Pagina 2 van 2
Geplaatst: 23 jul 2007, 12:14
door stessel
Kunnen die sets ergens gepost worden? Zou me wreed veel plezier doen. Voorla die van Phi Phi, Kevin en Dave Swayze.
Geplaatst: 23 jul 2007, 20:01
door lemant
'k momenteel nog redelijk wa andere dingen te rippen, maar als niemand anders het wil doen zet ik ze binnenkort wel eens online op
www.l3m4nt.blogspot.com
als ik er niet aan denk de eerste weken, drop je daar gewoon maar eens een comment

Geplaatst: 24 jul 2007, 09:00
door stessel
komt in orde. Thx Lemant
Geplaatst: 26 sep 2007, 23:14
door wezz
De cocoon was een discotheek en lag in Hasselt juist na de grens met Genk ! Heb ik nog een setje van hier op pc zal die eens online gooien maar gaat wel maar tot 45min de cd is verder te beschadigd
Geplaatst: 26 sep 2007, 23:19
door Bass
wezz schreef:De cocoon was een discotheek en lag in Hasselt juist na de grens met Genk ! Heb ik nog een setje van hier op pc zal die eens online gooien maar gaat wel maar tot 45min de cd is verder te beschadigd
Het gaat hier denkk niet over die in hasselt, daar waar nu groovy tunes ligt