hallow iedereen. Kzit hier ondertussen al enkele dagen op het forum , tijd om mij eens kort voor te stellen.
Ik ben dus Filip aka Dj Licious. Ik draai voornamelijk after en retro (la bush , cm , ...) Ik draai normaal gezien de zaterdag @ kings. Soms ier zo een lokaal feestje/fuifke. Komende zaterdag magk in pulse draaien. Das wel een hele eer aangezien george zowat mijn god is
Ik ben woonachtig te Lembeke (Eeklo) en ik woon nog bij m'n ouders
Ik ga uit sinds mijn 16 jaar. Eerst zo naar plaatselijke fuiven , maar vanaf mijn 18e (auto/rijbewijs) ben ik toch meer en meer de discotheken gaan opzoeken. Mijn eerste discotheek was CM toen ik nog 16 was. (keertje liegen tegen de ouders , ge kent da wel

) Kwas meteen weg van da kot , binnen gekomen en staan shaken tot 7 uur

. Maarja twerd al vlug een jumpkot en kging toen alleen nog maar naar fuifkes e. Andere discotheken waar ik later veel ging waren La Bush , rond et fonteintje ; Kokorico omdat et zo dichtbij is , maar daar zien ze mij nietmeer terug. Kheb ook veel tijd in de Replay doorgebracht! Da was echt een goed kot met quality sounds (ook veel retro) en een super sfeerke.Jammergenoeg is het gesloten.
Nu zit ik vooral in Club two , Creamm , Kings. Soms een keertje naar Pulse , maar das nogal ver rijden!
Clubs to do! : La Rocca , Fuse , Mushroom , Illusion
Ik luister sinds m'n 11 jaar naar tapekes van La Bush , Cm , carat , maxx , La mar,... en kheb hier een hele collectie liggen

Ik kreeg die van mijn buur die toch al iets ouder is en die zat daar veel.
Ik zal die wel eens digitalliseren als ik eens tijd heb :p
Weet er toevallig niemand of er lege cd'tjes bestaan van 90 minuten en waar die te verkrijgen zijn?
Beatz & Greetz ...
Licious