PLANET HARDCORE (Dendermonde)

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

Bart Bagger schreef:Planet Hardcore was zoals zijn naam laat uitschijnen en blijkbaar ook veel mensen nog steeds denken geen hardcoretent, 1 hardcoreplaat werd er wel elke zaterdag gedraaid toen ik er kwam en dat was It's a dirty job but someone's got to do it (de titel en uitvoerder ken ik niet precies).
Er werd wel meer hardcore gedraaid hoor, maar die it's a dirty job was wel natuurlijk de hardste plaat. Ter info, het gaat om http://www.discogs.com/release/43010 de A2 track
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

AHAAAAAA !!!

Bericht door kruss »

YESSS ! Blijkbaar toch nog een paar mensen die Planet Hardcore herinneren !! Jaaaaaaaa, bangelijk goe geamuseerd toen !! Er stond trouwens ook een warmluchtkanon, links, als ge de dansvloer opkwam... Met kerst 1993 (alles was dichtgesneeuwd en -gevroren) hebben we ons daar nog beestig geamuseerd !! Oh ja, Planet Kabarka in Overmere was de doorstart van Planet Hardcore... Ik ben een paar maanden terug trouwens nog eens in Dendermonde gepasseerd : Planet Hardcore is verdwenen, er staan nu appartementsgebouwen ! Only the memory remains !!
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

Surgi schreef:
Bart Bagger schreef:Planet Hardcore was zoals zijn naam laat uitschijnen en blijkbaar ook veel mensen nog steeds denken geen hardcoretent, 1 hardcoreplaat werd er wel elke zaterdag gedraaid toen ik er kwam en dat was It's a dirty job but someone's got to do it (de titel en uitvoerder ken ik niet precies).
Er werd wel meer hardcore gedraaid hoor, maar die it's a dirty job was wel natuurlijk de hardste plaat. Ter info, het gaat om http://www.discogs.com/release/43010 de A2 track
it's a dirty job, but someone's got to do it, so... Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

PH articles

Bericht door Elead »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

PH cards

Bericht door Elead »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten