Illusion

Het forum van Illusion in Lier
varth

Bericht door varth »

de straf vind ik redelijk zwaar in vergelijking met de straffen die mensen soms krijgen om iemand om het leven te helpen. Maar langs de andere kant is het goed dat zo'n krapuul aan de ketting wordt gelegd. Een kleinere celstraf en een hogere financiële vergoeding was wel beter geweest imo.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

varth schreef:. Maar langs de andere kant is het goed dat zo'n krapuul aan de ketting wordt gelegd.
De jakke legde zomaar ni aan een ketting zlle! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
varth

Bericht door varth »

MIE!! schreef:
varth schreef:. Maar langs de andere kant is het goed dat zo'n krapuul aan de ketting wordt gelegd.
De jakke legde zomaar ni aan een ketting zlle! :lol:
Mja, in de gevangenis zijn er toch nogal wa van die "zwaar" mannen die snel een toontje lager zingen. Ofwel worden ze nog groter krapuul, dat kan ook. Ben vorig jaar in Leuven centraal een matchke gaan spelen tegen van die gasten. Daar zitten dus de zwaar mannen. Gene kak wat ge daar ziet rondlopen, daar zijn portiers met losse handjes maar "pisserkes " tegen denk ik. Soit dat is off topic, dus schakelen we terug over naar de keet zelf
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

varth schreef:
MIE!! schreef:
varth schreef:. Maar langs de andere kant is het goed dat zo'n krapuul aan de ketting wordt gelegd.
De jakke legde zomaar ni aan een ketting zlle! :lol:
Mja, in de gevangenis zijn er toch nogal wa van die "zwaar" mannen die snel een toontje lager zingen. Ofwel worden ze nog groter krapuul, dat kan ook. Ben vorig jaar in Leuven centraal een matchke gaan spelen tegen van die gasten. Daar zitten dus de zwaar mannen. Gene kak wat ge daar ziet rondlopen, daar zijn portiers met losse handjes maar "pisserkes " tegen denk ik. Soit dat is off topic, dus schakelen we terug over naar de keet zelf
:shock: edde gij diene al is (bezig) gezien?? e pisserke zegt hem :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zwaar mannekes he die portiers :lol:
maar idd,in den bak komt ge nog ander kaliber tegen :shock:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

De Jan was nen toffe gast ken hem al jaren en vier jaar is echt wel overdreven. Ik ga mij hier niet uiten over het schlaftoffer, (ben geen racist en scheer ze niet over dezelfde kam) maar die mannen zijn meestal ook niet zonder, denk maar aan de schietpartij in extreme daar mochten ze ook niet binnen en kwamen na een paar uurtjes terug afgezakt naar extreme en het resultaat kennen we.

Volgens mij dus weeral een flater van het belgische rechtsysteem maar ja dat kennen we al it´s all about the money.

Ik wens de Jan veel sterkte toe.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

50 procent blijvend invalide
>Het slachtoffer werd immers in kritieke toestand naar het
>Middelheimziekenhuis overgebracht. Al zijn tanden waren uitgeklopt en hij
>lag een maand in coma
... en dan voor dood in nen auto achtergelaten :shock: :shock:

Ik heb al verhalen van de jan gehoord dat m in la rocca ambras was komen zoeken met zijn maten en dat ze met die krukskes en die cocktailtafelkes zijn beginnen smijten naar den dansvloer. Ik geloofde ze eerst niet maar nu begin ik er anders over te denken.

He's an animal!

edit: just, bijna vergeten: ik heb m ooit eens ne gast in dieje container naast illusion zien steken. Die lag uitgeteld achter den hoek en ze kregen m nimeer wakker. Ze hebben m dan maar met zijn kop eerst in die container geknald.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

M.U.C. schreef:De Jan was nen toffe gast ken hem al jaren en vier jaar is echt wel overdreven. Ik ga mij hier niet uiten over het schlaftoffer, (ben geen racist en scheer ze niet over dezelfde kam) maar die mannen zijn meestal ook niet zonder, denk maar aan de schietpartij in extreme daar mochten ze ook niet binnen en kwamen na een paar uurtjes terug afgezakt naar extreme en het resultaat kennen we.

Volgens mij dus weeral een flater van het belgische rechtsysteem maar ja dat kennen we al it´s all about the money.

Ik wens de Jan veel sterkte toe.
Ik snap je standpunt wel hoor. Der is vant weekend naart schijnt weer ne portier neergeschoten. Triestig!!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

trab schreef:
50 procent blijvend invalide
>Het slachtoffer werd immers in kritieke toestand naar het
>Middelheimziekenhuis overgebracht. Al zijn tanden waren uitgeklopt en hij
>lag een maand in coma
... en dan voor dood in nen auto achtergelaten :shock: :shock:

Ik heb al verhalen van de jan gehoord dat m in la rocca ambras was komen zoeken met zijn maten en dat ze met die krukskes en die cocktailtafelkes zijn beginnen smijten naar den dansvloer. Ik geloofde ze eerst niet maar nu begin ik er anders over te denken.

He's an animal!
ze mor zeker dat da een biest is, kheb daar al vanalles van gezien, do not underestimate the power of ...dé Jakke :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

:lol: :lol:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Ik ga de portiers of de jan hier niet verdedigen, want ik weet heel goed tot wat hem in staat was of is, sommige mensen zoeken het gewoon als je niet binnen mag dan mag je niet binnen en rijd naar ergens anders en blijf niet aandringen want het begint iedereen op zen systeem te werken.
denk maar eens je bent met uw vriendin in een discotheek en er komt er ene uw vriendin altijd maar lastig vallen, eens zien hoe lang het duurt voor je die gast een lap op zijne smoel geeft. Gedraag u gewoon zoals het moet en er gebeurd niks ik heb nog nooit iemand gezien die een lap op zijne smoel krijgt van een portier zonder iets gedaan te hebben.
varth

Bericht door varth »

MIE!! schreef:
:shock: edde gij diene al is (bezig) gezien?? e pisserke zegt hem :lol:
Nope. Maar ik heb gezien wat er in Leuven rondloopt, en die mannen houden zich niet bezig met ergens portier te zijn en iemand in mekaar te rammen. De scheidrechter van toen had bv zijn vrouw van kant gemaakt, en ge zou het hem absoluut niet meegegeven hebben. Dat bedoel ik dus. Kheb meer schrik van zo'n freaks dan van iemand met losse handen
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

das gesproken,da laatste :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

varth schreef:
MIE!! schreef:
:shock: edde gij diene al is (bezig) gezien?? e pisserke zegt hem :lol:
Nope. Maar ik heb gezien wat er in Leuven rondloopt, en die mannen houden zich niet bezig met ergens portier te zijn en iemand in mekaar te rammen. De scheidrechter van toen had bv zijn vrouw van kant gemaakt, en ge zou het hem absoluut niet meegegeven hebben. Dat bedoel ik dus. Kheb meer schrik van zo'n freaks dan van iemand met losse handen
Das waar :!:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Allez, buitenwippers...u weze gewaarschuwd, Lagoas is op oorlogspad en 't is gene juuste :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten