Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

idd, ben toch es curieus, stiekem hoop ik dat et toch doorgaat daar laundry night, kwil et toch wel es zien :)
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zie dat het donderdag ook open is. Is zeer fijn, hebben we weer een extra plekske om ons donderdags te gaan amuseren. De line-ups zien er zeer indrukwekkend uit, hopelijk houden ze dit vol.
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2007, 21:44
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door JPClub »

Ik zal het weten te zeggen. Kga binnen 2 weken een dansje plaatsen :P
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

kpeis da'k de 15de is ga zien :)

alleszins zaterdag per ongeluk ne keer voorbijgereden, ze waren nog dapper aan't werk
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

De laundry night gaat er ook door (afterparty), zaterdag dus eens kijken 8)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

alsk nog kan rechtstaan ik misschien ook ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

als dat zeker daar doorgaat dan gaan ik da ook es loeren se :)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

'Exclusieve' club voor 1.900 man

ANTWERPEN - Met een geheim optreden van de Duitse dancepunksensatie Digitalism is gisteravond in Antwerpen de nagelnieuwe club Noxx Antwerp ingewijd. De club - 'de term megadancing horen we liever niet' - kan 1.900 feestvierders herbergen en is daarmee een van de grootste van het land.

Zo goed als zeker vindt ook de afsluitende party van het dancefestival Laundry Day in Noxx Antwerp plaats. Zo goed als zeker, want ondanks dat half Vlaanderen dit al weet, houden de organisatoren van Laundry Day de lippen stijf op elkaar. En echt officieel opent de club, die zich op een steenworp van het Antwerpse bioscoopcomplex Metropolis bevindt, pas op zaterdag 8 september.

'Aan de opening van Noxx Antwerp gaat meer dan vier jaar voorbereiding vooraf', zegt drijvende kracht Dave Alpaerts (32). Hij vertoefde in het buitenland vaak in stijlvolle clubs en discotheken waar alles tot in de puntjes verzorgd was en vroeg zich af waarom zoiets in Vlaanderen niet bestond. 'Ik ben toen nogal impulsief aan een lijstje begonnen van wat echt niet kon, zoals een slecht werkende airconditioning, loeiharde muziek en als haringen in een ton bijeengepakt zitten. En van het één is het ander gekomen.' (lacht)

Meer dan een disco

Hoeveel geld er in de club werd gestoken, wil hij niet kwijt. Maar het gaat om enkele miljoenen euro's. 'Toch is dit geen gok', beklemtoont hij. 'We hebben een goed uitgewerkt businessplan. Bovendien is de inrichting van die aard dat we in de week optredens, modeshows of bedrijfsevenementen van ongeveer elke omvang kunnen organiseren. Noxx zal veel meer zijn dan een club waar je op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond kan dansen.'

De inkomhal, de twee danszalen, het restaurant en ook het indrukwekkende vip-gedeelte op de eerste verdieping hebben een minimalistisch design meegekregen. Het pronkstuk zijn de led-lichtinstallaties. In de Salle Noir (500 personen) loopt die langs de muren helemaal rond, in de Main Room (1.000 personen) beslaat het led-systeem zelfs het volledige plafond wat redelijk uniek is. 'We hebben voor leds gekozen omdat je daar ongelofelijk veel verschillende sferen mee kan scheppen.'

. (wer)

www.noxxantwerp.be

bron: het nieuwsblad
in Het Laatste Nieuws stond vandaag een soortgelijk artikel
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Led-lichtinstallaties zijn wel vet! Morgen eens checken :P
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

allé, de muziek staat alweer centraal !! :roll:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

dat wat je echt wil horen, ga je niet horen denk ik

tzal wel wa commerce-troep zijn
mais bon
kzen toch curieus naar den decor
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Juist te weten gekomen dat ge moet 'uitgenodigd' worden voor de laundrynight. Ze delen uitnodigingen uit op laundryday zelf, dus heel onzeker dat je er binnen raakt. Aangezien ik enkel naar de night dacht te komen zal het er dus niet in zitten. Tja, ik zal er ooit nog wel eens een bezoekje brengen :roll:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Filmke van ginder:
http://www.youtube.com/watch?v=agdtn_Bsmts

Wat een sfeer en wat een lekkere energieke muziek met louche beats :roll:
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

LOL wat een ambiance daar ! en een overvloed aan blauw licht :alien: 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Carré nummer 2
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten