Terpoortere Gent

Het forum van de andere legendarische clubs
LunatiK

Bericht door LunatiK »

'89 NEON schreef: Ten derde; ade in ne stad als gent woont en heel u leven al schrik et moeten hebben van de bruine bevolking dan is t normaal da ge die mannen haat, komaan wees eerlijk, hoeveel volgen er univ en hoeveel zitten er in t gevang? die van de pitta mogen der zijn ma vo de rest ken ik er weing die t goed voorhebben met belgen, als ze u maar in de zak kunnen zetten en als ze maar zoveel mogelijk kunnen profiteren van alles wat in ons beloofde land voorhanden is.... vrije meningsuiting is nog steeds een mijlpaal in de democratie!
Ruik ik hier een Vlaams Belangertje ...
Nuja, das u volste recht om daar zo over te denken en inderdaad in de grote steden heerst er een slechte atmosfeer en meestal door de vele allochtonen maar ikzelf blijf steeds bij men standpunt over allochtonen.Kheb steeds het beste voor met Mohammed of Kabongo of Apu.Maar eens die u vertrouwen of andere dingen schaadt moeten die ook nie meer terugkomen.Kben zelf half Belg (Men ma is Spaanse) en wat me opvalt is dat mijn familie nooit problemen kende zich in te burgeren terwijl er zoveel andere volken zijn die bijna nix doen om zich enigszins in te burgeren.Ma we gaan ier geen politieke thema's aankaarten zeker? :roll:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

LunatiK schreef:
'89 NEON schreef: Ten derde; ade in ne stad als gent woont en heel u leven al schrik et moeten hebben van de bruine bevolking dan is t normaal da ge die mannen haat, komaan wees eerlijk, hoeveel volgen er univ en hoeveel zitten er in t gevang? die van de pitta mogen der zijn ma vo de rest ken ik er weing die t goed voorhebben met belgen, als ze u maar in de zak kunnen zetten en als ze maar zoveel mogelijk kunnen profiteren van alles wat in ons beloofde land voorhanden is.... vrije meningsuiting is nog steeds een mijlpaal in de democratie!
Ruik ik hier een Vlaams Belangertje ...
Euh ni iedereen die met Vlaams Belang te maken heeft is daarom ne racist é,kheb er ook zo mijn standpunten over maar dit is niet de plaats om er over te discussieren
Josjie

Bericht door Josjie »

jah ik bedoel dan ook de dingen die er na ter poortere gekomen zijn hé

café au gand en cuba libre hebben zelfde eigenaar hé die de dj's is (pascal ook vna kokorico geweest) en jah moet denken wat het meest geld opbrengt hé...

in de winners heb ik ze nog oldskool weten draaien ze (kzat daar vroeger elk weekend toen er nog geen 'allochtonen' zaten en r&b nog op iets trok...


enfin en voer da topic over die allochtenen aub ergens anders... ik ken der ook redelijk veel, kgeef der les aan, der zijn der familie, der zijn der kenissen, ik heb er al mee gewerkt en er zijn een paar goeie maareuh veel... en daar moet ge geen vlaams belanger voor zijn ze... In de overpoort is het trouwens ALLE DAGEN spel met de maroefkes dus ergens mag da ook wel genoemd worden... Enfin dan moet je maar een topic maken bij off topic... Greetz

volgende berichten over allochtonen, maroefen, makkakken, bruin mannen, geiteneukers ik weet niet hoe ze nog allemaal genoemd worden kunde ofwel doen in een topic bij offtopic, op het politics forum of het forum van het vlaams belang,... maar niet in dit topic (en er is een ondertussen heel boze moderator die daarover zal waken)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Café au Gand was inderdaag goe, met Pascal (later Chocoriko), en als ik mij nie vergis ook Wocsy (heeft ook nog party's georganiseerd in Etcetera Machelen, met steeds Top Dj's).

Er was trouwens nog een goe en zwaar café in Gent, waar ik hier nog niets over gehoord heb, nl. 't Putje. Iemand nog geweest? :roll:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

ads schreef:Café au Gand was inderdaag goe, met Pascal (later Chocoriko), en als ik mij nie vergis ook Wocsy (heeft ook nog party's georganiseerd in Etcetera Machelen, met steeds Top Dj's).

Er was trouwens nog een goe en zwaar café in Gent, waar ik hier nog niets over gehoord heb, nl. 't Putje. Iemand nog geweest? :roll:
t' Putje :shock: ...doe keer normaal gast!
Nooit zwaar geweest...of ge zou de kilo's van de dikke nekken moeten wegen.
Is een kinderkot avant la lettre!
Shame on you :evil:
Josjie

Bericht door Josjie »

let op de rolleyes hé kescon,

btw ik ben daar al paar keer geweest
ook al had ik gezworen om daar nooit nog een voet binnen te zetten...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zal dan verkeerd ingelicht zijn zeker? Dacht dat da ook zwaar was maar blijkbaar nie dus, sorry :oops: :cry:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
netforce

Bericht door netforce »

Zelf ben ik nooit in Ter poorte geweest, maar vanaf het eerste jaar van café au gand heb ik er veel tijd doorgebracht, vroeger was ter poorte van een eigenaar die ik niet ken en pascal was er toen deejay, (moment dat hij ook in titos latem draaide denk ik). pascal heeft toen de zaak overgenomen met nog 2andere partners, na de vele problemen is de naam veranderd naar café au gand dat ook maar een tijdje goed heeft gedraait, intussentijd waren de andere 2partners erook uitgestapt.
Het is normaal dat er nu gekozen is voor een commerciel studentencafé, ik herinner me nog op het einde van café au gand (dat enkel donderdag & vrijdag nog beetje draaiden, mits de nodige vechtpartijen) heb ik daar tijdens de week nog met pascal zitten kaarten en uno spelen en laat ons zeggen dat we zo goed als alleen zaten... logische beslissing dus...
puree

Bericht door puree »

ik zat op 100m van Ter poortere op kot, dus uiteraard ben ik daar eens binnengestuikt. De sfeer was daar zeer gelaten, zeer agressief. Precies alsof er elk moment een atoombom ging vallen. Voor de rest, wast zeer donker en veel gasten uit den haak. Idd. veel vreemdelingen, 1 ervan (want die lijken toch allemaal op elkaar, althans zeker hun naam) was blijkbaar een trouwe klant en was - denk ik - de huisdealer (vroeg toch ook aan mij of "ik niet iets nodig had" ... heb uiteraard "neen" gezegd : ik amuseerde mij genoeg in de weekends). BTW, heb ook de razzia's in het fameus lunapark in de Stalhof van nabij kunnen volgen ...

Dj was idd. Pascal (volgens mij heeft die een broer die bekender is en in één of andere commerciële boite draaide toen). Muziek was niet veel soeps hoor : van de hak op de tak, niet echt opbouw, en, bon, de mixen waren niet slecht, maar was toch niet wat ik gewoon was ...
netforce

Bericht door netforce »

puree schreef: Dj was idd. Pascal (volgens mij heeft die een broer die bekender is en in één of andere commerciële boite draaide toen). Muziek was niet veel soeps hoor : van de hak op de tak, niet echt opbouw, en, bon, de mixen waren niet slecht, maar was toch niet wat ik gewoon was ...
Inderdaad zijn broer is Mario die vroeger in Zillion draaide en nu in Red&Blue resident is.
Josjie

Bericht door Josjie »

serieus is mario pascal zijn broer? da heeft em mij toch nog nooit nie gezegd :-) kga em ook keer een intervieuwke in zijn handen steken :-)

nu hopen dat hij het zelf niet gaat invullen wanteuh met zijn geschiedenis in de koko :-)
netforce

Bericht door netforce »

Josjie schreef:serieus is mario pascal zijn broer? da heeft em mij toch nog nooit nie gezegd :-) kga em ook keer een intervieuwke in zijn handen steken :-)

nu hopen dat hij het zelf niet gaat invullen wanteuh met zijn geschiedenis in de koko :-)
ja is zijn oudere en enige broer.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Ik heb nog es gedraaid in au gand :wink: :wink: ma da was paar maand vr het sloot ergens in 2001, same met luc, die nu in coco draait!! Pascal ken ik hl goed, hij heeft nu ook een klerewinkel voor babykes in de brabantam in gent...cuba libre moest r kome, want au gand trok geen 50 man mr op nen avond, en vr nen zelfstandige zegt da gnoeg om v naam en imago t veranderen :wink: :wink:
Kben r ook ns gweest toen dj philip r draaide, mega set, mr echt, maybe 20 man... :shock: :shock:
En ht was idd een ferm vechtcafé, het kwam vl in ht nieuws (1997) toen de buitenwippers de overpoort vr zich woude winne,...en r is idd ook vl miserie geweest met 'allochtone'!!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Josjie

Bericht door Josjie »

allé dan zijn ze daar precies wel in geslaagd die portiers
want dien portier van de cuba eddy is zo'n beke de baas
van de portiers van de meeste andere café's
netforce

Bericht door netforce »

Josjie schreef:allé dan zijn ze daar precies wel in geslaagd die portiers
want dien portier van de cuba eddy is zo'n beke de baas
van de portiers van de meeste andere café's
er zijn paar groepen van portiers actief in overpoort waaronder eddy een groep onder zich heeft.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten