The Reality - afterclub

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

weer een heerlijk kot wat ik ehb moeten missen blijkbaar :( :)
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

freggel schreef:weer een heerlijk kot wat ik ehb moeten missen blijkbaar :( :)
Zijt mor zeker Freggel. Kheb den indruk da gij ook nogal is een stappeke in de wereld durft placeren, awel daar hadde gij u dan goe thuis gevoeld !

Der zijn er trouwens nog opt forum die daar kwamen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik heb het natuurlijk gekend maar ben er wel nooit geweest. Heeft ook niet zo lang bestaan.Ken wel volk dat er gewesst is en die zeide me dat het daar toch wel een vrij scheef kot was.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Dj Sven Larsson schreef:Ik heb het natuurlijk gekend maar ben er wel nooit geweest. Heeft ook niet zo lang bestaan.Ken wel volk dat er gewesst is en die zeide me dat het daar toch wel een vrij scheef kot was.
Heeft wel degelijk lang bestaan. Joe heeft het eind '92 overgenomen. Mor bij het grote publiek heeft het niet lang bestaan. Das het spijtige, toen het te bekend werd (toen onder de naam Reality) is het écht uit de hand gelopen en was het rap gedaan. Mor toen het nog Ibiza was hebben ze ook een keer of 5 binnen gevallen ze.

Het machtige er aan is dat de grote hoop vaste bezoekers er van int begin mee aan gestuurd hebben om het te maken tot wat het was. Joe was ook wel ne goeien baas, die voor alles open stond, als er mor plezier werd gemaakt. Kzal is zien dak nog wa fotokes vind mor da zal ni veel zijn vrees ik. Joe heeft er trouwens zelf nog gedraaid. En als ik hem nu hoor doet die da nog steeds. Heeft van de zomer nog enkele malen in het buitenland moeten spelen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

Waterboy schreef:Ik denk toch dat er een misverstand is hoor, ik heb tot mijn 29 in Kessel-lo gewoont bij Leuven en eerlijk gezegd ik ken de buurt daar van binne en buite en nooit ma dan nooit van ze leven van een after gehoord..
Volgens mij ben je gewoon bij iemand beland die zijn ramen had toe getimmerd omdat ze mss kapot waren en was er ene bandje of cd'ke aant draaien..
dude er bestaat ook zoiets als Kessel
da ligt langs de baan lier - herentals
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Wat ik bedoelde stanne is dat ik het niet lang gekend heb onder de naam Reality, daarvoor had ik geen weet van een afterclub daar of dat daar feestjes gehouden werden. Het is idd pas echt bekend geworden onder de naam Reality.
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

Stanne schreef:
freggel schreef:weer een heerlijk kot wat ik ehb moeten missen blijkbaar :( :)
Zijt mor zeker Freggel. Kheb den indruk da gij ook nogal is een stappeke in de wereld durft placeren, awel daar hadde gij u dan goe thuis gevoeld !

Der zijn er trouwens nog opt forum die daar kwamen.
gij kent mich al verdomd goe :lol:
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Afbeelding

Zegt wel weing deze foto mor zoals met alles destijds heb ik weinig geregistreerd :mrgreen:
Klein maar fijn en spijtig genoeg is er ni veel meer zichtbaar van de schoon tijden. Alweer een kot met een verleden.

Vooraan was er het lounge gedeelte, met de toog, zetels en banken dan een klein "zaaltje" met de discobar en achteraan nog een iets groter zaaltje.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

En die buur? Die moet toch zot geworden zijn soms :P
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:En die buur? Die moet toch zot geworden zijn soms :P
Die linkse buur was vaste klant mor de Mil, de rechterkant was op den duur tuureluurs. Da was op den duur de doodsteek van de zaak. Wij nodigden hem met Kerstmis en Nieuwjaar wel uit voor een snackske, een borrel en een klapke en iedereen was vriendelijk tegen hem mor ergens wisten we dat da ni kon blijven duren. Vooral int weekend godganse dagen beukende muziek doe foorhard stond. Die heeft veel geduld gehad met ons :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Momenteel is de Joe eigenaar van the Link in Mol maar dit is onlangs overgenomen.
Heeft me vandaag nog op het hart gedrukt: in 2008 komt er een "reunie feestje" van de Reality/Ibiza.
Be prepared :twisted:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

ik prepare mich al zalle :D :D
Afbeelding
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 nov 2006, 13:34
Locatie: @ home

Bericht door sooi1975 »

raar dat hier geen mens den boone kent
die reed heel belgie en holland af int weekeinde zelfs duitsland
the box/shooters /het voorbeeld/reality/blue angels in vaals NL
en dan vergeet ik er nog enkele
grtz sooi
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast