Golden/Kollos Deerlijk

Het forum van de andere legendarische clubs
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Golden/Kollos Deerlijk

Bericht door ads »

Iemand stories over deze club? Weet dat het er niet al te groot was, was ook after van een of andere club uit het Kortrijkse meen ik mij te herinneren (ATV, La Bush, Lagoa???)?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
puree

Bericht door puree »

bah nee jong. Is een club die volgens mij niet het vermelden waard is.
Het zat in de buurt waar dit gelegen is (woonwijk van appartementen) vol met BOBkes, die als bloedhonden op de uitkijk stonden om het 16-jarig publiek bij de lurven te vatten. Dj was Mario, die wel goed kon mixen, maar het voor zijn publiek verplicht was om van die schijtliedjes alla "bonzai channel one" te draaien. Daarnaast was er een danscafé, The Bubbles, waar ik wel graag naar binnen ging, omdat die tenminste "eerlijk" waren en (commerciële) house afwisselden met 'ambianceliedjes' ...
De light jockey in De Golden was een leraar van mij ( :shock: ) Vree toffe gast.

Daarna is the golden Kollos geworden, met wel een mooie line-up, maar niet het juiste publiek en niet de juiste ligging. Is echter nooit een afterclub geweest
that's what i think about it ...
Ge moet weten dat er 100 betere alternatieven waren dan the golden, zoals ATV of Activy om er maar 2 te noemen ...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Merci voor de info puree, ben er nooit geweest, maar herinner mij de flyers nog. Misschien niet vermelden waart, maar toch zullen enkele mensen uit "de streek" er toch wel memories aan over houden? Misschien spraken enkele mensen hier af alvorens ze uitgingen, en denken ze op die manier ook aan andere verhalen van andere clubs van vroeger. Dan was deze club toch het vermelden waart hé??? :wink:
Greetz!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
puree

Bericht door puree »

yep, ge hebt wel gelijk. Er spraken inderdaad veel mensen af daar vooraleer ze ergens anders naartoe gingen. Ik denk dat het voor veel jonge gasten hun eerste "dancingervaring" was daar. Er stonden veel fietskes en camino's voor de ingang :lol: . Een ander bewijs daarvan was dat het meestal rond 2-3u serieus aan het minderen was. K weet da omdak daar ne keer rond dat uur ben binnengestuikt en er al veel volk gaan vliegen was ... Wat er wel geschift was daar was de lazer, copyright mijne leraar :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ben er ook aantal keer geweest vooral toen het kolos was,benais verzorgde er dan veelal de fuiven met zijn source events,da was was wel nog tamelijk maar puree heeft gelijk;het volk :?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

voornaamste residents daar waren Dave Swayze en Frank Biazzi als ik me niet vergis ... ben er ook een tijdje uitgeweest (en daarvoor naar de Golden toen ik 16 was). Echt succesvol is de club nooit geweest (behalve met de Benais parties), de concurrentie van Cirao was in die tijd te groot vrees ik.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten