Welke dancings wou je nog doen?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:
Stanne schreef:Love Parade heb ik nooit gedaan, nooit op Ibiza geweest en, shame on me, nooit Cherry Moon. Das wel een gemiste kans mor nu het heropent mss.... :D
Dat is nu niet waar he, Ibiza is gewoon een grote geldklopperij.. De keten zijn daar volgens mij niet anders dan dat ze hier zijn. Buiten dan het goede weer en het 24/24 open zijn. :mrgreen:
Die "shame on me" sloeg op Cherry Moon. Ibiza zou ik nu nooit overwegen, minstens 10j te laat.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Fieneke schreef:
Stanne schreef:Love Parade heb ik nooit gedaan, nooit op Ibiza geweest en, shame on me, nooit Cherry Moon. Das wel een gemiste kans mor nu het heropent mss.... :D
Dat is nu niet waar he, Ibiza is gewoon een grote geldklopperij.. De keten zijn daar volgens mij niet anders dan dat ze hier zijn. Buiten dan het goede weer en het 24/24 open zijn. :mrgreen:
lol, duidelijk nooit Ibiza meegemaakt :P

de clubs in Ibiza kan je totaal niet vergelijken met hier, moeilijk te beschrijven maar tijdens de 7 jaar dat ik naar Ibiza geweest ben herinner ik mij nog goed dat de eerste 3 maanden terug in België geen enkele club of party mij aansprak, het verschil met ginder was gewoon TE groot.

wel een feit dat het Ibiza van nu totaal niet meer te vergelijken is met het Ibiza van vroeger, ik heb denk ik nog de laatste 2 jaar van de goeie periode meegemaakt, de andere jaren is het spijtig genoeg zowel muzikaal als qua sfeer bergaf gegaan.

maar de goeie periode van Ibiza? Daar kan hier echt niets aan tippen hoor ;)
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

Barocci (Zundert) want mijn man vertelde mij daar de wildste verhalen over.

Voor de rest alles gehad wat ik wou, had best een "grave" jeugd !!!
Nikki
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

Bocca (newbeatfase) (AB, prestige enzo ook natuurlijk)
extreme (deep, deeper, deepest !!!)
zillion (jaja, kzount wel es willen gezien hebben)

studio 54
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten