Pagina 9 van 22

Geplaatst: 19 aug 2006, 06:17
door djaxxie
Snoeps schreef:
poehaaaaa schreef:wij zaten vroeger elke week in Illusion (tijd van Tofke & Kevin) en vertrokken altijd rond 6-7u. Een hele nacht goeie muziek, dikke sfeer en roepen achter de rug. Nu moet ge precies tot 's middags blijven om ne goeie nacht te hebben gehad. Iedereen roept maar: ge moet blijven tot de sluit. Vreemde redenering aangezien Illusion geen afterclub is...
De sfeer is uren voor de sluit ook al heel goed in illu maar pas als je blijft tot sluit zie je als buitenstaander hoe'n groepsgevoel er heerst. Want het is pas op die moment dat iedereen tegen iedereen dag gaat zeggen en zo.
da belooft voor met nieuwjaar :cool:

Vind het der ma een raar boeltje geworden precies... al kan je natuurlijk niet goed oordelen wanneer je er al zovele jaren niet meer geweest bent,
toch blij dat ik de echte goeie periode daar nog heb mogen meemaken ze!

Geplaatst: 19 aug 2006, 07:32
door cloud
ik kan er nie over oordelen want ik ben er de laatste keer geweest in 98 of zo :rolleyes:

Geplaatst: 19 aug 2006, 10:56
door MIE!!
héél diejene topic hier slaagt op gene zak!!
illusion is nog altij goe, da wordt hier gewoon verziekt door manne die er 1 nog nooit geweest zijn,2 mensen die er al jaaaaaaren ni meer geweest zijn,dus shut the fuck up en ga mss is tot daar en anders zwijgde!! astemblift!

Geplaatst: 19 aug 2006, 11:32
door Sunreezer
MIE!! schreef:héél diejene topic hier slaagt op gene zak!!
illusion is nog altij goe, da wordt hier gewoon verziekt door manne die er 1 nog nooit geweest zijn,2 mensen die er al jaaaaaaren ni meer geweest zijn,dus shut the fuck up en ga mss is tot daar en anders zwijgde!! astemblift!
:thumleft:

Geplaatst: 19 aug 2006, 11:42
door Nostalgie90
Tsjah het kan niet slecht zijn want het aanbod is gevarieerder met diene level erbij, veel dj's alleen zitten er een paar omhooggevallen boerkes tussen de dj's ....
Maar kom het gevarieerde samenspel Tofke/Kevin is toch onvergetelijk, dat is toch het minste wat je kan zeggen!

Geplaatst: 19 aug 2006, 13:22
door cherryman
Kan hier idd ook ni over meespreken, maar begrijp da wel
das overal wel wa da ge nostalgisch naar weer ziet off course
Ik had da het laatste jaar met cherry ook dat het op niveel meer trok,
maar aangezien er niets anders in da genre is probeer ge er zowiezo toch het beste van te maken. Zal ooit mssch nog wel ies komen op ne retro daar ofzo ma meestal zegt de line-up mij dan ni zoveel :?

Geplaatst: 19 aug 2006, 18:17
door Christophe
Normaal gezien meng ik me niet graag in zulke discussies maar met groeiende intresse volg ik deze topic nu al enige tijd en zou toch graag willen reageren op sommige zaken dat hier aangehaald worden.

Illusion is niet meer hetzelfde...

Tja,dan vraag ik me af waar nog wel?
Tijden veranderen nu eenmaal.
Ik kwam vroeger regelmatig in Café 'd Anvers,die tent zat elke week tot de nok gevuld terwijl ze aan de Zillion stonden aan te schuiven en Illusion,Obsession en Factory bomvol zaten.
Café is nog een schim van wat het geweest is,enkel op speciale feesjes zit er nog volk,Zillion,Obsession,Factory en talloze andere keten zijn ofwel in commerciele danscafé's veranderd of hebben de deuren dicht gedaan.
Dan denk ik eerlijk gezegd dat we het zo slecht nog niet doen,rekening houdend met het feit dat we door de razzia van 2002 onze deuren 17 maanden hebben moeten dicht houden.
Het is niet evident om na zo een lange periode de draad terug op te pikken want zoals iedereen wel weet is 17 maand voor een club héél lang.
De scene (muziek) is op die tijd enorm hard veranderd wat ook niet meer
dan normaal is denk ik.

Het management direkt met de vinger wijzen vind ik al te gemakkelijk.
Het is dankzij Jan(onze huidige baas) dat Illusion er vandaag nog is,want neem het van mij aan in Mechelen(parket)wouden ze er voorgoed vanaf.Na vele lange vergaderingen met het parket,screning van Jan en iedereen in zijn omgeving etc....heeft het parket het licht terug op groen gezet zodat Illusion terug zijn deuren kon openen.
Dat het manangement de commerciele weg is ingeslaan met dj's zoals Regi zou ik toch ook wel willen tegenspreken.
Regi speelt af en toe op VRIJDAG,op zaterdag mag en zal hij nooit spelen.
Een ander vb;Jim tv wou de lanceringsparty van het nieuwe seizoen van Regi's world in Illusion doen wat onmiddelijk door Jan geweigerd is .
Regi is het gezicht van Delite,daar is zo voor gekozen en dat zal zo blijven en dat word ook zo uitgebuit.
Er zijn nu eenmaal mensen die opkijken naar iemend als Regi,met alle respect.
Hij is goed in wat hij doet als commerciele jock en entertainer en laat het echt niet aan zijn hart komen dat er met hem gelachen word,das een keuze die je maakt hé.
Ook word er door Jan meermaals bij de dj's van de Groundlevel op gewezen dat ze niet te hard(jump en toestanden) mogen spelen,daar is Kick Da bass en andere concepten op vrijdag voor.
Ik stel me toch vragen bij het feit dat Trancelovers(tranceconcept op vrijdag met Cor fijneman..), een jaar geleden wegens geen volk afgevoerd is moeten worden en nu die Kick da Bass toestanden nokvol zitten..waar ligt dan het probleem?

In ieder geval proberen we met Illusion toch nog altijd kwaliteit te brengen op zaterdag.Met concepten zoals bv The Hype hebben we al meerdere int guest binnen gehaald zoals Criss Source,Spencer Parker,Tocadisco...om dan nog niet te spreken over de Armada en Amnesia nights,waar zowiezo een vervolg aan komt.
We hebben nog altijd ons volk,en de 'jonge' generatie die er nu zit amuseert zich en die zullen wss binnen tien jaar ook zeggen dat het vroeger beter was...tja,menselijk denk ik.
En dat ge aan de Level "het schijt" hebt tja,over smaak valt nie te discussieren hé,der zijn nu eenmaal mensen die graag luisteren naar groove,electro...der zijn er wss evenveel die het schijt hebben aan trance...

Er word constant aan Illusion gewerkt maar je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen.
De Groundlevel en ondertussen ook de Level hebben elks hun publiek,hun waarde en hun nut bewezen.
Onlangs is er een vette nieuwe lazer geinstalleerd en we zijn volop bezig met int guests en speciale avonden die gaan plaatsvinden tijdens het 20 ste levensjaar van Illusion,want ik kan jullie alvast verzekeren dat dat er één word om in te kaderen.


Ik spreek hier niet in naam van Jan of wie dat ook van Illusion,wou gewoon persoonlijk ff reageren op sommige uitspraken hier.
Mischien vinden sommige dat ik als Illusiondj niet echt een objectieve mening kan geven so be it,ik wou gewoon ff mijn "ei" kwijt...:-)

Geplaatst: 19 aug 2006, 18:39
door Sunreezer
Cava man, begrij het volledig :cool:
Als er nog vette trancedj's naar de ground komen moogt ge mij zeker verwachten.

btw christophe = dj christophe?

Geplaatst: 19 aug 2006, 18:42
door Christophe
Idd 8)

Geplaatst: 20 aug 2006, 00:07
door Scarface
christophe schreef: Mischien vinden sommige dat ik als Illusiondj niet echt een objectieve mening kan geven so be it,ik wou gewoon ff mijn "ei" kwijt...:-)
Tuurlijk ben je niet objectief zoals niemand hier, iedereen spreekt altijd wel vanuit zijn context.

Geplaatst: 20 aug 2006, 12:51
door djaxxie
Ik geef je over de ganse lijn gelijk christophe MAAR als het vroeger dan toch niet beter was, waarom organiseert men dan maandelijks retro en memories parties met die muziek en verwijzing naar die tijd terwijl dat vroeger maar enkele keren per jaar hoefde? Snap je het plaatje :P
Ik zeg niet dat Illusion niet goed meer is, ik vind gewoon de muziek niet goed buiten op de memories en retro parties die tegenwoordig nog amper uit elkaar te houden zijn...

Groetjes

Geplaatst: 20 aug 2006, 15:19
door sventibold
Lagoas schreef:in een club hoeft retro slechts 4 maal per jaar te zijn (max)
da vinnek ook....teveel is teveel....

Geplaatst: 20 aug 2006, 15:21
door sventibold
Snoeps schreef:
poehaaaaa schreef:wij zaten vroeger elke week in Illusion (tijd van Tofke & Kevin) en vertrokken altijd rond 6-7u. Een hele nacht goeie muziek, dikke sfeer en roepen achter de rug. Nu moet ge precies tot 's middags blijven om ne goeie nacht te hebben gehad. Iedereen roept maar: ge moet blijven tot de sluit. Vreemde redenering aangezien Illusion geen afterclub is...
De sfeer is uren voor de sluit ook al heel goed in illu maar pas als je blijft tot sluit zie je als buitenstaander hoe'n groepsgevoel er heerst. Want het is pas op die moment dat iedereen tegen iedereen dag gaat zeggen en zo.

met wijde pupillen........ :eek: :eek: :D
met de sluit blijft alleen de "harde kern" over.... :cool:

...

Geplaatst: 20 aug 2006, 16:09
door Snoeps
Harde kern... Ken er genoeg die regelmatig sluiten op wie dat niet van toepassing is. En voor de rest he stel ik voor dat iedereen eerst nog ne keer naar illusion komt een weekendje feesten voor dat ze commentaar hebben... Want ik denk toch wel dat er velen zijn met een misvormd beeld over de huidige sfeer die er heerst in illu...

Re: ...

Geplaatst: 20 aug 2006, 21:54
door djaxxie
Snoeps schreef:Harde kern... Ken er genoeg die regelmatig sluiten op wie dat niet van toepassing is. En voor de rest he stel ik voor dat iedereen eerst nog ne keer naar illusion komt een weekendje feesten voor dat ze commentaar hebben... Want ik denk toch wel dat er velen zijn met een misvormd beeld over de huidige sfeer die er heerst in illu...
we(IK toch) zijn vooral over de muziek bezig en niet de sfeeer want da kan idd ni anders dan goed zijn als de keet elke week stampvol steekt!