Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

JonasCM schreef: Next step is natuurlijk radio reclame die DEZE maandag al start op Topradio en dit tot de opening
met alle respect, maar ik weet niet of de echte doelgroep naar topradio luistert (langs de andere kant snap ik wel dat je een breder publiek moet aantrekken dan de mensen die echt met muziek bezig zijn)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Afbeelding
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik vraag me eigenlijk af of er in België geen publiek is voor psytrance. Dit is toch een uitermate veelzijdig genre dat perfect donkere louche zweefstukken kan combineren met de meer energieke beats.

In België zijn er trouwens enkele psytrance labels zoals Kairoo Records, B2B en Suntrip Records. Heb op Tommorowland de Belgische psytrance act Lani nog aan het werk gezien ook die meer gigs hebben in het buitenland dan hier.

Op internationaal vlak zijn er dan de grote mannen zoals Infected Mushroom, Astral Projection, John 00 Fleming, Yahel, Astrix,...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Administrator schreef:Ik vraag me eigenlijk af of er in België geen publiek is voor psytrance.
Daar is zeker een publiek voor, maar die begeven zich minder in clubs denk ik.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Het bestaan van goaparties ken ik, heb er zelf al een bezocht. Maar psytrance kan toch ook perfect aangeboden worden in clubs?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

soulphonic, kunnen we dan in cherrymoon sets verwachten zoals die normaal draaien? of gaan die zich wat aanpassen? normaal is het toch mainly tech house, neen?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik kom eens kijken, lijkt me interessant!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

After schreef:soulphonic, kunnen we dan in cherrymoon sets verwachten zoals die normaal draaien? of gaan die zich wat aanpassen? normaal is het toch mainly tech house, neen?
ge moet gene schrik hebben ;)
wij draaien niet alleen tech house (tenzij op parties waar ze er speciaal om vragen)

Er bestaat veel te veel goeie muziek om vast te pinnen op één enkele stijl, we proberen het beste te halen uit alle stijlen en maken daar een geheel van dat logisch lijkt en klinkt voor de mensen

Aanpassen hoeven we ons dus niet echt te doen, de richting waar CM momenteel heen wil leunt zich perfect aan onze sound, kwalitatieve elektronische muziek voor de dansvloer.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

op 17 mei zou funk d'void afkomen, en daarvoor nog eens guy j...
ge moogt zegge wa ge wilt, maar aan die bookings te zien doen ze allesinds wel serieus hun best om der iet vet van te make 8)
* raise your hands in the spirit of house music *
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Flasheur schreef:op 17 mei zou funk d'void afkomen
Van waar hebt ge deze info?
Flasheur schreef:ge moogt zegge wa ge wilt, maar aan die bookings te zien doen ze allesinds wel serieus hun best om der iet vet van te make 8)
AMEN!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

ik ben zelf nooit in CM geraakt vroeger, niet op het einde en zeker al niet in den oldskool CM...

maar als ze nu een club openen en ze noemen hem CM of ze noemen hem voor mijn part 'the buildin' of whatever...

als ze themanights doen met deadmau5 of funk D void hebben ze een heel grote kans da ik er binnenkort naartoe kom !!!!
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:Ik vraag me eigenlijk af of er in België geen publiek is voor psytrance. Dit is toch een uitermate veelzijdig genre dat perfect donkere louche zweefstukken kan combineren met de meer energieke beats.

In België zijn er trouwens enkele psytrance labels zoals Kairoo Records, B2B en Suntrip Records. Heb op Tommorowland de Belgische psytrance act Lani nog aan het werk gezien ook die meer gigs hebben in het buitenland dan hier.

Op internationaal vlak zijn er dan de grote mannen zoals Infected Mushroom, Astral Projection, John 00 Fleming, Yahel, Astrix,...
Ik heb met die mannen samengewerkt, echt waar Lani kan er wat van hoor... Maar die worden vooral geboekt voor het buitenland:

Afbeelding

Edit: oh sorry had maar gelezen tot Lani :oops:

Maar idd, die worden vooral voor het buitenland geboekt. Die staan ook jaarlijks op Full Moon, een groot psytrance-goa festival in Duitsland

Ik heb ooit in Illusion eens voorgesteld om Lani te boeken, toen was hun eerste cd net uit. Illusion stond hier niet voor open omdat Lani naar hun mening niet paste in hun stijl.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

quincy schreef:
JDG schreef:Als ik alles goed gevolgd heb, is het Rudi zelf die er terug mee begint.
Misschien wil hij ook aantonen dat alle charlatans die er de voorbije 2 jaren hebben ingezeten er nu niet meer zijn, en dat het terug Cherrymoon is. Met een nieuwe naam creer je iets à la: wie en met wat gaan ze nu terug herbeginnen en welke bende steken ze er nu weer in, dat is nu al de zoveelste nieuwe naam, etc, etc. Had iemand anders de naam willen gebruiken, dan had ik er ook een probleem mee.
wel ja, zo denk ik er ook over.

er hebben gedurende die enkele jaren zoveel organisaties onder een andere naam al een poging ondernomen zonder succes. nu terug een nieuwe naam gaat alleen nog meer verwarring oogsten.

en als er één iemand is die het recht heeft de naam cherry moon te gebruiken is het de eigenaar wel.

anyway, alvast bedankt voor de support Mike, ik begrijp natuurlijk ook jouw standpunt. het is een keuze dat men moest maken en er is allesinds lang over nagedacht geweest. :)
Ik ben er van overtuigd da Cherry Moon terug goed gaat draaien !!! Ik ben zeker van de partij met de opening allesinds...
Echt supernieuws vindt ik het !!! 8)

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten