BBC Sint niklaas

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

veel willen maar het mag allemaal niks kosten, verkeerd managment dus.
Fade to grey !
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

korre schreef:ik ben daar ook 1 keer eens binnengestrompeld. Tmoet ne vrijdag geweest zijn. Ik en ne maat waren richting illusion gegaan en toen we daar tegen 1u aankwamen was daar bijna geen kat te zien :roll: een beetje op de parking rondgehangen en aan de praat geraakt met een ander groepke dat ook geen goesting had om binnen te gaan. stelden zij voor om ons mee te nemen nr de bbc omdat ze 'gehoord' hadden dat daar wel iets te beleven viel. ik kende het toen ook van TMF en wij d8en van bon, es ne keer checke dan maar. een vd kerels bij mij mee in de auto vr de weg te zeggen. kerel was redelijk nerveus maar vraagt dan toch op een gegeven moment of ik geen snoepkes bijhad... Khad er geen en ging normaal in de illu zelf gaan zoeken geweest. zegt hij opeens dat hij er wel heeft maar dat het geen goei zijn... kwamen aan op de parking vd bbc en die kerel haalt daar ne hele zak 'snoepgoed' naar boven :eek: nog erger of hij was met sinterklaas zijne zak op stap :eek: :eek: kmocht er wel niks van tegen zijn maten zeggen :lol: omdat t zogezegd geen goei waren gaf hij er me 2 voor de moeite en nam er zelf een stuk of drie... die handel dan maar binnengekletst en naar binnen gegaan... lidkaartje moeten kopen (heb ik nog 8) ). We komen de hal binnen en gingen ieder onze eigen weg. Er was redelijk veel volk en Franky Kloeck was er die avond 8) mega knal boenkers maar gene platte jump of zo. kvond het nog goe eigenlijk (was toen level-toestanden gewoon) en de sfeer was ook dikke cava. beetje die keet met mijne maat wa verkend... tot die 2 snoepkes begonnen te werken... ik weet niet wat er scheelde met die kerel van wie ik ze had gekregen want ik heb ze toch wel degelijk gevoeld zenne :shock: miljaar!:cool: zitten feeste gelijkk ne zot tussen het ander scheef volk (wa goe vertegenwoordigd was) en mijne maat (pakt niks) heeft echt meer als twee uur zitten zagen voor naar huis te gaan. twas al 8u ondertussen en hij was zo moe als iets. Tijd was werkelijk voorbij gevlogen :shock: uiteindelijk tegen 10u zoiets thuisgekomen (kmoest nog rijden ook en die snoepkes wilden maar niet afgeven :? ). het komt er op neer: twas maar ene avond da k in de bbc heb meegemaakt maar het waren super schijven stuk vr stuk (thx 2 Kloeck)! eigenlijk jammer da ik er gene 2e ben geraak :( kvraag me af wat er met die snoepkes kerel toen is gebeurt want nadat we binnen waren heb ik hem gene 2e keer meer gezien...
straf :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

M.U.C. schreef:veel willen maar het mag allemaal niks kosten, verkeerd managment dus.
't was vooral da zenne. op den duur hadden ze de zaal boven omgetoverd tot RnB zaal en ja dan trekte al wa ander volk aan da nogal snel ambras wil maken. Ze hadden ook die taverne omgebouwd tot een soort the level. Laatste keer da we geweest zijn waren er al een paar ruiten kapot geshot en was er geen volk en geen sfeer.

Zoals gezegd, 't was ne stevigen tijd toen we daar staken :evil: :evil:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2006, 19:10

Bericht door AliasA »

Den BBC heb ik altijd wel graaf gevonde dankzij zn inrichting en De lekkere diepe bass die er klonk in heel de keet, klonk echt goed.
Heb er oudjaar 1999-2000 gevierd... Echt geweldig,
Daarna nog nen tijd gekomen totdat tmf begon met die opnames, voor zover ik weet is het toen wat achteruit gegaan met die bangelijke tent. Heb nu wel gehoord dat het vrij goe draait terug met die jump da ze draaie, ni echt mijn ding maar kom...
Heb er goede nachten beleefd :D
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

AliasA schreef:Den BBC heb ik altijd wel graaf gevonde dankzij zn inrichting en De lekkere diepe bass die er klonk in heel de keet, klonk echt goed.
Heb er oudjaar 1999-2000 gevierd... Echt geweldig,
Daarna nog nen tijd gekomen totdat tmf begon met die opnames, voor zover ik weet is het toen wat achteruit gegaan met die bangelijke tent. Heb nu wel gehoord dat het vrij goe draait terug met die jump da ze draaie, ni echt mijn ding maar kom...
Heb er goede nachten beleefd :D
Heb er persoonlik nooit anders weten draaien dan platte jump style.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

In de periode van Francky Kloeck en Gert was't echt gaan daar. Bangelijken tijd beleefd daar boven aan den toog. man man man, toestanden uitgestoken zenne daar.

BBC klonk daar inderdaad vollenbak en sfeer was er meer dan genoeg!!

Maar op't einde trok het op geen kl*t*n, zeker als ze die kleine zaal boven R&B gemaakt hebben.

't zag daar toen te zwart van't volk, en ik bedoel ni teveel volk :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

Mja, ik vind eigenlijk wel dat BBC een legendarische club is. Ok 't heeft allemaal niet zo lang geduurd, maar de club heeft toch enkele jaren wat uitstraling gehad.
Toen ik er af en toe kwam (eind jaren '90) was de muziek voornamelijk trance en nadien eerder stijl van de Extreme.
En ja, die uitzendingen op TMF, nostalgie :) zouden die niet meer beschikbaar zijn? Ik zou er erg graag zo eens eentje terugzien!
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

BBC

Bericht door Elead »

De BBC, ofwel Beverly's Beach Club, was vroeger op dezelfde baan, maar in Beveren-waas, waar nu supermarkt Match is.
Dat is toen afgebrand.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Een paar keer uitgeweest en ooit eens de eer gehad om er te draaien, helemaal in de beginpriode. Toen was het in BBC meer dan deftige muziek, ik spreek van de periode voor Sven Lanvin en Gert, ik denk 1997 of 1998 ..

YDR en Franky Kloeck waren toen net gestopt met hun wekelijkse residency in Extreme op zaterdag en ruilden die plaats in voor BBC wekelijks op zaterdag. Heeft slechts een jaar ofzo mogen duren .. nadien zijn ze altijd meer en meer de iets toegangkelijkere toer opgegaan.

Wat interieur betreft een pracht van een club en tevens ook één van de grootste clubs in België.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

En op de plaats waar de huidige BBC (alé complex ist nu zeker) was, stond daarvoor een ander gebouw wat evekes PMRC geweest is.

rond 93 bekend voor zijn zondagmiddagen waar toen de hele resem Bonzai-DJ's kwam draaien...

Ma kmocht er toen nog nie binnen...één keer geprobeerd :x
lessons learned: kom nooit ergens met de fiets toe :oops:
@ctive since 1993
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Bericht door Elead »

en voor de PMRC noemde het "the Cadillac".
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

en die club was dat dan in hetzelfde gebouw als BBC of is het BBC gebouw nieuwbouw?
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Bericht door Elead »

BBC is nieuwbouw. Cadillac en PMRC waren in vergelijking tot huidig gebouw een schuur.
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

PMRC card

Bericht door Elead »

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten