Pagina 2 van 4

Geplaatst: 04 jan 2006, 21:20
door MIE!!
tot wa uur heeft het feestje geduurd??
iedereen zomaar vrijwillig naar buiten gegaan?

Geplaatst: 04 jan 2006, 21:30
door cherryman
MIE!! schreef:tot wa uur heeft het feestje geduurd??
iedereen zomaar vrijwillig naar buiten gegaan?
tot half 3 en tegen da uur al een paar naar buiten moeten dragen (KO)
en de meeste wel moedwillig naar buiten ja :) (behalve ik dan natuurlijk :oops: 8) )

Geplaatst: 04 jan 2006, 21:33
door Bram
MIE!! schreef:tot wa uur heeft het feestje geduurd??
iedereen zomaar vrijwillig naar buiten gegaan?
Nope het feestje heeft tot 14.00 uur geduurd.

Een heel goede vriendin van mij stond achter den toog en zei dat de sluit echt een kippenvelmoment was.
De laatste plaat was namelijk...

THE HOUSE OF HOUSE!!!!

Om te bleiten of nie. En da hebben der ook gedaan (traantjes gelaten wanneer de lichten aangingen).
Toch blijf ik hopen op een heropening.

Tis al nen troost dat er 1 keer per jaar een groot Cherry Moon feest wordt gehouden, hopelijk dan in de club zelf...
Anders zou het gezellige ontbreken.

Kheb net een dankwoordje gestuurd naar info@cherrymoon.com, hopelijk hadden er veel hetzelfde idee en kan dat het managment toch nog op andere gedachten brengen.

Cherry Moon I'm gonna mis you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 04 jan 2006, 21:36
door MIE!!
THE HOUSE OF HOUSE!!!!
ahja tuurlijk da MOEST die plaat wel zijn!

'tis en blijft jammer :(

Geplaatst: 04 jan 2006, 21:57
door cherryman
Bram schreef: De laatste plaat was namelijk...

THE HOUSE OF HOUSE!!!!
dit was ni de laatste plaat :?
derna nog thousand van moby en als laatste the first rebirth
(of omgekeerd; wist het op dat moment ook allemaal ff nietmeer)

Geplaatst: 04 jan 2006, 22:15
door MIE!!
amai ik krijg al kiekevel als ik het lees :shock:

Geplaatst: 04 jan 2006, 23:24
door Matthias
insomnia van faithless zou ook schoon gestaan hebbe als laatstse nummer...

Geplaatst: 05 jan 2006, 02:26
door wooywood
Bram schreef:[.
De laatste plaat was namelijk...

THE HOUSE OF HOUSE!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!
Of het de laatste plaat was,weet ik niet,het was in ieder geval de eerste plaat na middernacht :D

Sfeer was wel goed,maar had toch verwacht dat er wat meer volk van vroeger jaren aanwezig was,oa ook personeel,maar dat bleek toch wel niet het geval. Ook al ken ik ze niet persoonlijk,herinner me toch tal van pesonen die jarenlang,ieder weekend aanwezig waren,maar die nu hun kat stuurde,wel jammer,enfin.

greetz
:D

Geplaatst: 05 jan 2006, 02:32
door cheRRy_m00n_sLut
was er niet bij.. spijtig maar ik heb mijn laatste eer gaan bewijzen op 24-12-2005.
vind toch echt zo klote dat ie er niet meer is.. da we ni gewoon ff 12 jaar terug kunnen gaan in de tijd en het allemaal nog es opnieuw doen! :P :twisted:

Geplaatst: 05 jan 2006, 22:25
door leech
cheRRy_m00n_sLut schreef:was er niet bij.. spijtig maar ik heb mijn laatste eer gaan bewijzen op 24-12-2005.
vind toch echt zo klote dat ie er niet meer is.. da we ni gewoon ff 12 jaar terug kunnen gaan in de tijd en het allemaal nog es opnieuw doen! :P :twisted:
vind het ook echt klote nu kunde ook nie meer zeggen van 'kom we gaan nog ies nor de cherry' gewoon om der nog ies geweest te zijn. tis echt gedaan nu. ja alles nog ies over doen hehe ik doe mee!! :shock:


cherry moon rules 4ever RIP

Geplaatst: 06 jan 2006, 14:35
door BOUNCER
Ik zal hier wel misschien de toorn van leg. clubs op te halen maar wees nu es eerlijk gasten de cherry as we knew it is al heel lang dood.

Geplaatst: 06 jan 2006, 17:25
door cheRRy_m00n_sLut
idd das waar. Daarom dak ook ben overgestapt in 1997-98 naar Kozzmozz 8)

Geplaatst: 07 jan 2006, 18:26
door leech
BOUNCER schreef:Ik zal hier wel misschien de toorn van leg. clubs op te halen maar wees nu es eerlijk gasten de cherry as we knew it is al heel lang dood.
ja das waar cherry is eigelijk al een paar jaar dood voor mij was het vet wel van de soep toen ydr en franky kloeck er stopten met draaien. hoewel youri ook echt goed draait maar toch ... met youri en ghost ook nog wel leuke feestjes gehad ginder maar het is toch nooit meer hetzelfde geworden de laatste jaren(2-3) ben ik er zelfs niet meer geweest. maar het gaat hem gewoon om die avondjes van toen ik zal ze echt nooit vergeten. rond het meeste hangt wel een dichte mist :) maar er zijn zo echt van die momenten, echt flitsen, die ik echt nog kan herinneren alsof het gisteren was en die momenten zal ik nooit vergeten en dat maakt cherry zo speciaal voor mij

Geplaatst: 07 jan 2006, 21:47
door cloud
en de cherry kon flitsen he :shock: 8)

Geplaatst: 08 jan 2006, 04:26
door cheRRy_m00n_sLut
cloud schreef:en de cherry kon flitsen he :shock: 8)
haha lol echt wel!! 8)

maar als ik hier zo naar al die tapekes aant luisteren zijn, terwijl dak ze aant rippen ben, voel ik mij toch beetje droevig dat we daar nooit meer gaan kunnen staan.. :cry: