Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Band Of Brothers vond ik goed voor 1ne keer te zien... net zoals "The Soprano's"
"Invasion" vond ik ook geweldig.. echt een super nice mysterieuze sfeerke erond in de florida keys...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

Gisteren The Wickerman gezien met Nicolas Cage ... zoveelste ontgoocheling van de man. Een echt "we gaan eens proberen iets freaky te doen"-filmpje.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Ik zien Cage anders wel graag busy, maar hij blijft idd teveel hangen in zijn rollen.
"Wickermand" is idd een teleurstelling, kweet niet of je de originele ooit gezien hebt... denk ergens uit de jaren 70. Die was wel meer wicked moet ik zeggen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Vannacht nog eens op vraag van iemand gezocht achter "a knight's tale" in bluray en de 1080p versie gevonden (met DTS geluid :cheers: ) - was eigenlijk wat vergeten hoe deze film verliep, en zonet dus nog eens bekeken, glad I did, wat ne schitterende film is dit toch :cheers: :cheers: :cheers: de juiste muziek, de juiste humor, en bovendien een erg leuk verhaal en dat allemaal in 12.200 Kbps videobitrate, zaaaaaaaaaaaaaaaalig :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Doorbraak van Heath Ledger... "A Knights Tale".
Absurde humor waar je het niet verwacht... nice filmke

Kweet nog goed dat ze met die film het verschil lieten zien tussen een VCR en DVD.
Waar is de tijd naar toe :)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Nog gezien..

"The International": Ik vond deze beste wel meevallen, ietwat politiek getinte action flick. Wel een heerlijke scene in het guggenheim te NY.
"Wolverine": Tsja, de hype van het jaar die mijn verwachting totaal niet ingelost heeft. Voor mij veel te weinig keiharde actie/effects voor zo een $$$ productie (denk dat we teveel gewoon zijn). Liev Schreiber is wel SUPER als Victor btw...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

Net "Dikkenek" gezien (in tegenstelling tot de titel is het een Franstalige film).
Zalig! Beetje dun verhaal, maar heel typische humor. Ook de personages (en hun accent) zijn zo herkenbaar :)

www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

lemant schreef:Net "Dikkenek" gezien (in tegenstelling tot de titel is het een Franstalige film).
Zalig! Beetje dun verhaal, maar heel typische humor. Ook de personages (en hun accent) zijn zo herkenbaar :)

Heb die ook gezien maar was toch maar niets voor mij.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

ThaMan schreef:Nog gezien..

"The International": Ik vond deze beste wel meevallen, ietwat politiek getinte action flick. Wel een heerlijke scene in het guggenheim te NY.
Da's toch de laatste van Tom Tykwer eh? Was natuurlijk in Berlijn heel wat rond te doen. Ze draaien 'm hier nog in 't cinemake langs mij, dus misschien toch eens gaan dan...
Gisteren 'The Science Of Sleep' nog 'ns gezien. 'k Blijf dat toch een erg schone film vinden hoor. Straks Michel Gondry's vorige eens bekijken: 'Synecdoche, NY'.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:
ThaMan schreef:Nog gezien..

"The International": Ik vond deze beste wel meevallen, ietwat politiek getinte action flick. Wel een heerlijke scene in het guggenheim te NY.
Da's toch de laatste van Tom Tykwer eh? Was natuurlijk in Berlijn heel wat rond te doen. Ze draaien 'm hier nog in 't cinemake langs mij, dus misschien toch eens gaan dan...
Gisteren 'The Science Of Sleep' nog 'ns gezien. 'k Blijf dat toch een erg schone film vinden hoor. Straks Michel Gondry's vorige eens bekijken: 'Synecdoche, NY'.
International gisteren gezien - de scene in het guggenheim vond ik knap gedaan en bovendien ook megaspannend - ik vond de hele film eigenlijk wel spannend, er zat altijd een vrij geheimzinnige dreiging die vanuit alle hoeken kon komen. Meer dan geslaagde film vind ik - t is er wel eentje waar je moet volgen of je verliest de draad
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Gisteren ook gezien - the horsemen, toch wel goede film, zitten paar neige fantasiekes in van een in mijn ogen vrij zieke geest :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

Wel, even een rechtzetting: die 'Synecdoche, New York' is dus geen film van Gondry, maar het regiedebuut van scenarist Philip Kaufmann, die wel veel samenwerkte met Gondry ('Eternal Sunshine...', etc).
't Is een zeer ambitieuze film vol lessen des levens; soms grappig, mooi en zeer slim, op andere momenten wordt ie gewoonweg vervelend en daarmee ook traag. Kaufmanns dada's zitten er precies ook allemaal wel in.
Die 'the International' bekijk ik zeker dit weekend!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Ik zit intussen een western te bekijken, 2-delige miniserie, genaamd Broken Trail - ben normaal geen echte westernfan maar na de prachtige serie deadwood en t feit dat deze miniserie er in bluray is, toch aan begonnen en nog geen seconde spijt van gehad - gaat over 2 cowboys die tijdens hun transport van een hoop paarden toevallig het pad kruisen van een 5-tal chineze meisjes die verkocht zijn voor niet al te propere doeleinden, en uiteindelijk hun beschermers worden tegen de bendes die minder goede bedoelingen met de meisjes hebben.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

Acteur David Carradine heeft blijkbaar zelfmoord gepleegd...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door emotionslover »

Dr. Poppers schreef:Acteur David Carradine heeft blijkbaar zelfmoord gepleegd...

yup ook gelezen, opgehangen ofzo in zijn hotelkamer!!!

was nochthans aardig gast tijdens zijn acteerprestaties......

RIP
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten