Michael Jackson's Thriller 25th Anniversary

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Het was in zijn beginperiode als soloartiest wel precies zoals een aantal topsterren van nu: een superproducer aan het werk zetten die het geluid van zijn tijd perfectioneerde, wetende dat hij een goede zang heeft + een topperformer is en vlam erop! De tandem Timbaland-Justin Timberlake is in dat opzicht wel vergelijkbaar met Quincy Jones-Michael Jackson, hoewel Jackson voor latere albums blijkbaar niet de juiste en meest geïnspireerde producers bij zich schaarde. Ik zag hem in Werchter met de 'Bad' tour. Op dat moment vond ik dat geweldig en de show was megalomaan vet! Dan kwam er een periode dat ik me daar rot voor schaamde, totdat ik het werk uit die tijd (tot en met 'Bad') volledig wist te herwaarderen. Zo gaat dat dan he... Vond hem artistiek geen hoge ogen daarna, ook niet met die vreemde, half-autobiografische film waar hij toen mee afkwam.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik heb niets dan respect voor deze artiest ! De smeuiige crimineel !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Volgens mij kan Michael Jackson nog steeds hele stadions vullen.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Daar twijfel ik niet aan, dat hij nog stadia kan vullen maar muzikaal zal hij niets vernieuwends of iets succesvols à la Thriller of eerdere albums produceren....

En nu zijn oude platen in 'n nieuw jasje steken met de medewerking van 'n aantal artiesten die op dit moment hip zijn, dat is 't ook niet vind ik...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Iedereen laat toch zijn platen remixen door bekende namen...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

ThaMan schreef:Iedereen laat toch zijn platen remixen door bekende namen...
Maar niet iedereen heeft het intrinsieke talent dat MJ heeft/had/verondersteld wordt te hebben ;-)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ergens heeft die man toch een ferm stuk van zijne normale kindertijd gemist, misschien heeft deze man op de duur geen vat op de werkelijkheid en wat anderen normaal vinden.
Geld maakt vele vrienden en vijanden die uit zijn op zijn geld, trouwens als uw kind echt bepoteld is dan speelt geld geen rol maar wel zijne kop die hangt. Hij zal dan toch ook moeten dokken indien hij schuldig bevonden is maar ja das nu 1x het soort rechtsysteem daar, beter onderhandelen en afkopen dan te strijden voor "onschuld".
Btw Jacksons platen zijn al van achteren naar voren gesampeld en gekopiëerd, nu gaan die zijn platen remixen? Neen voor mij geen motherfuckermuziek meer waar ik totaal geen voeling mee heb. Na de getransformeerde Bob Marley's, Madonna's, Elvissen heb ik mijn buik vol van die toestanden.

MJ zijn tijd is door, er zijn er weinig die een geslaagde comeback maken en mss zijn de nieuwe nummers wat te cheesy en missen ze de puch van weleer.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

de man krijgt enorm veel respect van mij, misschien zelfs het meeste in de muziekwereld. I absolutely adore him.

ps: volgens mij is die gast gewoon via zijn muziek veel te vroeg begonnen met al die optredens en heeft hij daardoor zijn jeugd gemist en is hij daarom nu fan van kinderen en wilt hij misschien zelfs terug kind zijn. No way dat hij een pedofiel is! Psychologisch is het allemaal te verklaren volgens mij. Wij hebben allemaal onze kinderperiode gehad en hij niet.

RESPECT FOR THE MASTER!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

tomaz schreef:intrinsieke
Niet iedereen heeft een A1 blijkbaar :eye: (Lees: Leg me dit woord eens uit, want is de 1ste keer dat ik dat hoor)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

intrinsiek wil zeggen dat het talent wezenlijk aanwezig is, natuurlijk

Niet dat het er moest ingestampt worden. Alhoewel dat met vader Jackson misschien te betwijfelen vat :D

edit:
Ik heb ook maar een gewoon A2'ke zenne. Maar ik ben een taalfreak. En op 't internet staan ook woordenboeken ;-)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

bedankt voor deze aanvulling :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

:D

Dat is toch evident niet? :alien:
Neen hou het maar in boerkestaal, dat versta ik nog het beste ;)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Nostalgie90 schreef::D

Dat is toch evident niet? :alien:
Neen hou het maar in boerkestaal, dat versta ik nog het beste ;)
Geen empatisch vermogen blijkbaar :roll:


;)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

empathisch vermogen? wat wilt dat nu weeral zeggen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Een "empathisch" vermogen kan ook negatief zijn, gekoppeld aan beoordelingen die niet meer als objectief kunnen gezien worden en zeker in bepaalde functies. ;)
Je kan bijvoorbeeld als neveneffect mensen negatief beoordelen of behandelen vanwege een slechte ervaring of door invloed (sympathie, empathie, ...) van anderen.
Het gekende "de vijand van mijn vriend is ook mijn vijand".
Emotionele intelligentie kan veel doen met mensen, empathie is daar volgens mij een stuk van. Niet al te gezond in deze tijden van oppervlakkigheid en gespeelde compassie. Polarisering en verbittering zijn een mogelijk gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten