Every Sunday : Sunday Of Mackenzie (Brugelette)

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Every Sunday : Sunday Of Mackenzie (Brugelette)

Bericht door ProgressNation »

Afbeelding

SiSpéo (resident Bliss Houselab . www.club-bliss.com )
Dave ( resident Escape Concept . www.escapeconcept.be )
Steff Garner ( Heaven Beats - Mackenzie Productions - DB Movement> project with Phi-Phi)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Draait Pat Mackenzie niet meer misschien?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

set

Bericht door ProgressNation »

Denk wel dat hij op het begin of einde van de avond wel nog een plaat zal meedraaien. Of hij zelf nog veel nieuwe platen koopt, weet ik niet.

Dave en Sispéo vallen wel mee in het mainstream club en electrohousegenre. Steff Garner zou nog enkel pure house draaien. Een jaar geleden had hij ook nieuwe studio-/opname-apparatuur gekocht. Had toen ook een project met Phi-Phi: DB Movement. Of hij nu nog met nieuwe producties bezig is weet ik niet. Volgens mij ligt hij er niet echt wakker van of er nog bekende dingen uit voortkomen, en doet hij het vooral als hobby. Denk dat hij z'n spaarcentjes uit de topperiode beter beheerd heeft dan veel andere dj's en producers. Maar dat is enkel een persoonlijke indruk, kan verkeerd zijn.

Wat Macken zelf betreft. Is denk ik nog altijd in handen van Pat z'n vader. Die wil niet extreem veel geld in promo pompen en is van het idee, als dit niet lukt proberen we binnen enkel maanden iets anders. Er is afgelopen maanden en jaren al vanalles geweest ... tot bejaardennamiddagen toe. Pat zelf heb ik altijd horen zeggen dat hij het liefst van al zou verder gaan met elektronische muziek, en het liefst de nieuwste trends op de voet volgen. Maar hij zit dus een beetje in de tang. Niet dat ik daar iedereen zo goed ken, maar dat is wat ik daar altijd heb horen zeggen onder dj's en portiers ... en wat hij soms ook onrechtstreeks bleek duidelijk te maken ...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Iemand geweest?
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

macken

Bericht door ProgressNation »

Nope, en ook nog aan niemand gevraagd of gehoord.

Ben benieuwd ...
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

nog open ?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

nee.

maar pat & steph draaien binnenkort wel op de verjaardag van Dave in Escape Concept.

Er gaan terug geruchten dat het te koop of te huur zou staan. Het zou nu opnieuw een commerciële club worden met nadruk op jaren 80-muziek aangevuld met enkele huidige hits, dance & r&b.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

dan kunnen we dit sluiten...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten