The Palace

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Flanelleken

The Palace

Bericht door Flanelleken »

THE PALACE (in Roosdaal)
Nu dus Arenchi (of danssalon)

Iemand die deze keet nog kent voor het ARENCHI is geworden ?

Da was ook een ferm zwaar kot....
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Arenchi

Bericht door ProgressNation »

Arenchi zou binnenkort terug op vrijdag opgengaan :)

Zaterdag is het nu De Danssalon, met een doelpubliek van 25 tot 50 jaar. Ambiance, popmuziek :)

Dacht dat het vroeger Madrid Palace was, waar Tom Leclercq (Extreme, Zillion, Versuz) zijn carrière begonnen is.

Dacht dat men het gesloten heeft na een drugsrazzia :?: Had men daar geen serieuze portie coke gevonden :P of vergis ik me?
Del@y

Re: Arenchi

Bericht door Del@y »

ProgressNation schreef:Arenchi zou binnenkort terug op vrijdag opgengaan :)

Zaterdag is het nu De Danssalon, met een doelpubliek van 25 tot 50 jaar. Ambiance, popmuziek :)

Dacht dat het vroeger Madrid Palace was, waar Tom Leclercq (Extreme, Zillion, Versuz) zijn carrière begonnen is.

Dacht dat men het gesloten heeft na een drugsrazzia :?: Had men daar geen serieuze portie coke gevonden :P of vergis ik me?
heel juist, btw hoe is het met den Ivo ?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

arenchi

Bericht door ProgressNation »

begrijp toch nog altijd niet goed waarom die club niet beter marcheerde ... Men heeft het naar het einde toe een beetje verwaarloost denk ik.

Heb nog de opname van the dj's waar Daniël (Dan Maze en broer van Ivo) draaide. Met o.a. track van dj sneak "u can't hide from your bud", scoop "drop it" (was zijn eigen productie - niet representatief voor de club), zombie nation,...
Het vaste Arenchi clienteel was gedeeltelijk te zien tijdens de opnames: die twee danseressen, de drag queen, en enkele vaste klanten.

Nummer dat me altijd is bijgebleven uit het arenchi tijdperk: Silvio Ecomo "The Pull". zeer knappe productie! Heeft ook nog de compilatie-cd van Katsu uit Heers gehaald. Totaal iets anders dan zijn grootste hit "No Dip".
davo

Bericht door davo »

madrid palace was de officieel vervanger voor boccaccio destelbergen na de razzie.

Het management van boccaccio had op de radio aangekondigd (direct na de razzia in destelbergen) dat het feest verderging in de madrid palace. Natuurlijk hebben de flikken dat ook gehoord met ne razzia en sluiting tot gevolg.
Josjie

Bericht door Josjie »

interessant nieuwtje davo :-)
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 dec 2007, 18:48

Bericht door Hofmann »

davo schreef:madrid palace was de officieel vervanger voor boccaccio destelbergen na de razzie.

Het management van boccaccio had op de radio aangekondigd (direct na de razzia in destelbergen) dat het feest verderging in de madrid palace. Natuurlijk hebben de flikken dat ook gehoord met ne razzia en sluiting tot gevolg.
The Palace deed zijn deuren open op dinsdag ochtend. Veel volk deed toen het traject van de Boccaccio naar The Palace om te kunnen doorfeesten.

Het heeft echter niet lang mogen duren.

Na een razzia heeft men de deuren tijdelijk moeten sluiten. (Deze beelden hebben zelfs nog het nieuws gehaald!)

Nadien heeft men geprobeerd om de zaak terug te openen maar het resultaat (aantal bezoekers) bleef uit door de komst van de mega-disco "Extreme" aldaar in de regio.

A tribute to Pedro!
Retro_Acid
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2007, 19:33
Locatie: hyperspace

Bericht door brutski »

the madrid palace :mrgreen:

das lang geleden..

pedro en familie (met het cafe ernaast)

TC die draaide..

meest lachwekkende razzia die ik ooit meemaakte, waren dat boerenflikskes..

damn...

was periode van de champou in wichelen, miljaar da was erg :eye:
Age brings wisdom........ or shows up alone...
-- Never grow up ! NEVER !! --
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

A tribute to Pedro :-)
waarom feitelijk?

Is dit den tijd van de Champou, is toch vroeger dacht ek?
Champou veel gezeten maar dat was rond 95'...

Ik wist niet dat den Arenchi nog te doen gehad heeft,
en ook niet dat dit de afterkeet van Bocca was.

Iemand nog contact met Pedro, anders PM me... ;-)

jaja... the palace...
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 dec 2007, 18:48

Bericht door Hofmann »

Nope, ondertussen al enkele jaren geleden dak hem nog gezien of er iets van gehoord heb.
Retro_Acid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten