40.000 aids-besmettingen in kliniek Las Vegas

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

40.000 aids-besmettingen in kliniek Las Vegas

Bericht door Nostalgie90 »

Holy Fuck! :?
40.000 aids-besmettingen in kliniek Las Vegas
In Nevada, in het westen van de Verenigde Staten, zijn mogelijk veertigduizend mensen besmet met hepatitis of aids. De besmetting zou gebeurd zijn in een ziekenhuis in Las Vegas. De gezondheidsheidautoriteiten zijn gestart met een informatiecampagne. (later meer)
bron: hln.be
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

WTF!!!!!!!
daz toch nie normaal hé :roll:
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

WTF??? Is me dat balen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heb er ook van gehoord. Maar het zijn "mogelijke" besmettingen.
Ze hebben injectienaalden meer dan 1 keer gebruikt.
De mensen hebben vertrouwen in de geneeskunde mor als er zoiets gebeurd twijfelde toch ook ze. Uiteindelijk is een kliniek ook een fabriek of bedrijf dat moet draaien en winst maken. Ten koste van sommige mensen hun gezondheid dus.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik werk in een farmaceutisch bedrijf en ik hoor vaak van onze vertegenwoordigers hoe het er ook in ziekenhuizen hier aan toe gaat. Ziekenhuizen moeten gewoon de kosten drukken, en dat gaat dan ten koste van de patiënt. Ziekenhuizen kiezen meer en meer voor goedkope, minder kwalitatieve producten, ook al kan dit effect hebben op de behandeling van de patiënt. Over zulke cowboyverhalen waar naalden meerdere keren worden gebruikt, heb ik hier nog niets gehoord. In onze geavanceerde westerse wereld lijkt dit ook absurd, maar in de derde wereld is zoiets wel veel voorkomend
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

varth schreef:ik werk in een farmaceutisch bedrijf en ik hoor vaak van onze vertegenwoordigers hoe het er ook in ziekenhuizen hier aan toe gaat. Ziekenhuizen moeten gewoon de kosten drukken, en dat gaat dan ten koste van de patiënt. Ziekenhuizen kiezen meer en meer voor goedkope, minder kwalitatieve producten, ook al kan dit effect hebben op de behandeling van de patiënt. Over zulke cowboyverhalen waar naalden meerdere keren worden gebruikt, heb ik hier nog niets gehoord. In onze geavanceerde westerse wereld lijkt dit ook absurd, maar in de derde wereld is zoiets wel veel voorkomend
Natuurlijk dat pharmaceutische bedrijven dit zeggen. Tegenwoordig zijn ziekenhuizen verplicht voor twintig procent generische producten te gebruiken. Die producten zijn misschien goedkoper, maar daarom niet minder kwalitatief. Tenslotte moeten ze nog altijd goedkeuring krijgen om op de markt te komen. Doordat ziekenhuizen voor een deel overgeschakeld zijn op generische producten zien de pharmaceutische bedrijven weer een stuk inkomsten aan hun neus voorbijgaan. Geen wonder dat ze met zulke verhalen afkomen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

varth schreef:ik werk in een farmaceutisch bedrijf en ik hoor vaak van onze vertegenwoordigers hoe het er ook in ziekenhuizen hier aan toe gaat. Ziekenhuizen moeten gewoon de kosten drukken, en dat gaat dan ten koste van de patiënt. Ziekenhuizen kiezen meer en meer voor goedkope, minder kwalitatieve producten, ook al kan dit effect hebben op de behandeling van de patiënt. Over zulke cowboyverhalen waar naalden meerdere keren worden gebruikt, heb ik hier nog niets gehoord. In onze geavanceerde westerse wereld lijkt dit ook absurd, maar in de derde wereld is zoiets wel veel voorkomend
Ik werk ook voor een farmaceutisch bedrijf en hier word daar met walging naar gekeken. Iedereen weet dat die spuiten zo goed als gratis zijn, want meestal krijgen ziekenhuizen ze nog als promotiemateriaal en iedereen weet dat ELKE persoon die in een ziekenhuis met dergelijke zaken in aanraking komt handschoenen moet dragen en NA gebruik in een gele speciaal daarvoor ontwikkelde container moet doen waar die spuiten achteraf niet meer uitgehaald mogen worden. Zo zou het moeten zijn!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Volgens mij importeren we nu zelfs nog allerhande ziekte's ipv ze te bestrijden! Zelf gebruikt ge condooms en wast ge U, totdat ze hier nen hoop binnenhalen waar ze niet eens weten wat ze ooit uitgespookt hebben. Zelfs tuberculose steekt hier en daar terug de kop op.
Straffe dingen, nu is ne mens voorzichtig en op de laatste plaats waar je ooit denkt zo iets op te lopen krijg je dat .... klaar voor alle verplegers ne kogel door hunne kop te jagen!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast