Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

steelbreeze schreef:Hey allemaal,
Dit is mijn eerste post onder mijn nieuwe user id, ik ben vroeger al eens lid geweest als DJ Fixx, de DJ naam die ik in 2005 gebruikte.
De meesten van jullie kennen me niet dus ik stel me even voor : mijn naam is dus Dieter, ik woon in Riemst, en ben 37 jaar oud.
Ik ben serieus beginnen op stap te gaan in Februari 1992. De eerste megadancing waar ik ooit ben geweest is Barocci in Zundert.
Vanaf de eerste seconde dat ik er binnenstapte wist ik het : hier voel ik me thuis. Sindsdien gingen mijn vrienden en ik elke
week naar Zundert, en na de sluiting naar de Globe in Stabroek. Wat een afterclub was me dat. Ik draaide toen al zelf house (bedroom DJ),
maar toen ik Yves Deruyter bezig had gehoord wist ik het : dat wil ik ook kunnen. Ongelooflijk hoe goed die kon mixen.
Ik heb mijn goedkope draaitafels ingeruild voor tweedehands Technics, en elke vrije minuut was ik aan het draaien.
En na een hele tijd oefenen ging dat goed. Ik heb ooit een tape van mij gegeven aan een ober in Barocci, en die had hem aan Yves laten horen.
De zaterdag erna kwam Robby (de ober dus) mij trots vertellen dat Yves de dag ervoor mijn tape had gedraaid in Barocci. Fier dat ik was.
Mijn idool vond mij goed genoeg om een set van me in DE megadancing ooit te draaien. In die tijd was draaien enkel een hobby voor mij,
door de week ging ik werken om mijn op stap gaan en mn plaatjes te kunnen bekostigen.
Na de sluiting van Barocci zijn we een tijd naar de Cherry Moon geweest, waar Yves ook draaide. Maar de sfeer daar was heel anders, en na een
bezoekje CM hebben we besloten om 's zaterdags niet meer weg te gaan, we stonden zondagmorgen op om 5u en vertrokken naar de Globe.
Ik moest en zou mijn idool aan het werk zien/horen.
Plots kreeg ik via via een aanbieding om een avond een paar uurtjes te gaan draaien in de TamTam in Merem. Ik heb er een uur lang de pannen
van het dak gespeeld, al zeg ik het zelf. De baas kwam me vragen of ik nog een paar uur kon verderdraaien, en of ik resident wilde worden op
zondag. En zo is het voor mij begonnen. De TamTam. Ik denk er nog vaak aan. Philip (Illusion, LaRocca, Shaft, TamTam) draaide van 14u 's middags en
ik van 21-22u tot sluiting (6u 's morgens). Soms ruilden we, als Philip verlof had deed ik de namiddag en hij van 21u tot sluiting.
Ik heb een massa sets van Barocci en Globe (en ook 1 van TamTam) die ik zou willen uppen op RA, maar ik heb me geregistreerd en krijg geen activatiemail. Ze zijn allemaal al eens gepost in 2005-2006, maar waarschijnlijk hebben enkelen onder jullie de sets niet, en dan repost ik ze graag.
Zo dat was het zon beetje.
Mooi verhaal man en ik krijg verdomme zin om terug in de tijdmachine te gaan en die tijd terug meemaken :alien: Ik ben dus ook een liefhebber van Globe,Barocci,Cherry moon en natuurlijk ben ik ook veel naar Tam-Tam geweest want dat was in "onze" Limburg een machtige tent! De Razzia was 15 april 1994 en het was de laastste keer dat het open was in Meremweg :cry: Ze hebben toen in 1995 nog eens geprobeerd op een andere locatie in Bilzen (Roxy's), maar het was barslecht op deze locatie...! Dus welcome here Steelbreeze :thumright:
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Welkom aboard Steelbreeze and Steve. Enjoy your flight with LC.
LC the cemetery for party animals :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

De Mot schreef:Ze hebben toen in 1995 nog eens geprobeerd op een andere locatie in Bilzen (Roxy's), maar het was barslecht op deze locatie...!
Was dat van dezelfde uitbaters? Damn dat wist ik niet...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

welkom steelbreeze, heb je nog ergens gedraaid buiten TamTam ,ben zelf van Tongeren maar je dj-naam klinkt me niet echt bekend in de oren

het ziet hier binnekort zwart van de limburgers 8)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Het ziet in de limburg toch al lang zwart vant volk? :D
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Fieneke schreef:Het ziet in de limburg toch al lang zwart vant volk? :D
ja maar niet van Limburgers zelf
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dj Devyd schreef:
Fieneke schreef:Het ziet in de limburg toch al lang zwart vant volk? :D
ja maar niet van Limburgers zelf
Kben u der maar aant doorhalen he solidke :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Ik zit hier nu toch ook al een tijdje en heb mezelf hier nog niet voor gesteld.

Sven Van Riet, allias Dj Sven, 34 jaar afkomstig uit st-stevens-woluwe.

Toen ik zo een jaar of 12 was ik al helemaal weg van alles wat met discobar, maxi singles en muziek te maken had. men broer had samen met vrienden een discobar opgericht en daar was ik toen vrij jaloers op.
Eens 16 jaar ben ik beginnen uitgaan naar Scalini en daar was ik al helemaal weg van de kunsten van Dj Joris. Toen kocht ik wel al een paar platen ma had daar toen nog ni echt de cash voor.
Men eerste platen waren toen Inner city 'good life', extacy club 'Jesus loves acid', Rickster 'the night moves' etc..
Toen ik 18 was en juist werk had ben ik in de cherry moon beland en toen
ik al die platen daar hoorde stond ik de week erna al bij de WIF.
Daar heb ik de eerste keer Pacific dance, white line, en nog een paar bonzai platen gekocht :twisted:

Na een jaar ben ik dankzij men zus beginnen draaien op party's in hof ter heide (later ook club HTH en Dance arena genoemd)
Op die partys heb ik een organisator leren kennen die party's gaf in de molen (Bertem) Zo ben ik daar dus terecht gekomen. Weet nog goed de eerste keer dat ik daar moest draaien hoe nerveus ik wel was. ik moest toen overnemen van Deg. was toen een party met al de bekende techno dj!s zoals acid kirk, damian, deg, pat-vison. Ik moet wel toegeven da ik wel wa commercielere muziek speelde dan die mannen maar het was maar op het einde van de avond en da viel allemaal goe mee.
Vanaf toen was ik er bijna elke house-party bij.
Na een jaar had ik een deal met de baas om zelf party's te mogen organiseren. zo kreeg ik bvb de zondagen voor de schoolvakantie. daar heb ik dan feestjes gedaan met oa Marco Bailey, Jan, tc-brain, filip, tofke etc..
er was telkens toch wel meer als 1000 man.
Nadien ben ik dan resident geworden op zaterdag omdat de molen serieus aan het afzwakken was.
Toen ik er een tijdje draaide was het ook nog ni echt naar hun zin en moest ik ook vertrekken. dan hebben dj Red en Maurrizio overgenomen maar na een paar maand zat er helemaal geen kat meer en moesten ze de keet sluiten

Nadien heb ik nog een dj contest gewonnen in Reflex maar daar ben ik ni echt verder mee geraakt. Had er toen effe genoeg van en ben der toen voor een paar jaar mee gestopt.

In 2000 ben ik terug beginnen draaien in het cafe waar ik nu nog altijd draai. in die acht jaar heb ik nog 4 jaar in een ander danscafe gedraaid op zaterdag en heb ik nog af en toe in discotheken gedraaid zoals silo, Real, Montini, existenz, ben ook nog een tijdje resident geweest in the room en montini (play room)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Yoooow de Zven1.
Welkom is da ni meer hé want gij zijt hier al lang. :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Zven1 schreef: in hof ter heide (later ook club HTH en Dance arena genoemd)
in sterrebeek :mrgreen:


Zven1 schreef:Op die partys heb ik een organisator leren kennen die party's gaf in de molen (Bertem) Zo ben ik daar dus terecht gekomen. Weet nog goed de eerste keer dat ik daar moest draaien hoe nerveus ik wel was. ik moest toen overnemen van Deg. was toen een party met al de bekende techno dj!s zoals acid kirk, damian, deg, pat-vison.
toevallig dees feesje? :D
http://www.zshare.net/image/1109804239ebfa18/

en remember this one? :D
http://www.zshare.net/image/11098115033b8646/
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

back to the 90's schreef:
Zven1 schreef: in hof ter heide (later ook club HTH en Dance arena genoemd)
in sterrebeek :mrgreen:


Zven1 schreef:Op die partys heb ik een organisator leren kennen die party's gaf in de molen (Bertem) Zo ben ik daar dus terecht gekomen. Weet nog goed de eerste keer dat ik daar moest draaien hoe nerveus ik wel was. ik moest toen overnemen van Deg. was toen een party met al de bekende techno dj!s zoals acid kirk, damian, deg, pat-vison.
toevallig dees feesje? :D
http://www.zshare.net/image/1109804239ebfa18/

en remember this one? :D
http://www.zshare.net/image/11098115033b8646/
ja inderdaad!! :D

Diene Dim op de flyer was de organisator. ik stond er toen nog ni op
omdat ik er blijkbaar maar op de laatse moment ben bijgezet.
Alé jong das wel straf!. ik heb hier ook nog ergens flyers liggen van toen
in de molen met yves de ruyter enzo.

hoe kom je daaraan? was je daar? van waar ben je? :)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Zven1 schreef:hoe kom je daaraan? was je daar? van waar ben je? :)
wijle gingen regelmatig naar de molen om op te warmen hé.
op dees feesjes zijn we wel de hele nacht gebleven,met dat toch ne goeie line up was.
ze hebbe daar in den tijd nog e feesje voor 3 jaar bonzai gedaan,met Yves,franky jones en the fly.

ik ben van wezembeek-oppem,ge zijt dus bijna nen buur van mij :mrgreen:
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

back to the 90's schreef:
Zven1 schreef:hoe kom je daaraan? was je daar? van waar ben je? :)
wijle gingen regelmatig naar de molen om op te warmen hé.
op dees feesjes zijn we wel de hele nacht gebleven,met dat toch ne goeie line up was.
ze hebbe daar in den tijd nog e feesje voor 3 jaar bonzai gedaan,met Yves,franky jones en the fly.

ik ben van wezembeek-oppem,ge zijt dus bijna nen buur van mij :mrgreen:
Aaah ok. ja dan was HTH ook wel heel dicht bij. ;)

Ben daarnet effe voorbij de molen gereden. het kot is zo goed
als gelijkgemaakt met de grond. heb een paar foto's genomen en
zal ze in de loop van de week hier is online zetten.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Zven1 schreef:Ben daarnet effe voorbij de molen gereden. het kot is zo goed als gelijkgemaakt met de grond. heb een paar foto's genomen en
zal ze in de loop van de week hier is online zetten.
kheb het ook gezien paar weken terug....
ben benieuwd wa ze daar nu gaan zetten.
waarschijnlijk appartemente zekers.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ben daar ook eens geweest met SC, toen zaten die vrouwen en kerel van Dynamite (Sex met die blonde) :P daar ook...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten