Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

thanks Keimi!

wat mij en Ben Milo betreft hebben we er allesinds ook een goed gevoel bij, heel het team gaat hun meer dan 100 inzetten om Cherry Moon weer aan de top te brengen.

23 feb is ook Fred Nasen (Dogtown rec) te gast!
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 apr 2007, 08:03

Bericht door Thompson »

Wens je ook veel succes toe Quincy, ik was bij Cherrymoon betrokken sinds het begin. Vind het enkel jammer dat nieuwe innovaties en jullie inzet onder de vlag van Cherrymoon moeten gebeuren. Twas knap van Rudi om waardig afscheid te nemen en een knallend afscheid te vieren. Minder knap dat hij zich nu bedenkt. Jullie verdienen een eigen naam. Alleszins knap resident team. Grtz, Mike
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik kan Mike wel volgen in zijn bedenking. Ik hoop dat het anders loopt maar het opnieuw gebruiken van CM als naam kan wel eens "verkeerde" verwachtingen creëren bij het publiek. Als het dan plots "anders" blijkt te zijn dan haakt men nogal makkelijk af. Hetzelfde is nog maar net met de Montini gebeurd.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Als ik alles goed gevolgd heb, is het Rudi zelf die er terug mee begint.
Misschien wil hij ook aantonen dat alle charlatans die er de voorbije 2 jaren hebben ingezeten er nu niet meer zijn, en dat het terug Cherrymoon is. Met een nieuwe naam creer je iets à la: wie en met wat gaan ze nu terug herbeginnen en welke bende steken ze er nu weer in, dat is nu al de zoveelste nieuwe naam, etc, etc. Had iemand anders de naam willen gebruiken, dan had ik er ook een probleem mee.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

JDG schreef:Als ik alles goed gevolgd heb, is het Rudi zelf die er terug mee begint.
Misschien wil hij ook aantonen dat alle charlatans die er de voorbije 2 jaren hebben ingezeten er nu niet meer zijn, en dat het terug Cherrymoon is. Met een nieuwe naam creer je iets à la: wie en met wat gaan ze nu terug herbeginnen en welke bende steken ze er nu weer in, dat is nu al de zoveelste nieuwe naam, etc, etc. Had iemand anders de naam willen gebruiken, dan had ik er ook een probleem mee.
wel ja, zo denk ik er ook over.

er hebben gedurende die enkele jaren zoveel organisaties onder een andere naam al een poging ondernomen zonder succes. nu terug een nieuwe naam gaat alleen nog meer verwarring oogsten.

en als er één iemand is die het recht heeft de naam cherry moon te gebruiken is het de eigenaar wel.

anyway, alvast bedankt voor de support Mike, ik begrijp natuurlijk ook jouw standpunt. het is een keuze dat men moest maken en er is allesinds lang over nagedacht geweest. :)
Laatst gewijzigd door quincy op 03 jan 2008, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

tomaz schreef:Als het dan plots "anders" blijkt te zijn dan haakt men nogal makkelijk af. .
Dus toen Fuse op trance overschakelde jaren terug, dan hadden ze eigenlijk van naam moeten veranderen? Of toen ze dan terug naar techno gingen, dan mocht het niet meer fuse heten??
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

rustig rustig... ik zeg niet dat IK dat denk, ik zeg alleen maar wat er recent al met montini is gebeurd: oude glorie die met zelfde naam heropent maar met andere muziek. Dat hebben de mensen niet graag.
Ik hoop van harte dat het voor CM anders uitdraait.
Trouwens, het uitproberen van verschillende genres is ook niet altijd een succes geweest voor Fuse. De drum'n'bass was er bvb geen lang leven beschoren. En Fuse is nooit echt van techno weggeweest hé. Er zijn andere dingen geprobeerd (voornamelijk in de tweede zaal) maar Fuse bleef Fuse. Er waren geen extreme koerswijzigingen.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Nele303 schreef:
tomaz schreef:Als het dan plots "anders" blijkt te zijn dan haakt men nogal makkelijk af. .
Dus toen Fuse op trance overschakelde jaren terug, dan hadden ze eigenlijk van naam moeten veranderen? Of toen ze dan terug naar techno gingen, dan mocht het niet meer fuse heten??
Met alle respect maar je maakt een vergelijking met iets wat niet té vergelijken valt, in cherry moon is het ook enkele jaren iets anders geweest, waardoor ze nog steeds de naam van 'hard boenkkot' hebben.

Tsja ik hoop alleen dat de gehele spirit erachter zit en niet alleen voor het geld is... :roll:

Ik heb wel Patrick terug gezien op ny dus tkan misschien terug een geslaagd duo worden moest hij er ook terug bijzijn?

Zowiezo hoop ik niet dat ik binnekort op men site moet zetten '... en deed te februari 2007 nog even zijn deuren open om dan definitief té moeten sluiten...' Langs een kant hoop ik van niet voor hun, maar langs de andere kant voor mij en vele andere hoeft het zo niet hoor, een of 2 reunie's per jaar zijn genoeg. Ik weet natuurlijk niet hoe het jonge publiek erover denkt...

Site komt binnekort terug online trouwens (problemen met hosting)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

tomaz schreef:En Fuse is nooit echt van techno weggeweest hé. Er zijn andere dingen geprobeerd (voornamelijk in de tweede zaal) maar Fuse bleef Fuse. Er waren geen extreme koerswijzigingen.
Allé, allé, allé
Marko en Phi-Phi kunt ge nu toch geen techno noemen, hé
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dat zeg ik niet, maar Pierre is nooit weggeweest als Fuse resident. Dat was alvast 1 constante. En er zijn altijd wel andere techno residents geweest, als Trish niet was dan was het Deg...
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

khoop dat er af en toe nog nen dikke retro is , da minimal enzo vinnek nie echt vet, maar ik hoop natuurlijk het beste voor de cherry!
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

idd, de ccc retro parties met bv een kevin jee, phi phi en Marko :-o
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Volgens mij lijkt het wel mogelijk een gans ander genre onder de noemer Cherry Moon te plaatsen, als er wordt gebroken met het verleden.
Laatst gewijzigd door JonasCM op 13 jan 2008, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

JonasCM schreef:Spread the word, Cherry Moon is back :D
ni te hard roepen :roll:
zou ni de eerste zijn.......
hoop van ni natuurlijk.
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Inderdaad, is waar maar alleszins zou ik toch de boodschap verspreiden :D Succes kan je moeilijk voorspellen natuurlijk...

Grtzzz Jonas
Laatst gewijzigd door JonasCM op 13 jan 2008, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten