Mediawatch; dump hier alle marginale artikels

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Onschuld staat vast tot het tegendeel bewezen is. :D Ik ga nooit vooroordelen.

Nu, wat betreft die vrouwen. Ge valt voor het uiterlijk, ge blijft bij elkaar voor innerlijk.

Dit verklaart nog altijd niet waarom diene janet van Zornik zo'n madamme kan strikken. Grrr
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Goei maten zijn met de Regi en ge kunt veel :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Verdwijningen

Bericht door lemant »

Fieneke schreef:
lemant schreef:
Fieneke schreef: Dat ze tem maar aanpakken en in vierendelen, de dees zit deze avond in spanning voor den tv. Ophangen moesten ze doen met zo een kerels :twisted: :twisted: :twisted:
Nog een geluk dat ze hem niet meteen gevierendeeld hebben :roll:
maar dat jij geen empathievermogen hebt naar slachtoffers toe, is geweten.
wtf bedoel je daar nu eigenlijk mee, en waarop baseer je je om zo een uitspraak zomaar op een forum te gooien?

heb jij niet het omgekeerde bewezen met je "vierendeel"-stelling
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Re: Verdwijningen

Bericht door Fieneke »

lemant schreef:
Fieneke schreef:
lemant schreef: Nog een geluk dat ze hem niet meteen gevierendeeld hebben :roll:
maar dat jij geen empathievermogen hebt naar slachtoffers toe, is geweten.
wtf bedoel je daar nu eigenlijk mee, en waarop baseer je je om zo een uitspraak zomaar op een forum te gooien?

heb jij niet het omgekeerde bewezen met je "vierendeel"-stelling
Omdat je wel meer van die prachtige uitspraken doet, je doet precies of het een onschuldig ventje is. Maar wat ie de ouders aandoet met zijn verzinsels, daar sta je wel niet bij stil. En dan overdrijf ik met mijn spreekwoordelijk vierendelen, want dat wou je toch zeggen of niet soms? Onthou dat ik een vrouw ben en altijd emotioneler reageert op zo een zaak, zeker als je zelf familie hebt dat tot op dit ogenblik nog steeds niet teruggevonden is !

Je moet er trouwens maar tegenkunnen dat als je stookt en voze opmerkingen maakt, je er terug krijgt.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Verdwijningen

Bericht door lemant »

Fieneke schreef: Omdat je wel meer van die prachtige uitspraken doet, je doet precies of het een onschuldig ventje is. Maar wat ie de ouders aandoet met zijn verzinsels, daar sta je wel niet bij stil. En dan overdrijf ik met mijn spreekwoordelijk vierendelen, want dat wou je toch zeggen of niet soms? Onthou dat ik een vrouw ben en altijd emotioneler reageert op zo een zaak, zeker als je zelf familie hebt dat tot op dit ogenblik nog steeds niet teruggevonden is !

Je moet er trouwens maar tegenkunnen dat als je stookt en voze opmerkingen maakt, je er terug krijgt.
Ik weet echt niet meer waar je het haalt, je mag hier gerust mijn "prachtige uitspraken" eens op een rijtje zetten, en doe er meteen ook mijn "voze opmerkingen" bij ... ik ben benieuwd (tenzij je zwaar aanstoot hebt genomen aan een :safe: smiley).

En denk je nu echt dat ik niet snap hoe kwetsend die fantast moet zijn voor de familie?
Ik wou gewoon duidelijk maken dat jij te snel een oordeel had geveld.

By the way, met opmerkingen terugkrijgen heb ik totaal geen probleem hoor, maar zorg er dan tenminste voor dat ze steek houden ipv van mijn persoonlijkheid te proberen analyseren en uitspraken te doen over mijn denkwereld.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

en om met ambras voort te doen,effe dees :D
http://www.news.com.au/story/0,23599,23167492-2,00.html

heb mij da van sommige mensen toch ook al afgevraagd zenne :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

dj_neo schreef:Daar snap ik echt niets van. Vrouwen zijn zot, nog maar eens bewezen.
oef, dan is er nog toekomst voor mij :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

straks is heel de wereld der nog aan verkocht...

http://www.reuters.com/article/domestic ... mesticNews
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Alleee Thaman, iets uit Turnhout :mrgreen:

Seksend stelletje laat politie uitrukken
Een stelletje dat de handen niet van elkaar kon afhouden, heeft de politie van het Vlaamse Turnhout vanmiddag handenvol werk bezorgd. Op het station hoorde een voorbijganger zoveel lawaai uit de wc komen, dat de man ongerust de politie belde.

De agenten kwamen met gillende sirenes naar het station gereden. Bij het openen van de deur stuitte de politie slechts op een smoorverliefd koppeltje dat met veel tumult een nummertje aan het maken was.

Omdat de vrijpartij van buitenaf niet was te zien, worden de twee niet aangeklaagd wegens schennispleging. Het hitsige duo komt er dus met een waarschuwing nog goed vanaf.

Wel zullen beiden de politie de komende tijd niet durven aankijken. Volgens een getuige bleken er namelijk wel erg veel politieauto's aanwezig te zijn op het moment van de aanhouding.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ja ThaMan, leg het nu maar uit he kerel! :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

En dan nu iets voor Fieneke :eye: :cheese:

Vrouw opgepakt met 65.000 euro in vagina
Op luchthaven Schiphol is een vrouw aangehouden, die 120.000 euro aan contant geld naar Colombia wilde smokkelen. Meer dan de helft van het geld zat op een wel heel bijzondere plek verstopt, namelijk in haar vagina.

De Colombiaanse liep vorige week tegen de lamp, toen bij een fouillering een hard voorwerp tussen haar borsten werd ontdekt. De marechaussee ontdekte er een koker, waarin ruim 55.000 euro zat verstopt.

De vrouw werd meegenomen voor verhoor. Al snel bleek dat de Colombiaanse op nog een andere plek geld had verstopt. Ze had 65.000 euro aan contanten in een condoom gewikkeld en vaginaal ingebracht.

"Het was een behoorlijk groot pakket," vertelt een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol. "We hebben nog nooit zoiets gezien. Geldsmokkel is niets nieuws, maar zoveel geld op die plek verstoppen? Dat is uniek."

Het bureau Financiële Recherche van de marechaussee doet nog onderzoek naar de herkomst van het geld. Vorige maand werd op Schiphol nog een Argentijnse aangehouden die negentig bolletjes met geld had ingeslikt. Toen ging het om een totaal van 350.000 euro.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Verdoeme man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat kan nu toch niet zeker.. Dat krijg ik er dus NI in zenneuh !!!!!
:mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Fieneke schreef:Verdoeme man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat kan nu toch niet zeker.. Dat krijg ik er dus NI in zenneuh !!!!!
:mrgreen:
Ook niet als je het mocht houden ? :bom:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mor nee man, al zou ik het dan op zen minst wel nekeer een poging wagen :mrgreen:

(ieuw man, het gedacht alleen al.)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Fieneke schreef:Mor nee man, al zou ik het dan op zen minst wel nekeer een poging wagen :mrgreen:

(ieuw man, het gedacht alleen al.)
en dan van die papiersnijwondjes.... nee dank u :x
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten