08.12.07 : Extreme Reunion @ Pulse Factory

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

en nu ik:

vind de sets bere-goeeed... 8)

Tis dat ik mij weekend mijn zoontje heb, anders was ik er zeker.

PS: doen ze da soms nog: busjes inleggen naar de Pulse vanuit de flanders??
@ctive since 1993
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

elkewelke schreef: en ge blijft er ook over doorbomen om toch maar alles aan die party negatief te belichten.......tjaaaaa
Ik blijf alleen maar doordoen omdat jij niet stopt. :twisted:
Trouwens ik denk dat je mijn woorden veel zwaarder interpreteert dan ze wel echt zijn.
Ik ben helemaal niet "alles" aan die party in een negatief daglicht aan het stellen. Alleen maar de naam. Voor de rest heb ik al gezegd dat de party op zich wellicht wel goed zal zijn, alsook de muziek, ik heb zelfs gezegd dat de residents goed draaien.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

1 ding is zeker dienen avond gaat weer knallen als op maandag 30 april het geval was met veel ouder decadent volk en een prachtige club...extreme meer dan waardig...de residents michael forzza en cp zijn trouwens de hedendaagse toppers die in hun vroegere jaren habitués waren in extreme als clubbers dus geloof me voor die mensen is extreme ook heilig...waarom denk je trouwens dat quincy michael forzza vraagt om naast phiphi te draaien op rebuilding

Lets party...And lets thank pulse, george, phiphi en marko om dit mogelijk te maken in een club die bij deze reunie past...

Greetzzz
BELFUNK CONCEPT! www.belfunkconcept.be
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

OkinMaestro schreef:en nu ik:

vind de sets bere-goeeed... 8)

Tis dat ik mij weekend mijn zoontje heb, anders was ik er zeker.

PS: doen ze da soms nog: busjes inleggen naar de Pulse vanuit de flanders??
Geen idee maar deze bus word speciaal ingelegd omda het extreme was
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

elkewelke schreef:
De 6u set Phi Phi b2b Marko @ Pulse Factory

Extreme on Monday 30.04.2007

part 1 : http://www.megaupload.com/?d=7TG16S3B
part 2 : http://www.megaupload.com/nl/?d=JREAKUPA Nieuwe link met juiste file: deel 2
part 3 : http://www.megaupload.com/fr/?d=LDDUGTAH
part 4 : http://www.megaupload.com/?d=K5OOKOGR

thx afterclub - teamgeorge - ....
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

Toniiiiiiiiiiiiiiight, kijk er naar uit :P :D

ps. als'k hier al die commotie lees rond een bv. al dan niet gemotiveerde Phi-Phi ... ik denk dat de volgende pic méér dan voor zich spreekt ;)

Afbeelding

Hierbij wil ik eveneens bevestigen dat, wat hier trouwens reeds werd aangehaald, een B2B van deze beide Extreme-monumenten, en dit gedurende (toen eind april) maar liefst 6 uur, men maar zelden of nooit krijgt voorgeschoteld, en'k kan jullie garanderen: de moeite zenne !!! (dat bewijst trouwens hun set die hier online staat)
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

WOW...Phi Phi met zijn armen in de lucht?????????????

Heb hem dat echt maar zelden weten doen vroeger in Extreme of eender waar. Het moet daar echt wel goed geweest zijn. De sets bewijzen het ook wel. Het is echt super goed van begin tot einde.

Hoe was het gisteren? Kan iemand een review zetten?

Thx & greetz
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Merci beaucoup voor de volledige set v Phi Phi vs Marko tijdens vorige Extreme Reunion @ Pulse: schitterend dat die is opgenomen en nu nog ontelbare keren kan beluisterd worden! Is e puur luistergenot..

En dan idd de grote vraag: was het gisteren weer zo legendarisch als de eerste editie?!!
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

hier mijn reportje

toegekomen omstreeks 12u45. Ik had al een stampvolle pulse factory verwacht maar er was nog niet zoveel volk.
Forzza was nog even aan't opwarmen en dan was het de beurt aan CP, die reeds vroeg de ambiance erin kreeg met zijn platenkeuze. Extreme-'stuff' ten top, goeie platen, goe gemixed!
Misschien niet echt geschikt voor een opwarming of opbouw, maar kom, 'k vond 't toch goed.

Dan rond een uur of 2 een goedgeluimde Phi Phi die overnam. Ondertussen was de zaal goed gevuld, met - opvallend toch wel - veel vlamingen!! Ik herinner mij dat ik sindsdien niet meer stilgestaan heb en veel platen heb teruggehoord die ik nog niet op een retro-party heb gehoord. Ik had de indruk dat hij zijn best had gedaan om uit zijn platencollectie nog wat verdoken pareltjes te voorschijn te toveren :mrgreen:

Marko kwam er rond een uur of 3 - als ik mij niet vergis - bij, en vanaf dan was't een back to back. Eerlijk gezegd minder geslaagd dan de extreme on monday-editie wat mij betreft.
Ik ben ook wel een Marko-fan maar deze keer heeft-ie voor mij toch wel wat te plat en te plain gespeeld. (te veel klassieke retro-platen)
Maar ja, misschien wordt een mens op den duur toch wel te veeleisend... :?
(alhoewel Phi Phi die eisen wel keer op keer blijft inlossen door steeds weer te gaan verrassen :D )

Rond een uur of 5 moe maar voldaan doorgegaan en conclusie voor mij is dat het globaal gezien een geslaagde avond was:
(globaal gezien) goeie muziek, extreme-sfeer was er (ondanks dat er minder volk was dan op de 'monday'-editie) en aan uitbundigheid geen gebrek :)
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

Hopla, dan nu mijn reviewke:

Toegekomen rond 00u15, & het eerste wat mij opvalt: nieuwe betegeling in de Pulse, echt properkes George's :thumright:

Idd nog niet overdreven veel volk, maar @ Pulse is dit meestal zo; de grote 'sloef' komt meestal tss 01u-01u30 toe, dus ...
Residents Michael & CP draaien, as usual, lekker gevarieerd, maar het valt wel op dat hun platenkeuze toch eerder de progressieve sound benadrukt, wat toch wel verraadt welke gast er geprogrammeerd staat: de king van het genre :P

01u20: al vroeg op post blijkbaar, want wie begeeft zich achter de booth om zijn collega-dj's te gaan begroeten ... PHI-PHI, duidelijk goed geluimd en plus dus dat belooft 8)

Iets voor tweëen kan hij zich niet meer houden & neemt over van CP, van Marko nog geen spoor, but who cares: the REAL progressive galmt reeds door de speakers, & de crowd smaakt het des te liever.

Rond 3u arriveert Marko, verdwijnt ff met de patron, maar iets erna terug op post om over te nemen van maatje Phi-Phi; van Marko is men sowieso gewoon dat hij kwaliteit brengt, maar ik moet Maya idd volgen in de stelling dat hij niet écht verrast heeft met zijn platenkeuze, al vond ik zijn 'uitgesponnen' versie van B.B.E.'s 'Flash' wel prachtig :D

Ook wel een sjiek moment is wanneer er bijna plaats tekort is achter de booth, omdat er 5 legends het plots in hun gedacht krijgen om met z'n allen wat te gaan konkelfoezen & lol te trappen:

George's, Marko, Phi-Phi, CP & Michael Forzza together ... jammer da'k mijn fototoestel ni bij had :?

Rond 05u30 is Marko er (jammer genoeg) terug vandoor, maarja mss ergens nog een boeking ofzo, who knows ...
No prob voor maatje Phi-Phi, want die blijkt geen aanstalten te maken om er mee te stoppen :P
Deze ingeving blijkt terecht, want ik constateer dat Michael in een uitzonderlijk losse & goed geluimde bui verkeert, is constant op de dansvloer te vinden, so what's going on ??? Na ff mijn licht te hebben opgestoken bij George's & vrouwtje Carole, lijkt het redelijk duidelijk dat Phi-Phi niet meer van plan is om nog van achter de tafels weg te gaan :D :D :D
Eenmaal 6u voorbij komt ie echt goe los, & komen die sounds tevoorschijn waar hij toch wel een patent op heeft, zenne :twisted:
Dit, in combinatie met de brilliante & diepe sound die de Pulse-installatie produceert, zorgt voor velen voor de nodige kippevelmomentjes & kreetjes, ... lovely gewoon. Het feit dat dergelijk sentiment toch nog te vinden is in een keet, plaatst de Pulse Factory toch duidelijk aan de top in de Belgische clubscène, zenne ;)
Dik 07u30 voorbij besluit ik stillekesaan huiswaarts te keren & daar nog wa na te genieten van (weeral :D ) een Pulse-avondje om in te lijsten :cheese:

Bij deze nogmaals big thanx aan iedereen die ertoe heeft bijgedragen dat het andermaal een afgewerkt soiréeke was: de Pulse-crew, Phi-Phi, Marko & ... the party-animals, of course :mrgreen:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

nog weinig aan toe te voegen...

PhiPhi in form (veel progressive parels de revue gepasseerd......parels dat hij al héél lang niet meer heeft gedraaid bv Brethren-Reservation) 8)

Marko.....een wat storende factor infeite.....was vorige keer veel beter ingespeeld op phiphi

héél jammer dat ik phiphi nadien niet meer alleen heb horen draaien :(

hopelijk komen de sets weer online :?:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

thanks voor de set elkewelke

'k moet mijn companie hier volgende keer toch naartoe krijgen zenne
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Wow Josse nice review :D ! Ik kan er nog weinig aan toe voegen. Het was een schitterend nachtje, veel pareltjes gehoord. Super dat hetgene wat Cp draaide nog in een club kan ondanks de peak time uren. Phi Phi véél beter in zijn element in vergeleken met Extreme Reunion in Silo. Marko was iets minder verassend. Al bij al heel aangename avond, met opvallend veel Nederlandstaligen. De massale opkomt bleef echter gelukkig uit.

Als er iemand mij de ID van één van de eerste platen van Phi Phi zou kunnen geven zou ik een heel gelukkig mens zijn. Zoek er al jaren naar. Het was een zweverige progressive-trancy plaat met een zeemzoete vrouwstem. Een beetje de stijl van Mr. Sam & Fred Baker - Forever Waiting. Ik ken de tekst helaas niet maar ik hoop dat een van de kenners hier me toch zal kunnen helpen :twisted: !
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

ik ben ook geweest, jaja ne snotter van 19 winters jong :idea:

2 filmkes da menne maat gemaakt heeft, en ik ga de mijne ook nog online zetten

http://www.youtube.com/watch?v=n9EVcPIwdUI

http://www.youtube.com/watch?v=-SmXoQPDN2U
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

vet :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast