Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Geef het op zen minst een kans!
Mss is dat het probleem?

Mij maakt het geen bal uit ik drink toch alleen bier, en occasioneel eens wat rookwaar.
Dancafé's hebben goed te doen, pintje drinken met vrienden en eens een danspasje zetten als dat nog lukt lijkt me toch fijn niet?
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

kijk ..

mij maakt het ook ni uit .. ik zit ook liever in een deftig danscafé dan in een duister clubke (pas op .. 15 jaar geleden had ik daar ook anders over gedacht) maar zo zitten afgeven op iets nieuw .. :roll:

zie nu naar Obsession .. ik zat daar graag ten tijde van Bizar/Obsession .. nu sinds dat dien type da heeft overgenomen is't daar precies carnaval elke week .. maar komt er minder volk ? denket ni .. de 2 keer da'k er nog is ben geweest moestek goe uitzien ni teveel mensen op de tenen te stappen ..

tzou goe kunnen dat Legenz nu .. ipv 200 op rommel uitgaande pubers .. meer volk aantrekt, dat misschien meer verzet (in drank) .. volgens mij drinkt ne zatte nog steeds meer dan ene me 7 pillen in zen kloten .. dus zowiezo een win-win situatie voor den baas .. minder last .. meer omzet ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

pooley schreef:en nu gade nog is andere clubs publiekelijk verwijten.

know your place woman
hum ik denk echt ni da da publiekelijk geheim is...
als ge hun eigen prive forums (dus niet hier) gaat lezen dan weet ge al genoeg.
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Slak schreef:
lady_of the night schreef:en daarbij de muziek veranderd niet alleen zijn de flipkoppen echt niet meer welkom

En is da nu het kenmerk voor een legendarische club ... da uw volk scheef gaat????? :? :? Geen probleem mee da ge dan naar illusion, shaft of zo gaat. Zal uwe inkom daar ook nog betalen zolang ge ons maar met rust laat dan ;)

dan mogen ze hunne titel legendarische club echt wel houden.

Maar voor alle doemdenkers en dergelijke heb ik eens iets anders:

Afbeelding
deal!
morgen illusion
tege wa uur daar? Spaart me wa geld! thanks

edit: ff ontopic
kunde me effe aanwijzen waar ik het over scheve mensen heb
kem da toch gemist dan :)

;x
da van die scheef koppen was ni op uwe post ...
der ligt 50€ voor u te wachten aan de coctail bar
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

lady_of the night schreef: da van die scheef koppen was ni op uwe post ...
der ligt 50€ voor u te wachten aan de coctail bar
sweet
thx

alé wa drinkt ge? ik trakteer!
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Slak schreef:
lady_of the night schreef: da van die scheef koppen was ni op uwe post ...
der ligt 50€ voor u te wachten aan de coctail bar
sweet
thx

alé wa drinkt ge? ik trakteer!

spa bruis
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Als de muziek allround wordt, past dan een concept als legends in music dan nog wel in deze club? Ik bedoel maar : je gaat andere mensen aantrekken en staan die open voor zo'n conceptje?
Binnenkort komen we eens af op een donderdag, we zochten nog iets goed dat redelijk dicht in de buurt was en dit lijkt me ideaal.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

lady_of the night schreef:
pooley schreef:en nu gade nog is andere clubs publiekelijk verwijten.

know your place woman
hum ik denk echt ni da da publiekelijk geheim is...
als ge hun eigen prive forums (dus niet hier) gaat lezen dan weet ge al genoeg.
Sorry maar deze statements zijn gewoon beneden alle peil. Sinds wanneer moeten andere clubs het ontgelden omdat Legenz van stijl moet veranderen door enkele begaaiden? En sinds wanneer bepalen forums wat de dagelijkse gang van zaken is op gebied van druggebruik in discotheken? Een beetje nadenken voor je iets post is geen overbodige luxe. Zelf sta je onmiddellijk op de banken om Outline/Legenz te verdedigen. Dat vind ik een meer bewonderenswaardige tactiek dan die je nu hanteert. :roll:
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Dj Sven Larsson schreef:Als de muziek allround wordt, past dan een concept als legends in music dan nog wel in deze clubsluit? Ik bedoel maar : je gaat andere mensen aantrekken en staan die open voor zo'n conceptje?
Binnenkort komen we eens af op een donderdag, we zochten nog iets goed dat redelijk dicht in de buurt was en dit lijkt me ideaal.
de muziek is niet alround, alleen tot 24u. daarna tot sluit is de muziek nog altijd van dezelfde kwaliteit als vroeger... nm groove, retro, elektro, trance en tegen sluit wat rustiger....

die flyer die lady_ofthe_night gepost heeft staat nog vanalles op, maar da is de flyer die in alle brievenbussen van Diest en omstreken is gekomen.
zal het nog eens zeggen, we moeten neven activiteiten doen voor 12u en op donderdag.... overleven dus...

het antwoord op u vraag : ja, Legends of music past nog in Legenz....
juist zoals de Baccardi's Reunion die er aan komt (datum volgt) en de reunion van Deejay's Club en die van Outline/Comix zelf en "The Legend" zit mss effe in de kast, maar komt er zeker ook nog en nog veel meer natuurlijk... de dj's die vrijdag van 24u tot sluiting spelen zijn nog dezelfde als in outline en ze spelen nog altijd hetzelfde...

don't worry... ;)

grtz
Laatst gewijzigd door carat-freak op 09 mar 2008, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

A-TOM-X schreef:
lady_of the night schreef:
pooley schreef:en nu gade nog is andere clubs publiekelijk verwijten.

know your place woman
hum ik denk echt ni da da publiekelijk geheim is...
als ge hun eigen prive forums (dus niet hier) gaat lezen dan weet ge al genoeg.
Sorry maar deze statements zijn gewoon beneden alle peil. Sinds wanneer moeten andere clubs het ontgelden omdat Legenz van stijl moet veranderen door enkele begaaiden? En sinds wanneer bepalen forums wat de dagelijkse gang van zaken is op gebied van druggebruik in discotheken? Een beetje nadenken voor je iets post is geen overbodige luxe. Zelf sta je onmiddellijk op de banken om Outline/Legenz te verdedigen. Dat vind ik een meer bewonderenswaardige tactiek dan die je nu hanteert. :roll:
en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

djaxxie schreef:
lady_of the night schreef:en daarbij de muziek veranderd niet alleen zijn de flipkoppen echt niet meer welkom

En is da nu het kenmerk voor een legendarische club ... da uw volk scheef gaat????? :? :? Geen probleem mee da ge dan naar illusion, shaft of zo gaat. Zal uwe inkom daar ook nog betalen zolang ge ons maar met rust laat dan ;)

dan mogen ze hunne titel legendarische club echt wel houden.

Maar voor alle doemdenkers en dergelijke heb ik eens iets anders:

Afbeelding
Dus die met een s cheve kop van te zuipen zijn ook niet welkom want daar is voor mijn part geen enkel verschil .
Misschien had ge den Outline beter verandert in een klooster dan ze. Ge wilt dat de mensen komen feesten maar ze mogen niets stimulerend gebruiken? Niet iedereen amuseert zich rot uit zen eigen eh.
is wel een verschil tss stomdronken en daal gaan van vloeibare...
voor het eerste sluiten ze u zaak niet maar voor het tweede...
Laatst gewijzigd door carat-freak op 09 mar 2008, 15:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

carat-freak schreef:
Dj Sven Larsson schreef:Als de muziek allround wordt, past dan een concept als legends in music dan nog wel in deze clubsluit? Ik bedoel maar : je gaat andere mensen aantrekken en staan die open voor zo'n conceptje?
Binnenkort komen we eens af op een donderdag, we zochten nog iets goed dat redelijk dicht in de buurt was en dit lijkt me ideaal.
de muziek is niet alround, alleen tot 24u. daarna tot sluit is de muziek nog altijd van dezelfde kwaliteit als vroeger... nm groove, retro, elektro, trance en tegen sluit wat rustiger....

die flyer die lady_ofthe_night gepost heeft staat nog vanalles op, maar da is de flyer die in alle brievenbussen van Diest en omstreken is gekomen.
zal het nog eens zeggen, we moeten neven activiteiten doen voor 12u en op donderdag.... overleven dus...

het antwoord op u vraag : ja, Legends of music past nog in Legenz....
juist zoals de Baccardi's Reunion die er aan komt (datum volgd) en de reunion van Deejay's Club en die van Outline/Comix zelf en "The Legend" zit mss effe in de kast, maar komt er zeker ook nog en nog veel meer natuurlijk... de dj's die vrijdag van 24u tot sluiting spelen zijn nog dezelfde als in outline en ze spelen nog altijd hetzelfde...

don't worry... ;)

grtz
Ok goed om te horen, beetje teveel op die flyer gefocused. Daaruit dacht ik uit te maken dat het helemaal ging omdraaien. ;)
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

carat-freak schreef:
A-TOM-X schreef:
lady_of the night schreef: hum ik denk echt ni da da publiekelijk geheim is...
als ge hun eigen prive forums (dus niet hier) gaat lezen dan weet ge al genoeg.
Sorry maar deze statements zijn gewoon beneden alle peil. Sinds wanneer moeten andere clubs het ontgelden omdat Legenz van stijl moet veranderen door enkele begaaiden? En sinds wanneer bepalen forums wat de dagelijkse gang van zaken is op gebied van druggebruik in discotheken? Een beetje nadenken voor je iets post is geen overbodige luxe. Zelf sta je onmiddellijk op de banken om Outline/Legenz te verdedigen. Dat vind ik een meer bewonderenswaardige tactiek dan die je nu hanteert. :roll:
en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
Allemaal speculatie caratfreak wat zonder bewijsbare feiten zelfs lasterlijk kan genoemd worden. Ik was van plan om mij beschikbaar te stellen voor die Legends of Musicparty om de club te steunen, maar daar heb ik nu geen zin meer in. Ik had gedacht dat jullie slimmer waren dan dit!
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Euh , ik ben niet meer in Outlin/Comix geweest sinds jaren maar vroeger was het echt wel te fel zenne! 70% was begaaid en niet enkel vd drank hoor! Ok, in andere dancings heb je dat ook maar die zijn ook wat groter en valt het misschien minder op... Daarom ben ik er toen ook weggebleven , de sfeer was donker en vol dope... Hoe het er daarna is geevolueerd weet ik niet, maar net als de Globe zal het die naam blijven meedragen. En n legend als de Globe zal n kleine, plaatselijke dancing als Comix voor mij nooit worden....
Wie denkt dat het daar allemaal nogal meeviel is nogal naïef...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

pooley schreef:en nu gade nog is andere clubs publiekelijk verwijten.

know your place woman
Het zou beter zijn da gij die van u kent. Ze is oud en wijs genoeg om te weten wat ze zegt. Het enige wat ze doet is een vergelijking maken, en ga je nu nog zeggen dat ze geen gelijk heeft ofwatte? :roll:
Djaxxie schreef:Ge wilt dat de mensen komen feesten maar ze mogen niets stimulerend gebruiken? Niet iedereen amuseert zich rot uit zen eigen eh.
Dude, diegene die zich niet kunnen amusseren zonder die vuiligheid moeten dringend iets aan dat probleem doen. Dat ge rommel nodig hebt om u goed te voelen... Tjees man.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten