08.12.07 : Extreme Reunion @ Pulse Factory

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

illusionfreak schreef:de dj's zijn phi-phi en marko en de pulse residents heb de flyer al gezien opmarko zijne myspace0.
flyer stond hier paar dagen geleden ook al.....

ik post hem nog eens

(de lineup staat alsdusdanig er niet op........maar uit de tekst kan men afleiden dat het idd marko & phiphi zijn)

Afbeelding
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Ze moeten dringend iets aan dat artwork doen :)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

alle man, da is toch vintage. Zo ne windows 3.11 background :roll:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Deze flyer bedoelde illusionfreak
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

tegen

Code: Selecteer alles

LINE UP EXTREME REUNION 

Room 1 

22.00 - 00.00 FRED NASEN 
00.00 - 02.00 PHI PHI 
02.00 - 04.00 FRANKY JONES 
04.00 - 04.30 JONES & STEPHENSON (live) 
04.30 - 06.00 YVES DERUYTER 
06.00 - 08.00 MARKO 

Room 2 

23.00 - 01.00 TOFKE 
01.00 - 03.00 COSMO 
03.00 - 05.00 FRANK STRUYF 
05.00 - 07.00 PETER NOVAK 
Kweet ni ze ;-)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

wat was dat een zalig avondje in silo!!! :-o phi phi was toen trouwens barslecht, hij draaide alweer tegen zijn zin gewoon de éne hit na de andere :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:phi phi was toen trouwens barslecht, hij draaide alweer tegen zijn zin gewoon de éne hit na de andere :roll:
Hij was misschien niet super, maar barslecht was hij nu ook weer niet he.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

Denk dat Phi-Phi zich als franstalige veel beter voelt bij de reunions in een (echte) club zoals pulse factory uit Wallonië, het vroegere extreme volk kwam ook dikwijls uit brussel, wallonië of zelfs frankrijk...

Aftellen geblazen, ik hou mij al klaar voor terug een prachtperformance van zijne godheid phiphi..
Trab schreef:
After schreef:phi phi was toen trouwens barslecht, hij draaide alweer tegen zijn zin gewoon de éne hit na de andere :roll:
Hij was misschien niet super, maar barslecht was hij nu ook weer niet he.
BELFUNK CONCEPT! www.belfunkconcept.be
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Trab schreef:
After schreef:phi phi was toen trouwens barslecht, hij draaide alweer tegen zijn zin gewoon de éne hit na de andere :roll:
Hij was misschien niet super, maar barslecht was hij nu ook weer niet he.
nu ik kan er niet over oordelen hoe hij toen in Silo was, want ik was er niet bij ....maar ik herinner mij wel de reports achteraf.....sommigen vonden hem goed maar wat "raar" speelde vooral omdat het zo vroeg op de avond was.......waaruit ik concludeerde dat hij geen éne hit na de andere heeft gespeeld maar eerder wat "diepere" platen.....

maar dat doet er niet toe........want de referentie is wat hij 30 april heeft gedraaid samen met marko in de pulse....en dat was allesbehalve de 1ne hit na de andere.........daar hebben ze 6u (!!!) b2b gedraaid.....het is ook simpel te bewijzen want er is toen opgenomen en op bepaalde fora gepost....
en phiphi was allesbehalve in een slechte mood (bewijzen staan ook op tape)

en als ik kan kiezen tss die party in de silo (met veel dj's) of 6u phiphi en marko dan kies ik het laatste om de reeds aangehaalde reden:

extreme was tot ver buiten de landgrenzen gekend voor 1 ding: Extreme on monday.......laat PhiPhi en Marko nu die 2 dj's zijn dat dat hebben waargemaakt

en als kwantiteit van dj's primeert...tja dan weet ge (pooley) duidelijk niet hoe het er vroeger in die "goede oude tijd" aan toe ging...........
Extreme maakte toen zelfs promo met "pure and simple phiphi".....heel de nacht enkel en alleen phiphi.........tjaaaa dat waren in uw (pooley) ogen dan miserable nachten zeker?!

en voor ik weer wordt verweten voor "fanboy" ik ben slechts fan van phi phi....niet meer niet minder......

rest mij 1 vraag......wat is de verborgen agenda achter de negatieve commentaar ?!
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

elkewelke schreef:het is ook simpel te bewijzen want er is toen opgenomen en op bepaalde fora gepost....
en phiphi was allesbehalve in een slechte mood (bewijzen staan ook op tape)
Kom maar op met die bewijzen :)

Voor de rest geeft ik Elke wel gelijk.

Zowel het Silo ding en de party in de Pulse zijn goede zaken.
Dus waarom schieten op elkaar?

Ben nog nie in de Pulse geraakt, ma ben zeker dat hoogheid George geen half werk doet.
Die kerel heeft me in de nineties gouden tijden doen beleven...
@ctive since 1993
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

De set van Marko op de eerste reunie was, naast die van Peter Novak, trouwens een van de beste sets voor mij. Ik twijfel zeker niet aan de kwaliteit van die avond :twisted:

Is er eigenlijk al veel reclame gemaakt? Tegenover vorig jaar heb ik eerder de indruk van niet.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Kwantiteit doet er zeker niet toe. Maar als je het feest een "Extreme reunion" wilt noemen, zoals de eerste keer in de Silo, wel ja, dan mag het wel meer zijn. En neem je de discotheek in zijn totaal.
Tegen PhiPhi heb ik zeker niets, verre van zelf, hij blijft meestal verbazen, als hij zin heeft. Spijtig is dit niet overal zo.

Miserabele nachten, dat denk ik niet. Verre van zelf. Maar daar gaat het hier niet om hé.

Niet paranoia worden, er zit helemaal geen verborgen agenda achter hoor ;-)
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Pooley, stop eens met zagen en kom gewoon mee feesten. Tom legt een bus in btw. Als je mee wil let me know 8)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

utuutt braaf zijn gij, of tis poepeklets !
Ah bon, da klinkt interessant want das mijn grootste probleem, die afstand... :) De aap komt uit de mouw!!

En ja Marko zijn sluitset, waar hij ff op de booth klom, was fenomenaal! Balen dat het toen gedaan was !
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Hmmm ER @ Pulse.. Is niet zover van waar mijn vriendin woont..

Eens bekijken met wat maten of ik ga. Allesinds drukke maand in december. Verkaveling van 6 huizen (chappen, bevloeren & badkamerfaience) die moeten af zijn met 2 man = drukke weekendjes. hmm
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast