Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ahaha, sfeer trekt op geen reet.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Ik denk eerlijk gezegd dat je hier nog niet veel van kan uitmaken.
Het is tenslotte een opening voor VIP's.Als je ooit eens op zo een feestje bent geweest waar dat soort volk zich op houdt , zal je weten dat er daar NOOIT veel sfeer te beleven valt!
"Ik ben vip en ik ben cool en zo gedraag ik me dan ook,zou eens moeten opvallen."
We zullen maar pas kunnen zien met de echte opening voor het 'normaal' volk wat dat daar zegt en hoe de sfeer daar echt is.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Sfeer of niet, dat led-plafond zag er wel cool uit. Filmje is wat blauw uitgeslagen, maar geeft toch een goed beeld van de belichting.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Anders moet al het volk van de site daar is binnen vallen met de opening hé. Al die ervaring in feestjes bouwen bijeen da is ambiance verzekerd ;-) :bom:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Anders moet al het volk van de site daar is binnen vallen met de opening hé. Al die ervaring in feestjes bouwen bijeen da is ambiance verzekerd ;-) :bom:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

dj_neo schreef:Carré nummer 2
De line-ups zijn in alle geval wel niet zo debiel als in Carré 8)

+ een levende legende als Barbara Tucker ...

Op een opening zijn er altijd veel ramptoeristen aanwezig hé die verder niet wakkerliggen van het clubgebeuren + de halve pers (in de hoop dat ze een artikeltje over drugsvangst hoe miniem ook kunnen schrijven).
Laatst gewijzigd door ProgressNation op 01 sep 2007, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ProgressNation schreef:
dj_neo schreef:Carré nummer 2
De line-ups zijn in alle geval wel niet zo debiel als in Carré 8)

+ een levende legende als Barbara Tucker ...
zou er iemand in die zaal weten wie Tucker is? ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

ProgressNation schreef:
dj_neo schreef:Carré nummer 2
De line-ups zijn in alle geval wel niet zo debiel als in Carré 8)

+ een levende legende als Barbara Tucker ...
Nix tegen DJ Frank and z'n lekkere R&B hé :D :D :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2006, 18:24
Locatie: sint-truiden

Bericht door nicoladisalvo »

After schreef:
ProgressNation schreef:
dj_neo schreef:Carré nummer 2
De line-ups zijn in alle geval wel niet zo debiel als in Carré 8)

+ een levende legende als Barbara Tucker ...
zou er iemand in die zaal weten wie Tucker is? ;)
zal binnekort mss wel komen eh,want heeft samen met peter luts plaat gemaakt nu,releasdate of meer info heb ik daar ni van.mss daarom da ze komt draaien omdat peter luts daar resident is en dan voor beter prijsje komt :p
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

foolish mind schreef:Het is tenslotte een opening voor VIP's.
hallo zeg... is dat plebs van L-day "VIP" (wat stelt dat voor in België?) in die nieuwe 'exclusieve club'
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Scarface schreef:
foolish mind schreef:Het is tenslotte een opening voor VIP's.
hallo zeg... is dat plebs van L-day "VIP" (wat stelt dat voor in België?) in die nieuwe 'exclusieve club'
Hij bedoelde de opening met digitalisme. Dat filmke is van voor laundryday he :)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Ik was gisteravond in Antwerpen en was wel eens nieuwschierig naar uitbaters en co een 'exclusieve club' noemen. Dus trok ik tegen beter weten in naar "Noxx". Na een uurtje rondrijden tussen schepen en dokken kwamen we als bij toeval bij dit gigantisch gebouw uit...mooie bewegwijzering, ideaal vr een nieuwe club.
Voor de deur van deze exclusieve tent stond een hoopje volk samen te drummen om naar binnen te kunnen spartelen. Dankzij het doortastende optreden van de portiers was dit een gezellige chaos. De ingang was een metalen hek dat een beetje open stond dat er net één persoon tegelijk door kon en geblokeerd met een dikke, ijzeren ketting... heel exclusief en mooi, toch als je net uit Auschwitz bent kunnen ontsnappen... Gelukkig was er voor het oog nog een opzichtig geparkeerde en duidelijk gehuurder dienst maakte een onderscheid tussen mensen. "mensche me nen elektronische pas nor ier koume" , ik , met mijn elektronische identiteitskaart ging mij aanbieden. Na wat geduw en getrek spartelde ik mij tot aan die ijzeren poort, waar men identiteitskaart gecontroleerd werd. Alles in orde tot men mij melde dat ik niet binnen mocht; "goai hèt gien zwet baantje oan oefwa?" . Neen, ik als onwetende was niet naar het kleuterevenement op het eilandje geweest, waar mijn blijkbaar "exclusieve bandjes" uitdeelden om deze eliteclub mee te mogen betreden... Tot daar mijn eerste ervaring met een nieuwe, stijlvolle club in Antwerpen. Wanneer de aarde plat is, keer ik misschien nog es terug....


Anno 2007 wil exclusief dus zeggen; we huren een Ferrari, zetten die voor de deur en gaan dan naar een zogenaamd hip evenement wat gratis inkom weggeven en vervolgens wat selectief te gaan zijn aan de deur. Ik wens de uitbaters, die zich in perscommentaar niet weinig arrogant opstellen, zeer veel succes met hun concept. Voor wie de laatste jaren op de planeet Mars heeft gewoond; het gaat niet zo bijster goed met Belgische clubs en de hele scene. Ten eerste geloof ik helemaal niet in het concept 'exclusieve club' en termen als "VIP" enz; holle begrippen om een aantal idioten wijs te maken dat ze niet marginaal zijn.
Maar om dan in deze moeilijke tijden de arrogantie te hebben om op uw eerste avond mensen (met zeer deftige job, proper gewassen, deftig gekleed en de capaciteit om met mes en vork te eten) te gaan weigeren, daar kan ik niet zo goed bij. Dat is zo de uitbater zijn filosofie "ik doe een club open en als het mij uit komt moogt ge binnen"... dan zijt ge niet alleen arrogant, maar ook dom. Soit, ik heb zo'n gevoel dat de curator en deurwaarder wel eens aan de deur kunnen staan als deze nacht een voorsmaakje mag zijn naar de toekomst.

Het allerergste is volgens mij de nu reeds gemiste kans; de locatie is wel knap, er zijn geen omwonenden, veel parking en goed afgelegen. Van buiten zag het er wel een knap gebouw uit. Belangrijker is nog het feit dat er in A'pen echt wel ruimte is en moet zijn voor een nieuwe club voor 'deftig' volk. Als ik, bijna wekelijks, op A'pen Zuid iets ga drinken blijven er na 2-3u 's nachts weinig mogelijkheden over. De stad telt enkel links-alternatieve clubs genre Café d'Anvers, Café Capital, Club Petrol, waar Tom Barman de grote god is en ze eigenlijk geen kloten van muziek kennen... De kans om hier een volwaardig alternatief te vormen is nog voor de officiële opening al lekker gemist!
Laatst gewijzigd door Scarface op 02 sep 2007, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Trab schreef:
Scarface schreef:
foolish mind schreef:Het is tenslotte een opening voor VIP's.
hallo zeg... is dat plebs van L-day "VIP" (wat stelt dat voor in België?) in die nieuwe 'exclusieve club'
Hij bedoelde de opening met digitalisme. Dat filmke is van voor laundryday he :)
ja, ik ben duidelijk geen "VIP" want ik was daar zelfs niet van op de hoogte.. who cares eigenlijk...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

in Culture Club zijn ze ook selectief en raar maar waar, die club draait goed, hij zal daar het (domme) idee gestolen hebben. trouwens over Petrol zou ik niet zo negatief zijn, daar komen nog sterke line-ups maandelijks. ik heb trouwens grote namen gelezen die er zouden komen (voorn? saunderson?) maar effectief, wat ben je met zo'n namen als de helft de zaak niet mag betreden :mrgreen: in alle geval, het wordt moeilijk aldaar aangezien er reeds een overaanbod is in A'pen

de man heeft wel 1 voordeel, hij kan massa's geld verdienen tijdens de week, aangezien de club multifunctioneel is blijkbaar. ach ja, café d'anvers, culture club, ... ik moet er allemaal niet veel van weten
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Scarface schreef:ja, ik ben duidelijk geen "VIP" want ik was daar zelfs niet van op de hoogte.. who cares eigenlijk...

Dat was eigenlijk niet alleen voor de VIP's hoor. Mijn vriending zei dat je kaarten kon winnen voor digitalisme via de radio, maar de exacte locatie was geheim. Die geheime locatie was dus de noxx...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten