Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

prima gezegd nele303 ;)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Deadmau5 op de openingsnacht lijkt me anders wel e nieuwe, aparte thread bij parties waard (zal wel volgen veronderstel ik)! Die zijn producties waren afgelopen jaar echt wel zot!!

En op D-Nox zijn myspace gespot:
Apr 19 2008 11:00P Cherry Moon Lokeren

D-Nox: ook serieus propere progressive..

They've got my respect!
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Zal idd volgend topic zijn :D
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jan 2008, 19:32

Bericht door acidcriminal »

JonasCM schreef:Volgens mij lijkt het wel mogelijk een gans ander genre onder de noemer Cherry Moon te plaatsen, als er wordt gebroken met het verleden.

En dit zal grotendeels gebeuren door de ganse programmatie, artwork, herinrichting, the works... Van in het begin zullen we het nieuwe imago gaan promoten en het lijkt ons verstandig om de sterkte van de naam Cherry Moon te gebruiken ipv weer een nieuwe naam...

Alleszins zal het ganse team er alles aan doen om terug sterk te staan in het nachtleven...

Spread the word, Cherry Moon is back :D
Het zal heel erg moeilijk worden.

Administrator schreef:Ik vrees er een beetje voor dat de meeste CM aanhangers zich niet gaan kunnen vinden in de nieuwe stijl.
Dat denk ik toch ook wel. Er zullen er veel teleurgesteld zijn. Ze denken terug aan de echte cherry met dave davis, francky kloeck, yves deruyter,... Ach ja ze hadden in 1998 nooit mogen overschakelen naar hardcore, dat heeft heel cherry kapot gemaakt en is het nooit meer geworden wat het geweest is dus na 10 jaar hoeft CM niet meer voor mij zoals vroeger, ik bewaar de goede herinneringen.

JonasCM schreef:Onze doelgroep is natuurlijk veel anders geworden en het is hoogstwaarschijnlijk dat het CM cliënteel van vroeger gaat afhaken omdat het geen retro meer is of dergelijke, maar we mogen zeker niet vergeten dat iedereen een dagje ouder wordt en evolueert en dit ook in muziekkeuze of zelfs in het wel of niet uitgaan... Maar natuurlijk zullen er nog steeds retro-edities georganiseerd worden :P

De promo zal zeker inorde zijn en je zal ons ook op alle forums terugvinden...
Er zullen idd veel mensen afhaken voor degene die dan nog niet afgehaakt zijn. Als ik zie hoe leeg vele clubs en parties de dag vandaag in België zijn zal het niet gemakkelijk worden voor CM.

Met die promo mag wel begonnen worden dan met bv een site met info en agenda voor de eerste maanden en met flyeren en affiches plakken want nog nergens iets van gemerkt dat CM terug opengaat behalve op forums dan.

After schreef:dat ze maar hawtin of villalobos of svenneke vath uitnodigen :mrgreen:
Hopelijk komt er veel mnml-techno want dat is door de jaren heen volledig mijn muziek geworden. Als ze die dj's booken zal ik het wsl niet kunnen laten en dan maar proberen niet teveel te denken aan de echte cherrymoon dus zal dan maar denken dat ik eigenlijk in een andere club sta :D
De keuze vd residents vind ik al zeer teleurstellend als ze dan een nieuw imago, muziekstyle enz willen hadden andere dj's toch wel veel beter geweest.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ge spreekt u eigen tegen é :P eerst zeg je dat de oude garde zal afhaken (wat normaal is + daar moet je niet naar zien, die gaan toch niet meer uit, of toch heel weinig) en dan beginnen je over mnml techno

dat moeten ze idd doen, grote namen die momenteel massa's volk lokken, en dat kan enkel alleen met progressive/minimal techno/tekhouse en dergelijke (elektronische musiek die niet commercieel is)

ps : heeft er iemand een setje van Deadmau5? wat draait die? nooit van gehoord eigenlijk :oops:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

acidcriminal schreef: Dat denk ik toch ook wel. Er zullen er veel teleurgesteld zijn. Ze denken terug aan de echte cherry met dave davis, francky kloeck, yves deruyter,...
De huidige programmatie sluit daar toch redelijk op aan vind ik: goeie muziek zonder in extremen te gaan, niet te hard of te zacht, niet plat en ook niet enkel voor de kenners ... zo was het toch vroeger ook.
Cherry zal wel opnieuw moeten werken aan een "volwassen imago" en zich profileren als een alternatief voor Fuse, Silo en andere clubs die een muzikale koers volgen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jan 2008, 19:32

Bericht door acidcriminal »

After schreef:ge spreekt u eigen tegen é :P eerst zeg je dat de oude garde zal afhaken (wat normaal is + daar moet je niet naar zien, die gaan toch niet meer uit, of toch heel weinig) en dan beginnen je over mnml techno
oudere generatie zal idd snel afhaken omdat ze snel zullen merken dat het niet meer de echte CM is van in die tijd en de meeste daarvan gaan al niet al teveel meer weg en zijn niet meer zo mee met mnml, electro,...

ik zei dat voor mij het niet meer de oude CM moet worden na 10 jaar geen echte CM niet meer te zijn geweest, het zou ook niet meer mogelijk zijn. ik heb het geluk dat ik de nieuwe muziek zoals mnml ook gewoon super vind.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

acidcriminal schreef: Dat denk ik toch ook wel. Er zullen er veel teleurgesteld zijn. Ze denken terug aan de echte cherry met dave davis, francky kloeck, yves deruyter,... .
er zijn blijkbaar 2 groepen: mensen die in het verleden blijven steken, en mensen die meegaan met hun tijd.
Ik denk dat de 2e groep zich wel zal kunnen amuseren in de Cherry.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

acidcriminal schreef: ik heb het geluk dat ik de nieuwe muziek zoals mnml ook gewoon super vind.
Gij zijt eigenlijk wel ne grappige: omdat ze dus niet helemaal uw ding uitgaan qua muziek nu, dan is al de rest maar crap.
Qua oogkleppen kan dat wel tellen.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

lemant schreef: De huidige programmatie sluit daar toch redelijk op aan vind ik: goeie muziek zonder in extremen te gaan, niet te hard of te zacht, niet plat en ook niet enkel voor de kenners ... zo was het toch vroeger ook.
.
Dat vind ik eigenlijk ook.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jan 2008, 19:32

Bericht door acidcriminal »

Nele303 schreef:
acidcriminal schreef: Dat denk ik toch ook wel. Er zullen er veel teleurgesteld zijn. Ze denken terug aan de echte cherry met dave davis, francky kloeck, yves deruyter,... .
er zijn blijkbaar 2 groepen: mensen die in het verleden blijven steken, en mensen die meegaan met hun tijd.
Ik denk dat de 2e groep zich wel zal kunnen amuseren in de Cherry.
zoals ik dus al zei hoeft de cherry van meer dan 10 jaar geleden niet meer voor mij, maar vele zullen dit verwachten, ik bewaar echter de goede herinneringen aan die tijd. zoals ik ook al zei vind ik ook bepaalde muziek genres van vandaag fantastisch die nu blijkbaar voor een deel in lokeren ook zullen gedraaid worden


Nele303 schreef:
acidcriminal schreef: ik heb het geluk dat ik de nieuwe muziek zoals mnml ook gewoon super vind.
omdat ze dus niet helemaal uw ding uitgaan qua muziek nu, dan is al de rest maar crap.
denk dat ze nu dus juist wel qua muziek die ik vandaag super vind mijn style voor een deel uitgaan. if you 'open your eyes' zou je dat lezen.

denk dat jij uw ogen dus mss wel is moet open doen hé
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

acidcriminal schreef:[
denk dat ze nu dus juist wel qua muziek die ik vandaag super vind mijn style voor een deel uitgaan. if you 'open your eyes' zou je dat lezen.
Met een retro schijf van at the villa in een Cherrymoon topic :thumbsdown:
Ik snap gewoon niet waarom je het resident team al moet afbreken alvorens je ze daar bezig gehoord hebt. Is het misschien omdat die dj's niet uitsluitend minimal draaien dat het niet goed genoeg is. Ze kunnen niet allemaal minimal kippen zijn.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat zou zelfs dom zijn want daarvoor trekt men reeds naar Fuse, en dat volk krijg je daar niet weg hoor
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Inderdaad, support the new residents plz :D
Laatst gewijzigd door JonasCM op 13 jan 2008, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

vroeger was internet en fora ook niet zo belangrijk, nu moet er idd zwaar gebruikt van gemaakt worden!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten