Trance Energy 2008 en Mixfreaks avondje

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Trance Energy 2008 en Mixfreaks avondje

Bericht door djginod »

Hi,

Ik weet niet precies waar ik het moet zetten, maar ik doe het dan maar hier. Even 2 reviewkes van afgelopen nacht / ochtend.

Eerst was er een Mixfreaks party, omdat de mailinglist 10 jaar bestond. Speciale gast was uiteraard Ben Liebrand, waarmeeje gewoon mee kon lullen, en etc. Heeft ook een setje gedaan. Ook Martin Boer (2 Brothers on the 4th Floor) was er en DJ Lindo Duvall van Radio 538 (hier niet zo bekend denk ik). Ikzelf heb een setje gedraaid na Ben, dus was wel lachen. Op zich was de partysfeer niet zo, want ja, er zitten toch ook een aantal mensen erbij, die normaal nooit uitgaan, dus ja, maar goed.

Er was ook een stand voorzien, met de nieuwste Pioneer gadgets. Een nieuwe videomixer waarmee je beeld en geluid onafhankelijk of juist met elkaar (wat je maar wilt) kunt mixen. Vooral de Flanger en dergelijke geluiden, kun je ook met beeld doen, apart om te zien ! Ook de dvd mixer van Pioneer, de nieuwe CDJ-400's en nog wat stonden er. Erg interessant.

Dit was in Almere te doen. Omdat ik toch nog bekenden had zitten in Utrecht Jaarbeurs, en ik iemand moest afzetten, bij Centraal Station Utrecht, ben ik ook nog maar even daar beland.

Ben dus midden in de set van Tiesto terechtgekomen, maar je kunt zeggen wat je wilt, het is gewoon af. Hoorde dat de mainstage even was gesloten, omdat het zo druk was, dus ja, succes kun je het dan wel minimaal noemen. Aankleding was ook goed vond ik. Mooi om al dat vuurwerk te zien, tijdens zijn Pirates track !

Daarna kwam Sander van Doorn. Iets meer tech stijl, dan de zweverige klanken van Tiesto. Ook erg goed. Uiteraard moest zijn knaller Riff ook voorbijkomen, wat een machtige plaat.

Al met al was het dus een druk weekendje, en ben nu weer herstellende ;)
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

kameraad moest daar helpen met de opbouw enzo...
is vorige ook moete helpen bij matsers of hardcore, zo komde wel van het een muziek gnera int andere op 1 week :D
hennige cultuurshok peins ik :lol:
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja pas op, sfeer zal altijd wel in orde zijn bij een Tiesto set... waarom ? omdat iedereen er voor komt. Maar is ook weer zo een feit dat NIET iedereen speciaal voor de muziek naar daar komt.

Anyway de CDJ-400 is mij te duur, 100€ bij leggen en je hebt een 800... begrijp niet goed dat ze dat niet beseffen bij Pioneer.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

ThaMan schreef:Ja pas op, sfeer zal altijd wel in orde zijn bij een Tiesto set... waarom ? omdat iedereen er voor komt. Maar is ook weer zo een feit dat NIET iedereen speciaal voor de muziek naar daar komt.

Anyway de CDJ-400 is mij te duur, 100€ bij leggen en je hebt een 800... begrijp niet goed dat ze dat niet beseffen bij Pioneer.
Uiteraard. Maar hij doet het toch maar weer steeds weer, al zo een jaar of 8 nu. Ik neem er me petje voor af.

Ik heb dus juist de CDJ400 gekocht, omdat de 800 een aantal handige dingen nu niet in zich heeft zitten. Midi aansturing om ook vanaf een pc / laptop je cdj400's aan te sturen. De USB ingang, zodat je dus ook een harddisk of stick op je cdj kunt aansluiten.

Ik verwacht wel overigens dat er van de 1000 en misschien ook 800 binnen niet al te lange tijd ook nieuwe modellen komen met deze functionaliteit.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Pich Bend mis ik enorm op die spelers.... wel ff gewoon worden met die schijven.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten