15.02.08 : Back 2 The Future @ Illusion Lier

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Administrator schreef:De flyers zijn tegenwoordig een beetje zoals het volk in de clubs e.
Simpel? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

back to the 90's schreef:
Administrator schreef:De flyers zijn tegenwoordig een beetje zoals het volk in de clubs e.
Simpel? :mrgreen:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Past op elle woorden éééé manneuh ! :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik kan het moeilijk verwoorden.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Admin speelt op safe :safe:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

hier ganek eens enne komen! lang geleden dat ik nog eens op een vrijdag in Illusion geweest ben :twisted:

en over de flyers... ik heb iets tegen flyers waar mensen hunne eigen kop opzetten :roll: zijn toch zoveel chiquere dingen die ge kunt doen met een flyerke
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mja, het is een birthdayparty ééééééé sjoe, dus dan is da wel normaal denk ik zo..

(enneuh, het is u verdekke gerade da ge der ga zijn !) :mrgreen: :twisted:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Altijd da gezaag over het volk & de clubs van tegenwoordig :roll:

Snel vanaf maken tegenwoordig? Ge moest es weten hoelang het duurt om ne fatsoenlijke flyer/poster te maken.. mij lijken die van vroeger eerder poepsimpel, die kan ik ook op 5min maken
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Bass schreef:mij lijken die van vroeger eerder poepsimpel, die kan ik ook op 5min maken
ik wil bewijzen zien :mrgreen:
Laatst gewijzigd door back to the 90's op 30 jan 2008, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Bass schreef:Altijd da gezaag over het volk & de clubs van tegenwoordig :roll:

Snel vanaf maken tegenwoordig? Ge moest es weten hoelang het duurt om ne fatsoenlijke flyer/poster te maken.. mij lijken die van vroeger eerder poepsimpel, die kan ik ook op 5min maken
Ik denk dat er 15 jaar geleden nog geen Photoshop en Google Images bestonden :eye:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Bass schreef:mij lijken die van vroeger eerder poepsimpel, die kan ik ook op 5min maken
een eenvoudig ontwerp kan soms veel sterker zijn dan iets waar misschien meer tijd ingekropen heeft ... hetzelfde geldt voor muziek
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Vroeger had je wel eens van die speciallekes: ik heb een paar plastieken afwashandschoenen als flyers voor de mousse-parties in de Fuse, of een pillendozeke van Who's Whoseland, of een autoke om ineen te steken van dezelfde club, en een zuurstofmaskerke voor een 'Virus' party...
La Rocca had er ooit ook met zo'n schoon madam op die een krasstrookje had tussen haar benen, bij wijze van wedstrijd. :)
Over de ontwerpen, tja dat hangt er allemaal vanaf he, vroeger waren er ook al erg simpele bij maar ook heel straffe. De eerste van Food werden ontworpen door de zoon van Ever Meulen (of E. Vermeulen) en da's ondertussen ook een bekende in het reclamecircuit.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

lemant schreef:
Bass schreef:mij lijken die van vroeger eerder poepsimpel, die kan ik ook op 5min maken
een eenvoudig ontwerp kan soms veel sterker zijn dan iets waar misschien meer tijd ingekropen heeft ... hetzelfde geldt voor muziek
Da hoort ge mij nie zeggen..
Ma tis nu eenmaal zo, dus waarom der moeilijk over doen..

Elke periode heeft zen charmes.. en ben da beu da er altijd zo negatief wordt gedaan over deze generatie..
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Administrator schreef:Ik denk dat er 15 jaar geleden nog geen Photoshop en Google Images bestonden :eye:
photoshop bestaat al bijna 20 jaar ;) kgebruik het zelf nu al meer dan 15 jaar (vanaf versie 2)… de meeste flyers worden trouwens door een combinatie van illustrator, photoshop en indesign/quark gemaakt… en idd net zoals Lemant zei, ben ik ook van het principe less = more in ontwerpen (en geen photoshop filters gebruiken aub!)

Dr. Poppers: die flyers waren indertijd echt wel super… maar ik vrees dat dat in deze tijden haast onbetaalbaar wordt om te laten maken… feesjes en clubs trekken nu eenmaal nimeer de grote massa van half jaren 90… de dj's zijn ook pakken duurder geworden enzo… dus kiezen de meesten voor gewone standaard-formaat ontwerpen die goedkoop kunnen gedrukt worden bij bv flyer.be of zwartopwit… maar da wil ni zeggen da ge op die standaardformaten ni origineel uit de hoek kunt komen he… opvallen tussen de massa en origineel wezen, maar toch nog altijd duidelijk informatie geven over het evenement, is nog altijd de essentie van een goeie flyer.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ik vond die flyers van vroeger echt spuuglelijk. origineel misschien wel in sommige gevallen, alhoewel .. een image van een film posten en daar tekst opsmijten kan iedereen.

ieder zijn smaak zeker ?
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2008, 22:37
Locatie: Zandbergen

Bericht door Dj Fila »

Hallo,

Ik denk dat ik hier toch even teen en tander moet verduidelijken.

Back 3 the future is eigenlijk twee dingen.

1 HET verjaardagsfeestje van mij en emilie en ook tim c naar analogie van vorig jaar

2 het is een concept dat we uit proberen en dat, naargelang het succes, misschien voor herhaling vatbaar is.

wat houd het nu in, 't is geen retro party en tis geen gewone avond.
de bedoeling is dat de dj's hun uiterste best doen om de platen van vroeger back to back te mixen met de hedendaagse nieuwe platen.

't is vooral om een antwoord te bieden aan het feit dat we momenteel in illusion slechts 3 soorten avonden hebben:

of jump
of retro (hard)
of retro (memories)

daarom deze avond die zich in de eerste uren concentreren op groove/house nadien overschakelt op een mengeling van hedendaagse club tunes en vooral ongelooflijke klassiekers.
een beetje ,george in la bush anno 1999 en olivier gosseries de man die who's who's land groot maakte.
Ook dave lambert zal er zijn steentje bijdragen.

een bio graffie van de heren zal ik binnenkort posten.


soit samengevat
B2TF is 100% club music, GEEN jump, little bit groove en 300% quality
NOISY BOYS 13 JUNI @ LE YOU (brussels)

BACK 2 THE FUTURE PART III
5 SEPTEMBER @ ILLUSION
DJ'S FILA, OLIVIER GOSSERIES, FILIP DELI, Di MARO, FREE FALL, KURT & KIMME
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten