Stoppen met roken

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

En ook niet meer eentje na de sex :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

da steekt allemaal int kopke zenne.
al die middelkes zijn voor niks goed.
e stevig karakter en ge stopt zonder probleem.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

@Gino, daar heb ik nu niet zoveel behoefte aan..

Ik ben mijn voorbereidingen aan het treffen se, tuttefrut in aanslag, nimeer roken op de momenten waarop ik het gewoon ben.. :(
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

tomaz schreef: Ik zit nochtans ook al die jaren in rokersomgevingen. Clubs, cafés,... toch nooi enige moeite gehad.
Ah, dus ge rookt gratis mee :mrgreen:

Vooraleer dat ge peist dat ik serieus ben:
heb ooit de opmerking gehad op het werk toen er nog in het bureau mocht gerookt worden, en toen ik vroeg of ze er gewoon konden opletten om niet allemaal samen te roken, maar 2 per 2 ofzo, want het was echt niet uit te houden.
In de daarop volgende discussie kwam er reaktie als: ge zou ons eigenlijk moeten betalen want gij rookt al die tijd al gratis mee...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dat is erover ! :( :-o
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik heb die opmerking ook al dikwijls van rokers gekregen... zo van "jaja, zeggen dat je gestopt bent maar ondertussen wel mee profiteren van onze rook". Hoe dom kan een opmerking zijn, denk ik dan.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

tomaz schreef:Ik heb die opmerking ook al dikwijls van rokers gekregen... zo van "jaja, zeggen dat je gestopt bent maar ondertussen wel mee profiteren van onze rook". Hoe dom kan een opmerking zijn, denk ik dan.
Lang leve de dag dat de regering de kloten aan haar lijf krijgt om alle horeca ook rookvrij te maken.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ze zijn op de goede weg he Nele !

Anyway ik ken een koppel die zich hebben laten hypnotiseren in den tijd om te stoppen met roken, en sindsdien hebben die geen sigaret meer aangeraakt. En die kerel zoude het ECHT niet aangeven om zich te laten misleiden door zo een kwakzalver en toch was het gelukt.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nele303 schreef:
tomaz schreef:Ik heb die opmerking ook al dikwijls van rokers gekregen... zo van "jaja, zeggen dat je gestopt bent maar ondertussen wel mee profiteren van onze rook". Hoe dom kan een opmerking zijn, denk ik dan.
Lang leve de dag dat de regering de kloten aan haar lijf krijgt om alle horeca ook rookvrij te maken.
Tavernes ok, maar café's? Dat zou een doodsteek zijn.. Dat ze daar nog maar een jaar of 5-10 mee wachten tot als de rokers zwaar in de minderheid zijn.. Anders gaat dat de horeca niet goed bevallen hoor.. Ik wil namelijk wel stoppen met roken, maar in het weekend zal ik wss nog wel eens een sigaretje roken puur voor de gezelligheid
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zo zijn er veel he... weekendrokers, ik vind dat als je dan toch echt wil stoppen dat dit net een super leidraad is om er VOLLEDIG mee te stoppen. Als je die drang kan weerstaan, dan zijde goe bezig.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:Tavernes ok, maar café's? Dat zou een doodsteek zijn..
Bah, in Ierland hebben ze juist een heropleving gemerkt na de invoering van het rookverbod.
Ik moet eerlijk zeggen dat in de week op café gaan er voor mij niet inzit, juist omdat ik geen zin heb om in een stinkende ruimte te gaan zitten.
Anders zou ik gerust wel eens een dag passeren om eens te gaan kaarten ofzo.
Er zijn momenteel +/- 25% rokers en dus de overige 75% van de populatie zijn niet rokers.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Nele303 schreef:
Lang leve de dag dat de regering de kloten aan haar lijf krijgt om alle horeca ook rookvrij te maken.
Dat ze dan ook alles drugsvrij maken ook.Dat ze zien dat er niet wordt gedronken wanneer je de baan op moet.Dat ze zien dat er geen geweld meer is.Dat ze ze zien.....etc.....etc......

Dat is een utopia waar je inleeft.Begrijp heel goed je standpunt,ben er zelf mee eens;ben zelf roker en ik kan zelf ook niet verdragen in de tijd dat er werdt gerookt in restaurants.Heb zelf ook geen probleem om buiten in de kou een sigaret op te steken wanneer ik bv een pintje ga drinken in het (sport)café.Vind inderdaad dat je als roker respect moet hebben voor de niet-roker.
Maar het overal verbieden dat al het geval is in bepaalde steden,waar je buiten zelf nog geen sigaret mag opsteken,vind ik er te veel aan.Ga niet zeggen dat dat hier zou gebeuren maar waar moet de grens getrokken worden?
Afbeelding
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

foolish mind schreef:maar waar moet de grens getrokken worden?
Heel simpel: uw vrijheid stopt waar die van mij begint...

Dus je mag overal roken, behalve daar waar je er iemand anders mee stoort
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef:[Tavernes ok, maar café's? Dat zou een doodsteek zijn..
Als ze overal (cafe, discotheek, restaurant, fuif,..) tegelijk een verbod invoeren, dan zal dit niet zo'n vaart lopen. De rokers moeten zich dan aanpassen of ze mogen nergens nog binnen. Vroeger stoorde ik mij niet aan die rooklucht, maar tegenwoordig merk ik het toch wel als ik in een rokerig cafe heb gestaan. Dan is het net alsof ik terug begonnen ben met roken :x
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

dit is de 725ste discussie die ik lees over al dan niet roken op openbare plaatsen .. ging het niet over het stoppen met roken ? ..

straks gaat men hier (en dan blik ik terug op een oneindige discussie op een ander forum) ook nog zeggen dat men niet graag naar ruimtes gaat met rokers in omdat men dan na een nachtje stappen zijn t-shirt ne keer moet wassen, en dan verslijt die nl. sneller. oh god .. na een nacht stappen wordt alles gewassen in mijn geval, en of dat nu sneller slijt .. who gives a fuck ..

om maar te zeggen dat er soms met nutteloze argumenten wordt gezwaaid !!

als't u niet aanstaat dat er in een cafe waar er altijd gerookt geweest is, men nog rookt, zoek u dan een cafe waar men niet rookt (indien deze niet te vinden is, doe dan u eigen cafe open)

als een cafe van brouwer .. en daabij ook van u favoriet bier verandert naar een naar uw smaak slecht nier, zoude ook geneigd zijn om een ander cafe te zoeken waar men uw bier wel schenkt, niet ?

tot een aantal jaren geleden stoorde het niemand, of zweeg men gewoon, en stond het u toen niet aan, bleef je er gewoon weg
waarom kan dat nu dan niet ..

het was 10 jaar geleden even ongezond hoor, maar het was nog niet op het nieuws geweest, en niet iedereen leest vakbladen over deze zaken.

dit komende van een mens die al eens een safje opsteekt maar toch minstens 2 weken toekomt met zijn pakske :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten