25.12.07 : Carat Reunion @ Illusion

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:doorgaan zal het wel
ma volges mij of wel:

in illusion ZONDER zolex (ma aangezien het een concept is van zolex EN jean denk ik ni da da gaat zijn )ik denk in ieder geval toch ni da zolex of kevin nog ne voet gaan binne zette in lier :? daar zijn di kerels net iets te fier/koppig voor

op een andere locatie en dan kan het goed zijn da bv ne jan ofz zegt van kust de kloete ,aangezien hij nog al ne echte illusionman is en ook al ni echt goed kan vinde me kevin...
Heb ik eigenlijk iets gemist want ik begrijp het hier niet zo goed.
Was ook bij de eerste reunie ma ik begrijp niet waarom er hier iets gaande is.
Groetjes
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

funkadelic groovestar schreef:Ok dan heb ik mij vergist ma Filip is zeker gene "blazer" .
Hij heeft samen met Vanja Carat zowat geleid dus ik denk niet dat hij zomaar wat gaat vertellen links en rechts.
Groetjes.
ken filip zelf ook maar al te goed
vanja was baas in carat en iedereen deed wat vanja zei of anders konden ze hun biezen pakken en door het gat van de timmerman de noorderzon op zoeken.
vanja heeft zich nooit door iemand laten zeggen wat ze moest doen in haar zaak en zeker niet door filip
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

post van jean opt illusion forum.

Originally Posted by jeanke
We hebben ondertussen ook ons dj team zo goed als vastliggen voor de carat reunion op 25 december.

Deze dj's gaan er al zeker bij zijn :

- Tofke
- Cosmo
- Jan
- Wout
- Frank Struyf
- Jean
- Marco (La Rocca)(guest Carat)
- Georges(La Bush, Pulse Factory)(guest)
- Koen

Nog te bevestigen : Yves Deruyter, Stefan en Franky Jones

en ondertussen zouden ydr en stefan ook al bevestigd hebben.
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Geen Kevin Jee :(, maar Marko en Georges zijn wel waardige vervangers :)
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Line-up ziet er toch weer niet slecht uit vindek
Kans is groot dak er weer eens ga piepen! 8)
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 okt 2006, 10:49

Bericht door jeanke »

Aurélie schreef:Geen Kevin Jee :(, maar Marko en Georges zijn wel waardige vervangers :)
We hebben Kevin en phi phi vervangen voor deze editie om toch eens iets anders te hebben. En zeker niet omdat ze slecht gespeeld hebben, integendeel. Die zever met Kevin daar doen wij niet aan mee. Voor ons is Kevin een super dj en die zal zeker volgend jaar er terug bij zijn. Georges heeft eigenlijk nooit in Carat gespeeld maar het was één van de weinige datums dat we hem eens naar deze richting konden krijgen door zijn eigen zaak. Daarom vonden we hem ideaal voor deze editie.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Vind ik er ook van,Kevin is misschien niet de makkelijkste in omgang ma zijn sets zijn super.late we het daar bij houden.
Georges is indd een super alternatief,voor mij is die meer dan welkom in Illusion.
Ik denk dat hij een serieuze indruk gaat nalaten :P
Groetjes
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

funkadelic groovestar schreef:Vind ik er ook van,Kevin is misschien niet de makkelijkste in omgang ma zijn sets zijn super.late we het daar bij houden.
Georges is indd een super alternatief,voor mij is die meer dan welkom in Illusion.
Ik denk dat hij een serieuze indruk gaat nalaten :P
Groetjes
Ja ok maar het moet toch een carat reuinon blijven eh?

Kan je beter een guest dj uit carat meer laten komen vind ik dan waarmee ik zeker ni zal zeggen dat George slecht is eh--> Verre van!
Afbeelding
Afbeelding
Jef
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jul 2007, 23:22

Bericht door Jef »

jeanke schreef:
Aurélie schreef:Geen Kevin Jee :(, maar Marko en Georges zijn wel waardige vervangers :)
We hebben Kevin en phi phi vervangen voor deze editie om toch eens iets anders te hebben. En zeker niet omdat ze slecht gespeeld hebben, integendeel. Die zever met Kevin daar doen wij niet aan mee. Voor ons is Kevin een super dj en die zal zeker volgend jaar er terug bij zijn. Georges heeft eigenlijk nooit in Carat gespeeld maar het was één van de weinige datums dat we hem eens naar deze richting konden krijgen door zijn eigen zaak. Daarom vonden we hem ideaal voor deze editie.
Ik vind het wel een goed idee dat jullie Georges en Marko ook eens laten komen. De meeste Carat residents zijn erbij dus het blijft een Carat Reunion.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

zeker nog es van de partij !!!! kwalitatieve line-up ( op Yves Deruyter na dan :roll: )
Afbeelding
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

George'S en Marko, serieus lekker.... Mooie klasse-aanvulling voor het vaste carat-team!!
BELFUNK CONCEPT! www.belfunkconcept.be
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

funkadelic groovestar schreef:Ok dan heb ik mij vergist ma Filip is zeker gene "blazer" .
Hij heeft samen met Vanja Carat zowat geleid dus ik denk niet dat hij zomaar wat gaat vertellen links en rechts.
Groetjes.
Dit klopt als een bus, Filip is trouwens ook de drijvende kracht geweest achter Magic in Wommelgem, waar toch veel feestjes in carat-style zijn doorgegaan !

@Devyd: daar hou ik u aan !
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Dj Devyd schreef:zeker nog es van de partij !!!! kwalitatieve line-up ( op Yves Deruyter na dan :roll: )
Wat is er mis met YDR zijn sets ???? Ik hoor van hem tenminste totaal uiteenlopende stijlen, de ene keer vrij hard, de andere keer zweverig, dan weer een lekker retro setje...
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

djginod schreef:
Dj Devyd schreef:zeker nog es van de partij !!!! kwalitatieve line-up ( op Yves Deruyter na dan :roll: )
Wat is er mis met YDR zijn sets ???? Ik hoor van hem tenminste totaal uiteenlopende stijlen, de ene keer vrij hard, de andere keer zweverig, dan weer een lekker retro setje...
hij komt nooit echt origineel uit de hoek , de hitjes aframmelen kan iedereen, ender in welke stijl.....en dan nog met een ego van hier tot in Tokyo, no thnx
Laatst gewijzigd door Dj Devyd op 03 okt 2007, 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Fieneke schreef:
funkadelic groovestar schreef:Ok dan heb ik mij vergist ma Filip is zeker gene "blazer" .
Hij heeft samen met Vanja Carat zowat geleid dus ik denk niet dat hij zomaar wat gaat vertellen links en rechts.
Groetjes.
Dit klopt als een bus, Filip is trouwens ook de drijvende kracht geweest achter Magic in Wommelgem, waar toch veel feestjes in carat-style zijn doorgegaan !

@Devyd: daar hou ik u aan !
waar was jij vorige editie?
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast