Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

voor mijn definitie van VIP's verwijs ik graag nr mijn tekst hierboven ;)
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Doet me denken aan de Frank Verstraeten zen VIP disco gebeuren van een paar jaar terug.

Ze gaan het zo hard moeten afzwakken (gratis entree) dat het triestig en zielig gaat zijn.

Tis natuurlijk te hopen van niet, ik gun het hun, tblijft iemand zijn brood, maar tis misschien iets 'te'. België is zo niet; waar je een club binnengaat, een tafel besteld en daar de ganse avond drinkt of wat dan ook.
Of beter gezegd; 'nog' niet zover. Ik denk persoonlijk dat het concept a la 'Rodins' in Leuven opkomt. Gezellige locatie, eerst iets eten, derna babbelke doen en dan feesten meer gaat aanslaan. De schaal is misschien iets wat te groot.

my 2 cents
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Als ik eraan terugdenk toch wel goeie momenten gehad zenne in de Zillion, man man man 8) 8)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Scarface schreef:hallo zeg... is dat plebs van L-day "VIP" (wat stelt dat voor in België?) in die nieuwe 'exclusieve club'
plebs plebs :roll:

is men omdat men een zonnige dag buiten wil doorbrengen met een streepje muziek op de achtergrond plebs ?

afin,

buiten Koenie, Smos & Baby B. en een zekere Aydin heb ik daar ni veel goeds gehoord ze :P
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

pooley schreef:Ze gaan het zo hard moeten afzwakken (gratis entree) dat het triestig en zielig gaat zijn.
de donderdagen zouden al gratis zijn volgens de affiches en http://www.thursdayz.be :roll:

dus dan is die exclusiviteit van Noxx rap zoek
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

bouq schreef:
pooley schreef:Ze gaan het zo hard moeten afzwakken (gratis entree) dat het triestig en zielig gaat zijn.
de donderdagen zouden al gratis zijn volgens de affiches en http://www.thursdayz.be :roll:

dus dan is die exclusiviteit van Noxx rap zoek
da zal voor die arme studentjes zijn é :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Op gliterrati staat een fotoreportage van de laundrynight in de noxx

http://www.glitterati.be/index.php?opti ... 3&Itemid=2
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kmoet wel zeggen dat da clubke wel serieus mooi oogt. Maar hoelang gaat het weer duren vraag ik me dan af.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

precies wel redelijk sjiek binnen. Maar ja op foto kunde uw badkuip thuis ook 30 meter lang doen lijken
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2007, 21:44
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door JPClub »

Gisteren (nu ja vanochtend :x ) naar de "VIP" opening van Noxx Antwerp geweest. Ik kan jullie zeggen het is echt wel indrukwekkend groot binnen en sjiek...maar ja..hoelang gaat dat duren?? Om deze club elk weekend vol te krijgen zal men goed z'n best moeten doen. Maar ik denk wel dat er een degelijke marketing achter zit. Ben benieuwd...zal zeker nog eens terugkeren maar wanneer??
gr
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

die goto's op de site zien er goed uit lekker donker ook maar er zal toch een andere line mogen komen om mij aan te trekken maar ja probeer maar exclusief aan commercieel te koppelen makkelijk ios da niet
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

staan toch al paar goei geust dj's gepland... trentemoller--timo maas----dr lectroluv----carl cox----
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Iemand geweest zaterdag review please....
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Is er al iemand geweest eigenlijk??

Zo ja hoe was't :D

Denk dat wij er 1 van dezer ook is een kijkje gaan nemen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Is kijken of k da zillion gevoel terug krijg als ek binnenkom
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ga er nooit gaan, ziet er mij rotslecht uit.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten