15.09.07 : 20 Years Illusion - The Pre-Party @ Illusion

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien op de flyer.

Philip staat erop hé. ;) ;)

Feesten zal het worden GVD.

BuNn
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Wordt zalig.
zekr aanwezig
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Damn was dit al uit het oog verloren.
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

assik nie na de rally ga dan komk ook zalle :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ge bedoelt F1?

Kvertrek wel om 08.00 - 08.30 al naar de Formule 1 in Francorshamps dus dan moek al terug in gent staan. Maja frisse douche en dan savonds zwaar tukken :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

gdvrdmme 'k kan ni :cry:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

dj_neo schreef:Ge bedoelt F1?

Kvertrek wel om 08.00 - 08.30 al naar de Formule 1 in Francorshamps dus dan moek al terug in gent staan. Maja frisse douche en dan savonds zwaar tukken :D
neenee, den hellendoornrally op den hollander
15 wrc's aan de start en kameraden zijn daar wel fan van en ik vind da ook wel sjiek om es te zien, mja ik ben nog aant twijfelen se

want dit feesje ziet er ook DIK uit :alien:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Philip kan niet komen, heeft verplichtingen in la rocca. Hij mocht wel komen, blijkbaar, maar de uren...
Hij zou op een ander feestje wel afkomen..
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Bericht door Christophe »

De volledige line-up:

The Groundlevel

22.00 - 23.30 : Kane (Illusion)
23.30 - 01.00 : Kurt (k-records/Illusion/House of God)
01.00 - 02.00 : Frank Zolex (Illusion/Carat/Globe)
02.00 - 03.30 : Kevin Jee (Illusion/Balmoral/Axiome)
03.30 - 05.00 : Franky Kloeck (Illusion/Cherry Moon/Revolution)
05.00 - 06.30 : Jan (Illusion/Carat/Dreamland)
06.30 - 07.30 : A-tom-x (Obsession Retro/Illusion Retro Classix)
07.30 - 09.00 : Nico (Illusion)
09.00 - 10.00 : Tofke (Illusion/Carat/At the Villa)
10.00 - 12.00 : Jean (Illusion/Carat)

The Level

00.00 - 01.30 : Lins (The Hype)
01.30 - 03.00 : Alec (Illusion Club Follies/Bel-Air)
03.00 - 04.30 : David (Illusion-The Level/Factory/Image)
04.30 - 06.00 : Wout (Illusion-The Level/Carat)
06.00 - 09.00 : Christophe vs. Seelen (Illusion-The Level/Shaft/Deejay’s Club)[/QUOTE]

www.illusion.be
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Vanavond ook aanwezig :)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

ok ben just terug, was geslaagd feestje. Nu douche pakken, klaarmaken voor formule 1 en binnen een uurke of 2 vertrekken. Moet me wel nog 2 uur zien bezig te houden.

Zwaar staan geven op den trap wel :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

dj_neo schreef:ok ben just terug, was geslaagd feestje. Nu douche pakken, klaarmaken voor formule 1 en binnen een uurke of 2 vertrekken. Moet me wel nog 2 uur zien bezig te houden.

Zwaar staan geven op den trap wel :D
:mrgreen: :mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ben ook nog eens afgezakt naar Lier.

Speciaal vroeg vertrokken omdat ik verwachtte dat er een grote massa volk ging zijn en ik dus niet (tijdig) zou binnenraken. Was rond 22.30 ongeveer aan Illusion en had me hier wel in vergist, was niet meer volk dan op andere dagen.

Soit, naar binnen gegaan en me geplaceerd aan een tafeltje. Kane was ondertussen bezig met een lekker retrosetje afgewisseld met wat recentere schijven en ik dacht dat de toon voor de hele avond gezet was.

Nadien was het de beurt aan Kurt, een man van wie ik toch een hele boel vergeten Illusion klassiekers verwachtte... Maar wat was me dat? Die kerel speelde gewoon een saaie minimal/elektroset, mijn moraal zakte meteen daar ik me aan iets totaal anders verwacht had.
Ben dan uit noodzaak in de Level moeten gaan feesten waar de muziek op dat ogenblik stukken beter was.

Had mijn hoop dan maar gevestigd op Zolex, deze moest normaal om 1u overnemen en ik hoopte dat hij de man zou zijn die de avond in gang zou steken met een resem dikke schijven. Maar ook hier tevergeefs... Zolex begon eerst en vooral al te laat waardoor we nog langer naar het gejengel van van Kurt moesten luisteren, en tot overmaat van ramp speelde hij gewoon in op Kurt en draaide zelf ook een saaie minimal/elektroset.

Terug heen en weer gependeld tussen de Level en de Ground in de hoop van toch één goeie plaat op te pikken in afwachting van Kevin Jee die om 2u zou beginnen. Zou beginnen...want om 2.30 was er nog altijd geen Kevin te bespeuren achter de dj booth. Waar zat die trouwens?

Soit rond 3u nam Franky Kloeck dan over. Voor mij toch dé man die de avond nog weten te redden heeft. Hij ging meteen van start met The Blackmaster - Time Never Stops en het vuur zat meteen aan de lont, de oersaaie muziek en sfeer van de voorgaande 4u veranderde in een oogwenk in een losgeslagen feestje. Franky draaide klassiekers afgewisseld met recente tranceplaten. Dit was toch het moment waarop ik en blijkbaar veel andere bezoekers hadden gewacht.

Als er 20 Years Illusion op het programma staat en er muziek wordt aangekondigd die synoniem staat voor de 20 jarige levensloop van de club dan vind ik het wel jammer dat we gedurende 4u getrakteerd zijn op muziek die totaal niet in Illusion, laat staan in de Ground thuishoort.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

kloeck is één van m'n favo dj's van weleer, weet een aangenaam sfeertje te creëren, klasse dj :P

tja, wel jammer van die mnml dingen op een 20 yr celebration, maar dan weet ge dat ge beter met memories kunt gaan hé :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Dus een dikke suck party.. en nog altijd niet geleerd die mannen he.
Bij mij zouden ze dat 1 keer kunnen lappen, te laat komen... en dan hoefde ze zelfs niet meer te komen. Denken allemaal dat den evenaar door hun gat loopt precies.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten