Top 50 clubs 2007

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

ideeke

Bericht door nikki »

Vraag (vanuit het forumbeleid) via mail of PB aan iedereen zijn top 10 van Belgische (nog bestaande) clubs , dan kan iedereen zijn mening geven zonder beïnvloedt te zijn door anderen. En dan achteraf het resultaat. Zou tof zijn en interessant ook.
Nikki
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik ben in nog geen 10 clubs geweest dit jaar :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Same, alleen Illusion, Creamm & ene keer bocca.

Wel veeeel Illusion :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Schoon idee mor ik kan ook ni stemmen :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

ik zou nen top 3 dan pakke :D da zal voor de meeste toch wel moete lukke é :P
kzou wel aan 10 geraken, ma da zou ni fair zijn wegens in sommige clubs maar eenmaal geweest, en dus ni echt een eerlijke mening hierover :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

Top 5 dan. :alien:
Nikki
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ads schreef:idem thaman, een grote naam wil niet zeggen dat het goed is. Kijk maar naar een tiesto, een grote naam in dj land, maar voor mij absoluut niet goed :?
oef, eindelijk eens iemand horen die hem niet goed vind, halleluja! :P
die kerel is zwaar overroepen, maar ja, wie zou zen plaats niet willen innemen, enkel met betere muziek ofcourse :mrgreen:

leve de hoeves/zalen/kruipkoten waar een strobo en smoormachine hangt 8)
(natuurlijk vergeet ik men clubverleden niet, maar that's what i want)
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Bha... het kan allemaal nog erger hoor. Vind het soms gemakkelijk hoe ze op andere fora den Thijs afkraken. De commerciele kant van het genre moet er zijn om de underground te laten overleven. Ik hou ook niet van Milk Inc. maar het is wel een noodzakelijk kwaad in dit wereldje. Laten we het noemen dat het drempel verlagend is voor sommigen.
Langs de andere kant, terug naar de kruipkoten vind ik meer dan een goed idee. Back to basics! Naar de obscure clubjes waar er lekker nog geexperimenteerd kon worden. Dat mis ik in alle geval in't genre.

Mijnen top 5 kom ik ook niet aan. Vorig jaar naar Carat Reunion geweest in Illusion. Ne keer the Building of hoe noemde vorig jaar de Cherry nog? Maar dat sloeg toen ook tegen. (Ergens tussen Jumpstyle en andere rommel - en ik heb niks tegen jumpers maar ik hou liever van Schranz en zware techno-)... en ik zou me kunnen vergissen maar naar een verjaardagsfeestje in LaRocca... in het kleine kamertje. Maar dat was ook eerder om de jarige te bezoeken dan de meest overroepe dj Filip te horen.

Dus das mijn lijstje 1-Illusion 2-The Building 3-LaRocca
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten