Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Fieneke schreef:Bwaa, gade gelle mij nu zeggen dat gelle daar niet mee gaat lachen als een schoon kipke onnozel aant doen is op die manier? Willek toch eerst zien ze ! :mrgreen:
Dat is juist de reden waarom ik niet zou willen dat het mijn dochter niet is, ben jij dan genoeg ontwikkelt om dit te snappen? :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

djaxxie schreef:Dat is juist de reden waarom ik niet zou willen dat het mijn dochter niet is, ben jij dan genoeg ontwikkelt om dit te snappen? :roll:

Ik ben in ieder geval ontwikkeld genoeg om te snappen dat jouw zinsbouw niet klopt. :mrgreen:

En trouwens wat gedeelte aan on topic versta jij niet? Het gaat hier niet over een foto maar over Legendz (tjeezes wat een drukte voor een picture, doe jij ook zo als Amerika een land binnenvalt?)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Fieneke schreef:
lady_of the night schreef:
Bass schreef:Waarom moede u zo schaars kleden om op stap te gaan? :)
buh... ik zou het niet weten maar vind die heisa over die ene foto echt fel overdreven...
der zijn erger dingen in het leven
Overdrijven kunnen ze hier wel als de beste :roll:

Bass, Je bent geen gezonde kerel als je met zo een foto niet kan lachen hoor :roll: Ik neem aan dat diegene die daar zuur om kijken, savonds in hun bed liggen te wenen voor wereldvrede? Prioriteiten stellen en relativeren noemen ze zoiets, try it !

En voor de rest ben ik akkoord met lady, on topic...

Ik heb de vraag gekregen of jullie rekening willen houden met verzoekskes Bouq, THaMan & Gino :?:
En dag in dag uit wa zitte zevere op fora, wa onnozel doen enz, just alsof ge geen leven hebt buiten het "chatten", is da sociaal gezien wel gezond dan? :roll:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ja de fun is er hier al lange tijd af eerlijk gezegd.
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Bass schreef:
Fieneke schreef:
lady_of the night schreef: buh... ik zou het niet weten maar vind die heisa over die ene foto echt fel overdreven...
der zijn erger dingen in het leven
Overdrijven kunnen ze hier wel als de beste :roll:

Bass, Je bent geen gezonde kerel als je met zo een foto niet kan lachen hoor :roll: Ik neem aan dat diegene die daar zuur om kijken, savonds in hun bed liggen te wenen voor wereldvrede? Prioriteiten stellen en relativeren noemen ze zoiets, try it !

En voor de rest ben ik akkoord met lady, on topic...

Ik heb de vraag gekregen of jullie rekening willen houden met verzoekskes Bouq, THaMan & Gino :?:
En dag in dag uit wa zitte zevere op fora, wa onnozel doen enz, just alsof ge geen leven hebt buiten het "chatten", is da sociaal gezien wel gezond dan? :roll:
Wat heeft nu zeveren op een forum te maken met een gezonde kerel zijn en een foto?

Nu als ik geen leven zou hebben buiten dit forum, zou ik thuis op mijn flaptopke er ook opzitten en dan had ik verleden week tijdens mijn ziekteverlof dat pcke wel opgezet.

Het is hier al veel gezegd he Bass, en je had het vroeger op het forum van Illusion ook, maar uw tenen zijn veel te lang. Ik zeg dingen met ne lach en ne zwans en gij zit op uw paard richting Rome.. Gij moet toch e gelukkig positief kerelke zijn ze..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

djaxxie schreef:ja de fun is er hier al lange tijd af eerlijk gezegd.
Ik zit op het Illusion gedeelte, carat gedeelte en het other legendary clubs gedeelte, daarbovenop komt nog general en off topic. Ni overdrijven he djaxxie :roll: Het forum is wel groter dan die enkele gedeeltes, en de topics over muziek en derg. daar blijf ik gewoon weg. Dus aub, grow up.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

@fieneke: meid reageer er niet meer op ze zijn jammer genoeg niet wijzer.
Laatst gewijzigd door lady_of the night op 15 jan 2008, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Heb k ze 1x hoer of beledigd? Don't think so
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Bass schreef:Heb k ze 1x hoer of beledigd? Don't think so
had ik niet gezegd dat het gedaan moet zijn met hier der nog over te zeveren?????????
Laatst gewijzigd door lady_of the night op 15 jan 2008, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Mag mij toch ook verdedigen of nie soms

Hehe..
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

om terug te kjomen op die verzoekjes .. alsk da bijheb is da geen probleem :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

bouq schreef:om terug te kjomen op die verzoekjes .. alsk da bijheb is da geen probleem :)

tis dat ieder dj moet het zelf uitmaken of hij al dan niet verzoekjes draait zolang dat het niet aan sdchuiven word aan de dj booth is het goed.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

lady_of the night schreef:
bouq schreef:om terug te kjomen op die verzoekjes .. alsk da bijheb is da geen probleem :)

tis dat ieder dj moet het zelf uitmaken of hij al dan niet verzoekjes draait zolang dat het niet aan sdchuiven word aan de dj booth is het goed.
bic en bierkaartje, en dat ze het opschrijven .. gaat veel makkelijker :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

weet ge wat eigenlijk voor mij het ergste is: had op mijn werk gewisseld omdat wij dachten in december terug open te gaan. Dus ik gezorgd dat ik elk weekend van december vrij was. Maar dan moest ik elk weekend in januari gaan werken...
Ge voelt hem al af komen. Nu kan ik weer wissels zoeken voor mijn weekends van januari
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

bouq schreef:
lady_of the night schreef:
bouq schreef:om terug te kjomen op die verzoekjes .. alsk da bijheb is da geen probleem :)

tis dat ieder dj moet het zelf uitmaken of hij al dan niet verzoekjes draait zolang dat het niet aan sdchuiven word aan de dj booth is het goed.
bic en bierkaartje, en dat ze het opschrijven .. gaat veel makkelijker :)
Ik heb gezegd dat ALS het zou gebeuren, ze het mij op tijd moeten laten weten en dat ik het via een pmke aan jullie vraag.. Goe of ni goe?

@Lady: UHU
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten