Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

antares schreef:zie hier waarom wij gestopt zijn met het illusion forum 8)
Het is er toch plezant geweest ! ANAAAL.com
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

antares schreef:zie hier waarom wij gestopt zijn met het illusion forum 8)
Veel heeft het niet uitgemaakt he? Jullie 'probleem' heeft zich gewoon verplaatst naar hier .
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Trab schreef:
antares schreef:zie hier waarom wij gestopt zijn met het illusion forum 8)
Veel heeft het niet uitgemaakt he? Jullie 'probleem' heeft zich gewoon verplaatst naar hier .
daar geef ik u gelijk in Trab ;)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Probleem? Ik snap niet waar jullie problemen zien, er is alleen maar meer volk op terecht gekomen, in het off topic forum wordt bijna nooit meer gepost. Besides.. Als ik hier na een week kom kijken, zijn jullie wel de grootste spamsletten want jullie zijn juist diegene die hier het meeste zeveren, over muziek of niet. En daarbovenop komt nog dat het op het Illusionforum met zen momenten gewoon 20x erger was dan hier, of vind je bijna 100 mensen tegelijkertijd online op een forum normaal? dat heb ik hier nog niet gezien hoor :roll: Zels nog geen 20 tegelijkertijd. Dus ik vind jullie een stelletje zware overdrijvers :bom:

Jullie doen precies alsof het hier helemaal niet leuk meer is, maar jullie zitten hier wel nog elke dag.. Beetje consequent zijn he mannen en niet al te hard overdrijven. :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

goe gezegd fieneke
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik wil ze zeker niet aanvallen Zuka, maar die insinuaties die erop doelen dat het hier verslechterd is sinds het illusionforum gesloten is, vind ik een beetke hard overdreven.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

ik versta u volledig ze :D
Afbeelding
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

Fieneke schreef:Ik wil ze zeker niet aanvallen Zuka, maar die insinuaties die erop doelen dat het hier verslechterd is sinds het illusionforum gesloten is, vind ik een beetke hard overdreven.
Hetgeen wa ze willen bedoelen is waarschijnlijk dat het niet meer strookt met hun intensies in die zin check url legendaryclubs, gaat meestal over gesloten clubs of over het verledenn van de clubs
nu komt iedereen aandraven met topics over vandaag.. aleh ik denk maar he dat het probleem zich daar situeert..
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dan moeten ze de club volledig van het forum halen en andere ook nog. Consequent zijn noemen ze zoiets guyke. Ge weet, het is het een of het ander he. Trouwens, we hebben hier een gezellige community waar de ene al wat meer aan bijdraagt dan de andere, laten we het gewoon gezellig houden op dit niveau, moeilijk kan dat toch niet zijn?

En het is er gewoon over als dat "gezeik" komt van mensen die zelf ook niet vies zijn van dat beetje gezelligheid..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

LazerG schreef:
Fieneke schreef:Ik wil ze zeker niet aanvallen Zuka, maar die insinuaties die erop doelen dat het hier verslechterd is sinds het illusionforum gesloten is, vind ik een beetke hard overdreven.
Hetgeen wa ze willen bedoelen is waarschijnlijk dat het niet meer strookt met hun intensies in die zin check url legendaryclubs, gaat meestal over gesloten clubs of over het verledenn van de clubs
nu komt iedereen aandraven met topics over vandaag.. aleh ik denk maar he dat het probleem zich daar situeert..
"Levende legendes" bestaan ook hé... ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Het 'probleem' is gewoon het hoge chatboxgehalte, wat trouwens al meerdere keren is aangehaald. Zulke posts maken de boel misschien gezelliger, maar dragen niet bij aan het forum. In de topics van illusion wordt regelmatig gepost, maar meestal gaan die posts niet over illusion zelf. Dit is wel een beetje frusterend soms...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Trab schreef:Het 'probleem' is gewoon het hoge chatboxgehalte, wat trouwens al meerdere keren is aangehaald. Zulke posts maken de boel misschien gezelliger, maar dragen niet bij aan het forum. In de topics van illusion wordt regelmatig gepost, maar meestal gaan die posts niet over illusion zelf. Dit is wel een beetje frusterend soms...
Er wordt gewoon een grappige noot tussendoor geplaatst, op elke pagina gaat het over Illusion met hier en daar een spamsletje dat een opmerking maakt (including me) En dan nog, dan heb je het over de topic Illusion, niet over het forum in zijn geheel he sjatzje :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef: En dan nog, dan heb je het over de topic Illusion, niet over het forum in zijn geheel he sjatzje :P
Nattuurlijk niet, maar we spraken over de reden waarom het illusionforum was opgedoekt. Mij maakt het niet zoveel uit, maar ik snap wel dat anderen zich hier soms aan storen ;-)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik zie u ook graag ze sjoe :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Trab schreef:
antares schreef:zie hier waarom wij gestopt zijn met het illusion forum 8)
Veel heeft het niet uitgemaakt he? Jullie 'probleem' heeft zich gewoon verplaatst naar hier .
Maar nu is het ons probleem niet meer :-) 8)

Ik heb gelukkig de mooie tijden nog meegemaakt toen iedereen ging feesten: volk of geen volk, we gingen elke week lekker weg.
Achteraf vonden we het de éne keer geweldig; de andere keer minder, maar dat was iets dat we voor onszelf uitmaakten.

Nu moet iedereen alles analyseren en wordt er niet meer of toch veel minder gefeest.
Ik geef het toe: ik ben een oude zak aan het worden, maar ik snap al dat gelul op een forum toch niet zo goed.
Ipv alles af te breken en onnozel te lullen zou iedereen beter constructief meewerken aan clubs, met voorstellen komen (dj's die men eens wil horen of concepten waar interesse voor is) maar da's jammer genoeg de laatste jaren enorm geminderd.

Met Illusion hebben we destijds een forum begonnen nav de sluiting. En de mensen hebben ons toen super hard gesteund - waarvoor nog steeds enorm veel dank -
maar de laatste maanden was het forum van illusion een plaats geworden waar "collega's" van andere clubs onder valse nicks de boel verziekten. Je ziet onmiddellijk wie de club een warm hart toedraagt en wie niet.
En dat was genoeg geweest voor ons: da's niet constructief maar gewoon belachelijk.

En idd, het gezever was ik al JAREN beu...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten