Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

eens een avondje met grote namen als hawtin of cox of clarke, afgewisseld met resident nights, afgewisseld met retro avondjes... moet lukken !! er zijn genoeg vakjes gecreeerd om iedere avond een vakje te vullen, if you know what I mean ;)
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

ipv de hele boel "dood te zwijgen" zoals al die vorige pogingen, 1 raad: hang nu eens heel België vol affiches, dan lukt het wel

grtz
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

remember teknoville by the way :-o
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

DCD schreef:ipv de hele boel "dood te zwijgen" zoals al die vorige pogingen, 1 raad: hang nu eens heel België vol affiches, dan lukt het wel

grtz
mja, reclame maken gaat idd noodzakelijk zijn denk ik....eventueel wat commercials op de muziekzenders...
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat is te zien, voor namen als Paul Woolford moeten ze geen reclame maken want zoveel mensen kennen die man niet hoor :roll:
ze gaan blijkbaar de kwalitatieve tour op, maar de grote massa gaat de headliners niet kennen, niet dat ik daar tegen ben hoor ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Als producer is die Woolford al jaren straf, als deejay weet ik 't eigenlijk niet... Alleszins niet meteen een naam die ik aan CM zou linken, maar je weet maar nooit wat het geeft...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik vrees er een beetje voor dat de meeste CM aanhangers zich niet gaan kunnen vinden in de nieuwe stijl.

Persoonlijk had ik gekozen voor een combinatie van techno & hardstyle zonder echt de platte jumptour op te gaan. Deze stijl zou trouwens prima te combineren zijn met hier en daar een CM classic.

Ik zal alleszinds zeker eens binnenspringen.
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Hardstyle en jumpstyle is niet meer aan de orde voor ons. Dit laten we over aan Complex :)
Laatst gewijzigd door JonasCM op 13 jan 2008, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Jonas, ben jij trouwens DJ Jones uit Wetteren?
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Nopez :D Maar we kennen elkaar wel :D Ik en Jones, al vanuit het CM verleden, met parties like Kamikaze...
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

JonasCM schreef:Bedoeling van Cherry Moon is ook om zich volledig af te scheiden van jump- en hardstyle toestanden omdat dit teneerste al niet meer origineel zou zijn en ten tweede dat Complex veeeel te sterk staat in dat genre...
al goed dat je dat door hebt , complex is de nr 1 voor jumperkes en kan je weinig tegenover stellen (kijk maar naar the building)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Administrator schreef:Ik vrees er een beetje voor dat de meeste CM aanhangers zich niet gaan kunnen vinden in de nieuwe stijl.

Persoonlijk had ik gekozen voor een combinatie van techno & hardstyle zonder echt de platte jumptour op te gaan. Deze stijl zou trouwens prima te combineren zijn met hier en daar een CM classic.

Ik zal alleszinds zeker eens binnenspringen.
Dat is dan eigenlijk ongeveer wat de mannen van Koloso willen proberen hebben?
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

quincy schreef:
Administrator schreef:Ik vrees er een beetje voor dat de meeste CM aanhangers zich niet gaan kunnen vinden in de nieuwe stijl.

Persoonlijk had ik gekozen voor een combinatie van techno & hardstyle zonder echt de platte jumptour op te gaan. Deze stijl zou trouwens prima te combineren zijn met hier en daar een CM classic.

Ik zal alleszinds zeker eens binnenspringen.
Dat is dan eigenlijk ongeveer wat de mannen van Koloso willen proberen hebben?
Idd , was wel geen hardstyle bij , vooral techno en hardtechno...
Kvon da ze het nog nie zo slecht deden...
Toch veel grote namen gepasseert o.a robert natus, sven wittekind, marco remus, viper xxl, mahatma, quick & smart, frank kvitta enzo....
Zijn toch nie de minste in de scene.
Alleen de organisatie liet het soms wel afweten...
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat ze maar hawtin of villalobos of svenneke vath uitnodigen :mrgreen:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Administrator schreef:Ik vrees er een beetje voor dat de meeste CM aanhangers zich niet gaan kunnen vinden in de nieuwe stijl.

Persoonlijk had ik gekozen voor een combinatie van techno & hardstyle zonder echt de platte jumptour op te gaan. Deze stijl zou trouwens prima te combineren zijn met hier en daar een CM classic.

Ik zal alleszinds zeker eens binnenspringen.
In hoeverre kunt ge natuurlijk nog gaan rekening houden met de meeste CM aanhangers? Hadden die nog talrijk genoeg geweest 2 jaar geleden, dan had Cherrymoon nooit toegegaan.
Dus ik begrijp de beslissing wel, om het over een volledig andere boeg te gooien, en dus nieuwe stijlen programmeren, die dan hopelijk ook nieuw volk aantrekken. Zoals Jonas zegt: de CM aanhangers zijn ook al jaartje ouder geworden, en dient er gekeken te worden wat vandaag past.
In mijn ogen had het trouwens wel veel erger gekunnen. Stel je voor dat ze er een platte club van hadden gemaakt zoals de Temple toen die heropenging. In Cherrymoon zal het geen platte commerciele troep zijn, dus op zich een hele goeie zaak voor het nachtleven.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten