Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Bass schreef:De gelijkenis met mac queen en consoorten wordt alleen maar groter precies :roll: Mijn mening ;)
ma daar in de mac queen tappen ze nog elk weekend 160 vaten...
als we da in Diest ook doen zal ik heel content zijn.... 8)
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

carat-freak schreef:
Bass schreef:De gelijkenis met mac queen en consoorten wordt alleen maar groter precies :roll: Mijn mening ;)
ma daar in de mac queen tappen ze nog elk weekend 160 vaten...
als we da in Diest ook doen zal ik heel content zijn.... 8)
idem dito :D
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2005, 19:18

Bericht door outline »

Als er een breuk moet zijn, moet die duidelijk zijn en daar is MC nu duidelijk mee bezig. Dus zou ik zeggen goed bezig! En als het dan moet gedaan worden met mac queen stijl dan is dat zo, geef die mensen toch de kans!
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

maar dan moete ook ni meer over legenz praten als 'legendary club'
want dees is zo ver van alles wat een legendary club ooit was...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

het is nog altijd den oude Outline, mor dan in 2008 style he. Geef het op zen minst een kans!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Slak schreef:maar dan moete ook ni meer over legenz praten als 'legendary club'
want dees is zo ver van alles wat een legendary club ooit was...
'T was ni van te willen , maar van te moeten he ... er moest een ander imago komen bij de club!
Eerlijk gezegd vind ik het nu meer klasse uitstralen ook .
En met regelmatig nog feestjes met de muziek van in de goeie tijden blijft het zeker iets "legendary" hebben !
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Slak schreef:maar dan moete ook ni meer over legenz praten als 'legendary club'
want dees is zo ver van alles wat een legendary club ooit was...
ieder zij mening maar de zaak bestaat al bijna 30 jaar (niet enkel als outline) en naar mijn mening mag je je eigen dan legendarisch noemen
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Door zich te profileren als allroundclub ipv donkere after gaan ze imho op meer begrip kunnen rekenen van de lokale overheden ook.
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

en daarbij de muziek veranderd niet alleen zijn de flipkoppen echt niet meer welkom

En is da nu het kenmerk voor een legendarische club ... da uw volk scheef gaat????? :? :? Geen probleem mee da ge dan naar illusion, shaft of zo gaat. Zal uwe inkom daar ook nog betalen zolang ge ons maar met rust laat dan ;)

dan mogen ze hunne titel legendarische club echt wel houden.

Maar voor alle doemdenkers en dergelijke heb ik eens iets anders:

Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

lady_of the night schreef:en daarbij de muziek veranderd niet alleen zijn de flipkoppen echt niet meer welkom

En is da nu het kenmerk voor een legendarische club ... da uw volk scheef gaat????? :? :? Geen probleem mee da ge dan naar illusion, shaft of zo gaat. Zal uwe inkom daar ook nog betalen zolang ge ons maar met rust laat dan ;)

dan mogen ze hunne titel legendarische club echt wel houden.

Maar voor alle doemdenkers en dergelijke heb ik eens iets anders:

Afbeelding
Dus die met een s cheve kop van te zuipen zijn ook niet welkom want daar is voor mijn part geen enkel verschil .
Misschien had ge den Outline beter verandert in een klooster dan ze. Ge wilt dat de mensen komen feesten maar ze mogen niets stimulerend gebruiken? Niet iedereen amuseert zich rot uit zen eigen eh.
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

djaxxie schreef:
lady_of the night schreef:en daarbij de muziek veranderd niet alleen zijn de flipkoppen echt niet meer welkom

En is da nu het kenmerk voor een legendarische club ... da uw volk scheef gaat????? :? :? Geen probleem mee da ge dan naar illusion, shaft of zo gaat. Zal uwe inkom daar ook nog betalen zolang ge ons maar met rust laat dan ;)

dan mogen ze hunne titel legendarische club echt wel houden.

Maar voor alle doemdenkers en dergelijke heb ik eens iets anders:

Afbeelding
Dus die met een s cheve kop van te zuipen zijn ook niet welkom want daar is voor mijn part geen enkel verschil .
Misschien had ge den Outline beter verandert in een klooster dan ze. Ge wilt dat de mensen komen feesten maar ze mogen niets stimulerend gebruiken? Niet iedereen amuseert zich rot uit zen eigen eh.
ik weet niet wa gij allemaal afslikt van rare drank maar ik heb nog nooit iemand zo scheef zien gaan van alcohol dan van vloeibare en dergelijke...
iemand die zat is en geen overlast is voor de rest van het clienteel mag zeker blijven tis al die ander vuiligheid die er niet in komt.
En dat heeft niks te maken met er een klooster van te maken, mensen moeten leven van de opbrengst van die zaak en dicht is geen geld
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

en nu gade nog is andere clubs publiekelijk verwijten.

know your place woman
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

lady_of the night schreef:en daarbij de muziek veranderd niet alleen zijn de flipkoppen echt niet meer welkom

En is da nu het kenmerk voor een legendarische club ... da uw volk scheef gaat????? :? :? Geen probleem mee da ge dan naar illusion, shaft of zo gaat. Zal uwe inkom daar ook nog betalen zolang ge ons maar met rust laat dan ;)

dan mogen ze hunne titel legendarische club echt wel houden.

Maar voor alle doemdenkers en dergelijke heb ik eens iets anders:

Afbeelding
deal!
morgen illusion
tege wa uur daar? Spaart me wa geld! thanks

edit: ff ontopic
kunde me effe aanwijzen waar ik het over scheve mensen heb
kem da toch gemist dan :)

;x
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2005, 19:18

Bericht door outline »

Moest ik clubuitbater zijn dan heb ik liever 500€ in kas en een publiek dat zich amuseert zonder dieje brol, dan 5000€ in kas en 7 man op de spoed en alle hondsgezeik(excuseer) de mannen van t koud en t warm water over de vloer.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

de uitstraling mag dan anders zijn...
de muziek blijft van dezelfde kwaliteit, alleen dat we voor 12u iets breedere gaan in muziek keuze voor ook wat ander volk aan te trekken...
overleven noemen ze dat...
de tijden van een club open doen zonder al te veel moeite te zijn lang door...
met outline hadden we bijna een volledig weekend voor omzet te draaien nu sluiten we om 8 uur 's morgens da is een heel verschil als je geen inkom, vestaire of toilet moet betalen....[/code]
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten