Cherry Moon 3 maand na de heropening!

Het algemene forum van Legendary Clubs

Wat denk je van de huidige muziek in Cherry Moon?


Peiling eindigde op 07 jun 2008, 14:57

Goed!
8
33%
Redelijk
5
21%
Meer retro?
5
21%
Liever iets anders en welk genre dan?
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:
dat gebeurde vroeger wel eens vaker, een goed belgisch avondje techno, goed idee 8)
den driekleur op de flyer en frieten en wafels om op krachten te blijven :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
StevenR_73 schreef:
dat gebeurde vroeger wel eens vaker, een goed belgisch avondje techno, goed idee 8)
den driekleur op de flyer en frieten en wafels om op krachten te blijven :mrgreen:
Aaaah zwijg, zàààààlig! Dat zouden ze hier eens moeten doen: een retrotechnofeestje met Belgische abdijbieren, wafels, chocotoffs en FRIETEN! Seffens krijg ik heimwee! ;) :D :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Cherry Moon 3 maand na de heropening!

Bericht door After »

om te beginnen wil ik wel zeggen dat ik er nog nooit ben geweest sinds de heropening, wat eigenlijk mijn mening staaft

management moet zich richten op de nieuwe generatie/muziek alhoewel een 4 tal avonden per jaar wel eens mag voor ons (bv retro of techno)

1] Wat vinden jullie van de huidige muziek in Cherry Moon?
geen idee

2] Wie is jullie favoriete resident?
niemand

3] Wie zou je ook graag als resident in Cherry Moon zien?
cherrymoon moet denk ik geen bekende dj als resident plaatsen, het is de moment om een minder bekende dj top te maken want er zijn er genoeg die niet zo bekend zijn maar toch wel goed zijn

4] Wat vind je van onze website?
goed

5] Welke genre verkies je in Cherry Moon?
house in de betekenis van vroeger, gewoon de goeie platen van het moment draaien! no matter welke stijl het is, zeker niet blijven steken bij 1 genre

6] Wat vind je van de guests sinds de heropening?
nice!

7] Welke guest dj’s zou je graag in Cherry Moon zien verschijnen?
goh, er zijn er zoveel :mrgreen: alhoewel ik een rasecht techno avondje wel zie zitten, met dezelfde sterke line-up als de komende retro

8] Hoe kom je naar Cherry Moon?
meerijden met iemand, spijtig dat het niet kan met openbaar vervoer want ik drink graag maar veiligheid primeert
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:
StevenR_73 schreef:
dat gebeurde vroeger wel eens vaker, een goed belgisch avondje techno, goed idee 8)
den driekleur op de flyer en frieten en wafels om op krachten te blijven :mrgreen:
Aaaah zwijg, zàààààlig! Dat zouden ze hier eens moeten doen: een retrotechnofeestje met Belgische abdijbieren, wafels, chocotoffs en FRIETEN! Seffens krijg ik heimwee! ;) :D :D
ik werd daar vroeger zo mottig van, hamburgerkramen aan discotheken :-o :)

was ooit zo eens op een indoorfeest en die wisten niet beter dan al die eetkramen daar binnen te steken :D :puker:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

amai nie, ooit zo es in kortrijk op een Pro-Jekt of Elementz geweest en de geur van gebakken uien was niet te harden, ben half kotsend buitengelopen toen :D
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

als afsluiter is dat wel altijd leuk, dancing buitenstappen... hamburgerke eten... ook altijd goed voor de maag enzo :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dat kan dodelijk zijn. Serieus wa bicky's al uitgepuked ikke. :D :D :D

Studentefeestje, duust pinten zuipen, nr julien een bicky, 10 meter lopen en jebla :pukel: :puker:

Hoort erbij zeker ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik denk dat mijn eerste hamburger na een bezoek aan een dancing was in: tropicana

in een ver ver verleden :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Cherry Moon 3 maand na de heropening!

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:
8] Hoe kom je naar Cherry Moon?
meerijden met iemand, spijtig dat het niet kan met openbaar vervoer want ik drink graag maar veiligheid primeert
Stel U voor in ne Porsche Cayman met uw idool :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

:mrgreen:

op de voetbal zingen ze nu:
sterf-kele!
sterf-kele!
sterf-kele!

olé oléééééééé



of die mop: ze weten nu de oorzaak van het accident => sterkele reed maar met 1 hand aan het stuur
(en dan moet je met uw ander hand zo zwaaien zoals hij altijd deed na een goal)

:D



oké, disrespectful en al, maar het moet eens gedaan zijn met zo'n aandacht te geven aan hem, er zijn die dag 2 kindjes gestorven! en die reden niet met een porsche meer dan 200km/u om 3u snachts op een woensdagnacht

sorry om dit nogmaals te vermelden :oops:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

After schreef::mrgreen:

op de voetbal zingen ze nu:
sterf-kele!
sterf-kele!
sterf-kele!

olé oléééééééé



of die mop: ze weten nu de oorzaak van het accident => sterkele reed maar met 1 hand aan het stuur
(en dan moet je met uw ander hand zo zwaaien zoals hij altijd deed na een goal)

:D



oké, disrespectful en al, maar het moet eens gedaan zijn met zo'n aandacht te geven aan hem, er zijn die dag 2 kindjes gestorven! en die reden niet met een porsche meer dan 200km/u om 3u snachts op een woensdagnacht

sorry om dit nogmaals te vermelden :oops:
Niveau :roll:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

sry, ik zei gewoon wat ik vandaag hoorde :)
maar idd, ik zou het zelf nooit durven zingen in een stadium :?

laag niveau inderdaad

alhoewel dit een reactie was, denk ik, want bij Anderlecht was het respect ook ver te zoeken tijdens de minuut stilte...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

After schreef:
sorry om dit nogmaals te vermelden :oops:
heeft niet veel met dit topic te zien zeker?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

After schreef:sry, ik zei gewoon wat ik vandaag hoorde :)
maar idd, ik zou het zelf nooit durven zingen in een stadium :?

laag niveau inderdaad

alhoewel dit een reactie was, denk ik, want bij Anderlecht was het respect ook ver te zoeken tijdens de minuut stilte...
poets wederom poets vrees ik...
als brugge tijdens de minuut stilte voor Van den Stock ook begint te joelen en te fluiten, kan je hier ook van weinig respect spreken.
en Van den Stock was imho een iets groter icoon in de Belgische voetbalwereld
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Gisteren met DB Galaxie geweest, de mannen waren niet slecht alhoewel ze niet zo diep gingen .... enkel Evelyn Thomas met High Energie en Bugles met Video Killed The Radio Star waren zo een beetje de buitenbeentjes samen met nog iets waarvan ik met de huidige kater niet opkom ... oh ja from disco to disco van les rhytmes digitales hebben ze ook gedraaid. Sommige mixen waren voorbereid precies, de eerste mixe van plastic dreams met don't you want me was precies toch prefab! Toch te vermelden dat er daar goed gezopen werd, en iedereen uit de bol zien gaan op video killed the radiostar is bangelijk!
Naar eigen zeggen waren ze vereerd (db galaxie) in CM te draaien alleen ze hadden precies wat schrik waarom weet ik niet.
De mensen ervoor en erna speelden lekkere muziek gaande van club, filterdisco en minimal wat meer dan ok is.
Inrichting is ok, precies een aziatisch bordeel met een psychedelisch getint hoekje ;) vriendelijk personeel (vooral Natalia van de wc's)
Nog altijd heeft CM een aparte sound, ik kan het niet verklaren het zal wss die bas zijn die nonchalant bonkt zoals het altijd al gedaan heeft.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten