13.10.07 : Club X · The Reunion @ Outland Rotterdam

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Cap 3000 of Club 3000 whatever, de laatste 10 jaar beweegt daar niks meer. Mor eigenlijk was da eind jaren '80 een afterclub avant la lettre. Zondagnamiddag om 15u zat daar dikwijls 500 man binnen. En ja, af en toe speelden ze daar toen zelfs een acid of new beat plaatje. Zijn er mss mensen uit de de verre omgeving van Lier ? Die kennen waarschijnlijk café Ibiza ?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Der is een cafe ibiza in mechelen geweest. Bedoel je die?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nee, twas in Kessel bij Lier. Bitje vergelijkbaar met Het Goed Voorbeeld in Nijlen waarvan opt forum onder "Other Legendary Clubs" al sprake was. Ibiza was in principe een jeugdkroeg maar vanaf vrijdagavond tot maandagmorgend ideaal als opwarmer vóór of chiller na de heftige feestjes in de mega's (Illusion, La Rocca, Carat, Q, Club X...) van de buurt. In '93,'94 en '95 waren er NO LIMITS ! Man, da was daar chique. Iedereen kende op de duur iedereen wa zorgde voor een aangename en plezante sfeer met dikke, vette muziek. Toen het wat te bekend werd volgde de ene razzia na de andere. Het is ooit nog overgenomen en veranderd in Reality met de bedoeling om echt als afterclub te dienen. Heeft mss 1 jaar geduurd en dan wast over en out. We zijn ooit van daar met een volle bus (50 man) vertrokken naar England om te raven. Bekan mochten we de boot ni op vanwege te veel sterrekijkers ;-)

Sooi1975 uit Nijlen gaat da daar nog wel kennen denk ;-)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Was dat gelegen in Kessel station? Reality zegt me wel iets, heeft idd wel niet lang geduurd.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heel just ! Daar hebben we prachtige tijden beleefd. :thumbsup:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 nov 2006, 13:34
Locatie: @ home

Bericht door sooi1975 »

Stanne schreef:Nee, twas in Kessel bij Lier. Bitje vergelijkbaar met Het Goed Voorbeeld in Nijlen waarvan opt forum onder "Other Legendary Clubs" al sprake was. Ibiza was in principe een jeugdkroeg maar vanaf vrijdagavond tot maandagmorgend ideaal als opwarmer vóór of chiller na de heftige feestjes in de mega's (Illusion, La Rocca, Carat, Q, Club X...) van de buurt. In '93,'94 en '95 waren er NO LIMITS ! Man, da was daar chique. Iedereen kende op de duur iedereen wa zorgde voor een aangename en plezante sfeer met dikke, vette muziek. Toen het wat te bekend werd volgde de ene razzia na de andere. Het is ooit nog overgenomen en veranderd in Reality met de bedoeling om echt als afterclub te dienen. Heeft mss 1 jaar geduurd en dan wast over en out. We zijn ooit van daar met een volle bus (50 man) vertrokken naar England om te raven. Bekan mochten we de boot ni op vanwege te veel sterrekijkers ;-)

Sooi1975 uit Nijlen gaat da daar nog wel kennen denk ;-)
na sluiting het voorbeeld (rip) ben ik 1 keer in reality geweest
maar ik kwam vroeger in de garage 8) op de wijk
heb een pm gez.

grtz sooi
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

voor diegene die twijfelt inverband met de afstand,der is hier altijd plaats voor een aantal mensen om te overnachten .
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

hehe heb van 1993 tot begin 1996 in "den ibiza" gezeten… toen de joery het nog had… vanaf em het had overgegeven, benk er nimeer gekomen, toen vond ik het maar niks meer en waren er beter alternatieven gekomen (oa. shooters in nijlen enzo)… in't begin speelde den Boone (Johan C van de Box) er zelfs op zondag… heb er die jaren zo goe als elke vrijdag en zaterdag gezeten… waar is den tijd :P
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Jasper, dan gaan wij mekaar zéker kennen. Zaligen tijd hé makker. Veel te zalig want anders had ik er nu geen heimwee naar :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

hehe, da was de periode da'k pas uitging… tijd van de planet of house vooral 8) kheb er indertijd nog autostickers voor gemaakt waar gans kessel mee rond reed :P
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

jasper schreef:hehe, da was de periode da'k pas uitging… tijd van de planet of house vooral 8) kheb er indertijd nog autostickers voor gemaakt waar gans kessel mee rond reed :P
Hebt ge toevallig nog van die stickers liggen?
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

nope, heb zelf zelfs gene autosticker gehad van den ibiza (had toen nog ni eens een rijbewijs :P )
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten