events : alle Kozzmozzen vanaf 2001,house torhout2
I love techno,groove city, city parade,antwerp is burning,fuse on tour,retro acid,elektron,.....
edit : IDD, de red and blue...ooit es na nen antwerp is buning daar beland...wel vree voos volk ze, ni mijn ding
echt iet voor mensen die houden van spannende onderlijfkes, leren broeken en village people !