Pagina 2 van 2

Geplaatst: 16 jan 2008, 00:53
door Don Cabron
Ik had niet anders verwacht, Alpha ;) Check ook die heerlijke loop op de KetaLoco-site eens!

Btw: in t'hof v Bierbeek hebben ze blijkbaar een nieuwe clubnacht op vrijdag naar u genoemd (Club Alpha)! Ge begint blijkbaar naam te maken als clubber! :mrgreen:

Geplaatst: 16 jan 2008, 01:17
door After
ik ken daar niemand van buiten steven, welke soort muziek mogen we verwachten? beetje minimal - progressive?

Geplaatst: 16 jan 2008, 01:33
door Don Cabron
Ja, Steven speelt progressive, meestal lekker clubby.
Don Santos vooral minimal op KetaLoco.
Caspar eerder progressive, maar hij speelt eigenlijk altijd een mix van alles (minimal, club, progressive, electro) door elkaar (beetje a la Marko). Zoals je ziet, heeft hij al wat op zijn CV staan!
En ja, de Dyn Bros, die draaien als resident op Hush Clubbing en in Decadance hun mix van minimal/progressive..
El Livino op einde is alle remmen los: de vettigste electro en minimalplaten zal hij bovenhalen! Muziek gaat sowieso mooi opgebouwd naar een hoogtepunt toegaan.

Ik zou zo zeggen: check de mixen v vorige edities op de KetaLoco-site eens. Uiteraard is KetaLoco ook nog een AFTERconcept in een gewone club, dus gij als after.. Check it out! 8)

Geplaatst: 16 jan 2008, 02:58
door After
afterclub muziek is idd mijn favoriete muziek 8)

Geplaatst: 16 jan 2008, 21:23
door Alpha
Don Cabron schreef:Btw: in t'hof v Bierbeek hebben ze blijkbaar een nieuwe clubnacht op vrijdag naar u genoemd (Club Alpha)! Ge begint blijkbaar naam te maken als clubber! :mrgreen:
Great... dat is daar echt zo'n keet zoals ze te zien zijn op 'we like to party' op jim :D
Anders ging ik nog wel eens kijken maar ik vrees ervoor dat da concept niet te lang ga bestaan.

@ after: Alle dj's hebben sets op hun myspace staan, om een idee te hebben...
Dynamic brothers zelfs nog een speciaal afterhour setje 8)

Geplaatst: 16 jan 2008, 23:13
door Don Cabron
Ja, t'Hof v Bierbeek is uiteraard volledig verkeerd!
Mr Tom Vain (progressive) zou man achter Club Alpha zijn en iets volledig los v 't Hof willen doen.. We'll see!

Die aftersetjes v Dynamic Bros zijn echt wel CRAZY, serieuze minimal: u weze gewaarschuwd! :twisted: Voor e impressie v KetaLoco best live-setje v KetaLoco-site nemen (part 2 v Caspar op laatste editie bv of Stijn v Space)! ;)

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:51
door Kimme
Don Cabron schreef:Ja, t'Hof v Bierbeek is uiteraard volledig verkeerd!
Mr Tom Vain (progressive) zou man achter Club Alpha zijn en iets volledig los v 't Hof willen doen.. We'll see!
Ten eerste bestaat hof van bierbeek al lang ni meer !!!

Ten tweede, waarom is het altijd nodig om iets af te breken vooraleer het open is laat staan je er geweest te zijn.

Ten derde, het is al een ramp om rond het leuvense is naar een fijne keet te gaan met club muziek, dus waarom ni aanmoedigen en het een kans geven.

Ten vierde tom vain is ni de man achter club alpha, maar heeft der wel mee te maken.

En wa maakt het uit waar het is, als er nice party peepz zijn en goei muziek is waarom dan zo bekrompen doen?

Geplaatst: 23 jan 2008, 22:17
door Don Cabron
Kimme schreef:
Don Cabron schreef:Ja, t'Hof v Bierbeek is uiteraard volledig verkeerd!
Mr Tom Vain (progressive) zou man achter Club Alpha zijn en iets volledig los v 't Hof willen doen.. We'll see!
Hey Kimme,
Ik reageerde ook enkel bevestigend op uitspraak v Alpha dat het Hof vroeger niet meteen the place to be was, hé. Gebruikte daarna het tegenstellend woord "maar" om aan te geven dat als Tom Vain als progressive-dj er blijkbaar gaat draaien, Club Alpha missch wel eens iets volledig anders zou kunnen worden als "t'Hof" vroeger!

Ik ben uitgenodigd door Kathy op de eerste editie en zal er hoogstwaarschijnlijk bijzijn! Het is tenslotte maar een paar straten verder, als waar ik woon ;) Ik zou zo zeggen: posten in e nieuwe thread, de info over djs enz!

Geplaatst: 25 jan 2008, 00:22
door dj don Santos
De kimme heeft gelijk , eender welk initatief in het leuvense dient gesteund te worden. Ik heb de Kimme elke keer op elke Ketaloco gezien. Dus hij heeft zeker wel smaak voor muziek!

By the way had de post hier over ketaloco nog niet gevolgd.

Ma zo te zien zijn er hier wel e pak mensen dat ernaar uitkijken

Je kan mijn setje van de vorige editie nog downloaden van mijn website

http://www.djdonsantos.be