Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Website online!!! Check www.cherrymoon.com for more artists and info!!!
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

Ben benieuwd naar hun nieuwe sound.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Meurre schreef:Ben benieuwd naar hun nieuwe sound.

follow the hype...het woordje van 2007 en 2008 : elektro
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

StevenR_73 schreef:
Meurre schreef:Ben benieuwd naar hun nieuwe sound.

follow the hype...het woordje van 2007 en 2008 : elektro
Het is nog ni bezig en ze zijn der al mee aant smijten ze :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

idd .. voor (platte) elektro kan je in andere clubs terecht maar zeker niet de nieuwe CM.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

quincy schreef:idd .. voor (platte) elektro kan je in andere clubs terecht maar zeker niet de nieuwe CM.
Op Youri na, zie ik allemaal electro / techhouse dj's hoor, dus zo ver zit Steven er niet naast voor dit moment.

En wat is er mis met Elektro an sich ? Oh, ik snap het al, dat wordt / is populair, DUS plat :?:


Maar goed, afwachten maar dan he.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

cherryman schreef:
StevenR_73 schreef:
Meurre schreef:Ben benieuwd naar hun nieuwe sound.

follow the hype...het woordje van 2007 en 2008 : elektro
Het is nog ni bezig en ze zijn der al mee aant smijten ze :roll:
Met wat zijn ZE aan het smijten ?

quincy schreef:Aanpassen hoeven we ons dus niet echt te doen, de richting waar CM momenteel heen wil leunt zich perfect aan onze sound, kwalitatieve elektronische muziek voor de dansvloer.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Mannekes, mannekes: wie naar CDA geweest is dit weekend, zal zeker kunnen beamen dat het vette shizzle wordt in de Cherrymoon. Ik heb Soul Phonic bezig gehoord dit weekend, en dat was af. Goeie muziek: vraag me niet om er een stijl op te plakken, maar gewoon vette muziek.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

djginod schreef:

follow the hype...het woordje van 2007 en 2008 : elektro
quincy schreef:Aanpassen hoeven we ons dus niet echt te doen, de richting waar CM momenteel heen wil leunt zich perfect aan onze sound, kwalitatieve elektronische muziek voor de dansvloer.
Bedoelt ge hiermee dat electronische muziek = elektro, want anders snap ik uwen quote niet goed?
Indien wel, dan denk ik toch dat electronische muziek uit veel meer bestaat dan alleen maar elektro.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Oja, ik bedoel met elektro eigenlijk ook meer algemeen, en niet een klein hokje... sorry, ik bedoel dus meer Elektronisch.... maar da vind ik al helemaal een rare term, want ja, jump is toch ook electronisch :P

Anyway, moeilijk dus om er een plakaat op te plakken ! En het zal er zoiezo wel vet worden, da geloof ik graag !
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2007, 20:02
Locatie: Lokeren

Bericht door dolphin alaska »

Nele303 schreef:Mannekes, mannekes: wie naar CDA geweest is dit weekend, zal zeker kunnen beamen dat het vette shizzle wordt in de Cherrymoon. Ik heb Soul Phonic bezig gehoord dit weekend, en dat was af. Goeie muziek: vraag me niet om er een stijl op te plakken, maar gewoon vette muziek.
weet niet wat ze nu precies spelen buiten 1 keer in gent ergens gehoord te hebben maar kan er perfect in komen dat t vet was.
de rebuildings vroeger waren retevet, keer op keer strakke sets met die heerlijke prog-sound. ik duim dat quincy op een dag toch s de verkeerde bak platen meeneemt naar cm (met proghouse dan), zou daar geweldig klinken me dunkt :D
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

dolphin alaska schreef:ik duim dat quincy op een dag toch s de verkeerde bak platen meeneemt
misschien gebruikt hij tegenwoordig mappen ipv bakken, dunno (de kans op een vergissing zou dan wel een pak kleiner zijn) :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

djginod schreef:
quincy schreef:idd .. voor (platte) elektro kan je in andere clubs terecht maar zeker niet de nieuwe CM.
Op Youri na, zie ik allemaal electro / techhouse dj's hoor, dus zo ver zit Steven er niet naast voor dit moment.

En wat is er mis met Elektro an sich ? Oh, ik snap het al, dat wordt / is populair, DUS plat :?:


Maar goed, afwachten maar dan he.
Er is niks mis met elektro en heb zelf totaal niks tegen elektro.

Steven stelde het (in mijn ogen ) alleen maar voor dat CM een hype aan het volgen is terwijl ze net het omgekeerde doen door eerst en vooral artiesten te boeken die voor het overgrote deel nog nooit in België geweest zijn, en ten tweede een brede muzikale programmatie aan te bieden die veel breder gaat dan elektro .. CM 2008 staat gewoon voor goeie kwalitatieve muziek.

Elektro is trouwens veel meer dan wat sommige ervan denken, spijtig genoeg is het een vuil woord geworden terwijl er massa's goeie "elektro" muziek te vinden is ...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

djginod schreef:Oja, ik bedoel met elektro eigenlijk ook meer algemeen, en niet een klein hokje... sorry, ik bedoel dus meer Elektronisch.... maar da vind ik al helemaal een rare term, want ja, jump is toch ook electronisch :P

Anyway, moeilijk dus om er een plakaat op te plakken ! En het zal er zoiezo wel vet worden, da geloof ik graag !
gitaar muziek kan ook elektronisch zijn dus idd, misschien een rare term maar welk woord moet je er tegenwoordig nog opplakken zonder op iemand zijn tenen te trappen ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

lemant schreef:
dolphin alaska schreef:ik duim dat quincy op een dag toch s de verkeerde bak platen meeneemt
misschien gebruikt hij tegenwoordig mappen ipv bakken, dunno (de kans op een vergissing zou dan wel een pak kleiner zijn) :mrgreen:
tzijn idd mappen nu dus ik zou al goe scheel moeten zien :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten