Bestaan er nog goede afterclubs ?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Trab schreef:
eldivino schreef:
Den Backer schreef: Naar heroïne voor de luikenaars hé... :-o
Ja verdomme, da heb ik ook gelezen in de krant. Daar is 1miljoen euro subsidie voor uitgetrokken terwijl er ng mensen genoeg zijn in Belgie dien creperen van den honger... :mad: :mad: :mad:
Ja, dat kan wel zijn maar als ze hier niets aan doen verspreid zich dat als een kanker. Junkies die mensen overvallen omdat ze geld nodig hebben, verwaarlozing kinderen, doden,... Het is niet alleen om het leven van de junkie makkelijker te maken maar om gans de maatschappij een dienst te bewijzen.
die kanker zal zich toch blijven verspreiden, kvind da persoonlijk dweilen met de kraan open. Ze moeten de oorzaak aanpakken vind ik. Das precies hetzelfde als ge een kapotte band hebt, je kan wel altijd bijpompen maar als je tem nie plakt zalt nooit nie beteren... :D

Kvind het gewoon ongehoord dat "mijn" belastingsgeld wat ik moet afgeven van men zuurverdiende centen naar zulk een zaken gaat sorry. Dan moeten ze die junks maar hard aanpakken zo simpel ist. Ik heb ook gefeest en vanalles gebruikt ma van af 't moment dat je andere mensen lastigvalt met je gebruik moeten ze "jou" aanpakken vind ik en je niet sussen met wa gratis dope... Tzal natuurlijk nie zo simpel zijn als ik het zeg maar daar komt het in feite op neer vind ik..
No offence hé Trab ;-)
mi vario es primeiro
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

jeec426 schreef:'t is al laaaaang geleden da'k nog in een afterclub geweest ben. Maar naar mijn mening, als ik de cassettekes hoor, is da allemaal maar platte muziek.

als ik da vergelijk met cassettekes van the globe. da was puren hardtrance bij momenten.

denk da'k nu gewoon in slaap zou vallen.
nieuwe tijden ,nieuwe trends...muziek van toen wordt niet meer gemaakt....er zijn toch nog wel enkele kotjes die laatste jaren de naam afterclub waardig waren..oa. Space, Creamm, ook Outline was zeer duister 2 jaar geleden toen Zolex en Zzino er nog speelde, tegenwoordig echter kinderkot...ook van Insane heb ik al enkele goei setjes gehoord

de donkere koten zijn helaas maar dun gezaaid en worden 1 voor 1 opgedoekt
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

eldivino schreef:No offence hé Trab ;-)
Nee, je hebt gelijk. Het is idd dweilen met de kraan open, maar ik neem graag eens een ander standpunt in. :-D

Maar het zal je kind maar zijn die je regelmatig komt afkloppen voor drugsgeld. Voor die mensen is dit zeker geen verspilling van belastingsgeld :D
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

creamm, dimanche, mushroom,... als ik die tapes en sets hoor dan kan ik maar één zaak concluderen : platte groove muziek
Decadence is the one and only!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef: als ik die tapes en sets hoor...
Ik dacht dat gij een enorme afterclub fan ging zijn gezien uw nickname. Maar ge hebt er blijkbaar alleen nog maar tapekes van gehoord. Verander uwe naam anders in decadance :D
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik ben er enorm fan van, maar anno 2007 kunnen er mij weinig nog boeien :wink: the kings club vind ik ook nog wel goed!
ben wel al in creamm en dimanche en dergelijke geweest, maar als de muziek slecht is ...
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Btw creamm is al bijna 1,5 jaar geen after meer!
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

true, wel omdat ze dit niet meer mogen doen, niet uit eigen initiatief
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

je zou denken dat met al die jump koten van tegenwoordig er nog een markt is voor afters met wa stevigere muziek. maar ja die baby's moeten al thuis zijn om 7u 's morgens :lol: :lol:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jeec426 schreef:je zou denken dat met al die jump koten van tegenwoordig er nog een markt is voor afters met wa stevigere muziek. maar ja die baby's moeten al thuis zijn om 7u 's morgens :lol: :lol:
Voor u kan de muziek niet hard genoeg zijn zeker :-)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

after

Bericht door ProgressNation »

Trab schreef:
jeec426 schreef:je zou denken dat met al die jump koten van tegenwoordig er nog een markt is voor afters met wa stevigere muziek. maar ja die baby's moeten al thuis zijn om 7u 's morgens :lol: :lol:
Voor u kan de muziek niet hard genoeg zijn zeker :-)
om 7u 's morgens, om 2u 's nachts zekers ;)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Trab schreef: Voor u kan de muziek niet hard genoeg zijn zeker :-)
bwa, 'k moet bekennen da ik in't begin van mijn "uitgaanscarriere" wel hardcore minded was. Veel thunderdome feestjes afgeschuimd heb :o :o, maar ne keer 18 was da gepasseerd

Mijne muziek is wel den trance & hardtrance waar illusion vroeger zo bekend voor was. zie ni in waarom da nu in afters allemaal zo plattekes is. ge kunt om 14u in de namiddag ook nog genieten van nen harderen bass, maar ja smaken zijn persoonlijk en verschillen he
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

jeec426 schreef:je zou denken dat met al die jump koten van tegenwoordig er nog een markt is voor afters met wa stevigere muziek. maar ja die baby's moeten al thuis zijn om 7u 's morgens :lol: :lol:
7u?? Dan zouden ze nog tevreden mogen zijn! 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

thekingsclub mogen we uiteraard ook niet vergeten :-o
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

After schreef:creamm, dimanche, mushroom,... als ik die tapes en sets hoor dan kan ik maar één zaak concluderen : platte groove muziek
Decadence is the one and only!
nuja mushroom is wel veranderd van stijl sinds Lilly er nimmer draait (zoek daar eens ne set van :o tzal wel afteren in u koppeke ;) )

mareuh em draait weer dus tis daar weer vollenbak tot een 8u zondagavond afterclubwaardig te noemen als ge van 11u zaterdagavond open zijt maar er maar volk komt tegen 7...
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast