21.02 : Koppen - Drugs & Discotheken

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Oh dat is toch weer goed voor de naam se, hier opt werk denken de meesten nu al dat als je in een discotheek komt je ook drugs neemt :roll:

Dit soort reportages voed dat dus alleen maar he :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Das al 20 jaar zo. Zo werkt het nu eenmaal. De mensen denken zwart/wit: Marokkanen zijn slecht, Walen zijn lui, motards zijn zotten, discotheken zijn drugsholen......
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

vraag mij af wanneer ze eens met een verborgen camera op de eerste de beste katholieke middelbare school gaan rondlopen, daar zullen ze ook relatief gemakkelijk aan vanalles geraken...
dan kunnen ze hun reportage ook weer zo generaliserend afsluiten:

drugs en katholieke scholen: ze gaan nog steeds hand in hand :?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dat is met alles zo:

Games zijn gewelddadig
Dancings zijn drugskoten
...

De massa is dom ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Stanne schreef:Das al 20 jaar zo. Zo werkt het nu eenmaal. De mensen denken zwart/wit: Marokkanen zijn slecht, Walen zijn lui, motards zijn zotten, discotheken zijn drugsholen......
Op deze moment ben ik daarmee akkoord, mijn neefke is vorige week voor dood achter gelaten door zo een mannen in Brussel Noord. Hij kan een half jaar vloeibaar voedsel eten omdat zijn kaaksbeen compleet verbouwd is. Maar dit ff totaal naast de kwestie.

Mja, mss wel, maar ik vind het in ieder geval hypocriet!

@DCD: Ge weet het dan toch, laten we dan ook ineens de jeugdhuizen checken.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Uw ene neef is een nieuwe moslim, uw andere neef woont in Maleisie (waar 60% moslim is). Niet dat het uitmaakt, maar hoe komt dat eigenlijk?
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

heb het ni gezien, maar 't zal weer zo'n typische reportage zijn om de oudere mensen in hun overtuiging te bevestigen.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

je hebt niet veel gemist hoor
de afsluitende one-liner was "zo kunnen we besluiten: drugs en discotheken, ze gaan nog steeds hand in hand"

dan weet ge al genoeg zeker? :D
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

ze hebben dan ook wel de beste omgeving uitgekozen, de VRT

daar aan de Franse grens is 't nog altijd even erg als 10 jaar terug, ga je wat meer naar boven in 't land, prov. Antwerpen, Vl. Brabant... daar is dat toch wel een pak minder...

Pulse Factory kwam er zeer goed uit, Georges heeft goed op de VRT crew ingespeeld

maar La Bush, ocharmkes... binnen zijn ze niet geweest, althans geen gesprekken met de uitbater (reden? geen meedewerking van La Bush ofzo? en ze dan maar extra slecht in beeld brengen?)

ik heb over dit maar een ding te zeggen, drugs is overal, op de ene plek al wa meer dan elders... MAAR WAT MAAKT DAT UIT???? ge zijt groot genoeg om zelf te beslissen, dat ge er af blijft
GE KIEST 'T ZELF

't is ni omdat er overal sigaretten te vinden zijn, dat ge daarom moet beginnen te roken he... ;)

't enige storend moest ik daar zelf uitgaan, is da ze u om de 5 botten lastig vallen, de dealers...
weg met ambetante dealers...!!!
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Trab schreef:Uw ene neef is een nieuwe moslim, uw andere neef woont in Maleisie (waar 60% moslim is). Niet dat het uitmaakt, maar hoe komt dat eigenlijk?
Je spreekt over een en dezelfde.

Internationale familie, wij kennen geen grenzen. Ik ga in de zomer ook rondtrekken in Maleisië. Alleen ben ik niet van plan om, zoals de rest van mijn familie, daar te blijven.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

DCD schreef:je hebt niet veel gemist hoor
de afsluitende one-liner was "zo kunnen we besluiten: drugs en discotheken, ze gaan nog steeds hand in hand"

dan weet ge al genoeg zeker? :D
De journalist dat dergelijke opmerking maakt he, is professioneel een nul man.
Laatst gewijzigd door Fieneke op 22 feb 2008, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Technolab schreef:ze hebben dan ook wel de beste omgeving uitgekozen, de VRT

daar aan de Franse grens is 't nog altijd even erg als 10 jaar terug, ga je wat meer naar boven in 't land, prov. Antwerpen, Vl. Brabant... daar is dat toch wel een pak minder...

Pulse Factory kwam er zeer goed uit, Georges heeft goed op de VRT crew ingespeeld

maar La Bush, ocharmkes... binnen zijn ze niet geweest, althans geen gesprekken met de uitbater (reden? geen meedewerking van La Bush ofzo? en ze dan maar extra slecht in beeld brengen?)

ik heb over dit maar een ding te zeggen, drugs is overal, op de ene plek al wa meer dan elders... MAAR WAT MAAKT DAT UIT???? ge zijt groot genoeg om zelf te beslissen, dat ge er af blijft
GE KIEST 'T ZELF

't is ni omdat er overal sigaretten te vinden zijn, dat ge daarom moet beginnen te roken he... ;)

't enige storend moest ik daar zelf uitgaan, is da ze u om de 5 botten lastig vallen, de dealers...
weg met ambetante dealers...!!!
Mja K. Daar doen ze het dan ook voor he.. Waarom kiezen ze anders die regio uit?

Mja, mee dealen is teveel geld te verdienen en als je dan bekijkt hoe duur het leven geworden is.... ik verschiet er niet van.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef:Mja, mee dealen is teveel geld te verdienen en als je dan bekijkt hoe duur het leven geworden is.... ik verschiet er niet van.
Wat als de prijs van de pillen begint te stijgen? :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

prijs van de pillen is toch al 10 jaar 't zelfde zenne.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Was dit een herhaling? Ik heb een paar maanden geleden ook een reportage gezien dat ging over drugs. Eerst ging het over het groot aantal Fransen dat pillen kocht en in onze discotheken aan de grens kwam feesten. Complex Cap'tain was daar bij. Daarna ging het over het drugstoerisme en liet men zien hoe makkelijk je aan zware drugs in Antwerpen geraakte.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten