90's Classics

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Administrator schreef: Later kreeg ik een casetterecorder en begon ik al die liedjes op te nemen. Op de duur had ik die cassetjes zovaak opnieuw overgenomen dat ik verschillende liedjes door elkaar hoorde.
lol same here. Ik nam dat allemaal op van C-Dance & topradio toen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Toen ik naar TOPradio begon te luisteren was het al periode 98 - 99, in die tijd ook serieus lang aan de radio gehangen tijdens "het land van Hoogland".

Hadden de meeste van die eurodanceplaten zoals captain jack nu uitgekomen had ik ze wss ook goedkoop gevonden, het is enkel het nostalgische dat ze voor mij nog steeds bijzonder maakt.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

maar dat is niet voor iedereen zo en aangezien wij jouw mening op dat vlak respecteren, is het leuk als je dat bij ons ook doet.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Fieneke schreef:maar dat is niet voor iedereen zo en aangezien wij jouw mening op dat vlak respecteren, is het leuk als je dat bij ons ook doet.
U persoonlijke 90's hits en wat er op die party zou moeten gedraaid worden zijn twee verschillende dingen. Waarom zou ik in godsnaam niet gaan respecteren dat jij een fan bent van Stijn Meuris.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Maar die jaren 1994-1998 zijn echt ERG geweest !
Waarom juist deze periode? Geef eens wat voorbeelden van songs die deze periode afbakenen? Lijkt me wel een beetje overdreven.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Smaken verschillen,hé. Mijn '90 classics zijn grotendeels de foute muziek van nu (Tien om te zien enzo). Bij iedereen verschillend.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:
Fieneke schreef:maar dat is niet voor iedereen zo en aangezien wij jouw mening op dat vlak respecteren, is het leuk als je dat bij ons ook doet.
U persoonlijke 90's hits en wat er op die party zou moeten gedraaid worden zijn twee verschillende dingen. Waarom zou ik in godsnaam niet gaan respecteren dat jij een fan bent van Stijn Meuris.
Ten eerste is iets op prijs stellen iets totaal anders dan fan zijn.

Ten tweede: dan zit je zo niet op iemand zijn kap als zij haar mening geeft, of hebde u laatste posts mss niet tegoei nagelezen??
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Fieneke schreef:
Administrator schreef:
Fieneke schreef:maar dat is niet voor iedereen zo en aangezien wij jouw mening op dat vlak respecteren, is het leuk als je dat bij ons ook doet.
U persoonlijke 90's hits en wat er op die party zou moeten gedraaid worden zijn twee verschillende dingen. Waarom zou ik in godsnaam niet gaan respecteren dat jij een fan bent van Stijn Meuris.
Ten eerste is iets op prijs stellen iets totaal anders dan fan zijn.

Ten tweede: dan zit je zo niet op iemand zijn kap als zij haar mening geeft, of hebde u laatste posts mss niet tegoei nagelezen??
Koop kraaien
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Trab schreef:
djginod schreef:Maar die jaren 1994-1998 zijn echt ERG geweest !
Waarom juist deze periode? Geef eens wat voorbeelden van songs die deze periode afbakenen? Lijkt me wel een beetje overdreven.
Overdreven ? Hier se, de "hits" van die jaren

Captain Jack - ALLES
Rednex - ALLES
Peter Andre - ALLES
Nakatomi - MJA, ALLES
Sin with sebastian - Shut up, and sleep with me
Tnn - La Cuchamara
Critical Mass - ALLES
Mo do -AAAALLLLLEEESSSSS
Minty - Useless Man
Aqua's - ALLES
No Mercy - ? ALLES
take that - Ga het er niet meer bijzetten....
3T
2 cowboys
Doop
Tokyo ghetto pussy
E-Rotic
Dj Bobo
Double Vision


Etc....

Dit is toch BOCHT van de eerste klas. Dit wil je je ergste vijand nog niet aandoen, deze muziek op te zetten....

Anyway, er zijn ook WEL goede platen uigekomen die jaren, zoals

Nightcrawlers - push the feeling on (1993 eigenlijk, maar alla, in 1995 opnieuw en toen commercieel een hit geworden)
Montell Jordan - This is how we do it
Baby D - Let me be your fantasy
Strike - U Sure DO (knappe cover van jaren 80 plaat (jaren 80 = HOT ;) ) Donna Allen - Serious )
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Double Vision... Tjeez dat is lang geleden..

3T wassek wel fan van ééééj (maar vraag me niet meer hoe hun liedjes gingen :mrgreen: )
Administrator schreef: Koop kraaien
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Fieneke schreef:3T wassek wel fan van ééééj (maar vraag me niet meer hoe hun liedjes gingen :mrgreen: )
ik heb hier .. geloof het of ni .. die hunne cd .. 8)

staat wel te koop .. maar geraak daar maar is vanaf .. :roll:

ik zal em u opsturen .. een fan plezieren kan nooit kwaad :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 mar 2008, 18:28

Bericht door Kompakt »

ok 80's stuff om af te kraken dan
U kent ze wel, ik hoef de nummers niet op te noemen en dan spreek ik nog niet over eendagsvliegen.

Village People
Baccara
Modern Talking
dolly dots
Luv
...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

bouq schreef:
Fieneke schreef:3T wassek wel fan van ééééj (maar vraag me niet meer hoe hun liedjes gingen :mrgreen: )
ik heb hier .. geloof het of ni .. die hunne cd .. 8)

staat wel te koop .. maar geraak daar maar is vanaf .. :roll:

ik zal em u opsturen .. een fan plezieren kan nooit kwaad :)
Man laat dat maar schoon uit. Kdenk dat ik toen 14j was ofzo.. :oops: :oops:

Kleine flashback: I NEED YOUUUUUUU, MORE THEN... (rest weet ik niet meer :mrgreen: )
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Overdreven ? Hier se, de "hits" van die jaren
Bagger bestaat al sinds de jaren stillekes. Niet alleen in die periode...
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 mar 2008, 18:28

Bericht door Kompakt »

Had ik Bony M al vermeld?
Platte muziek is van alle jaren.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten