Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

In de Out Soon stond een heel klein artikeltje over club nox. Maar ze willen momenteel alles geheimhouden. Toch is er wat informatie "gelekt". Het zou een capaciteit hebben van 3000 mesen. Heeft 2 zalen en een vip ruimte. Plus er zouden concerten en optredens kunnne doorgaan.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Dj Sven Larsson schreef:In de Out Soon stond een heel klein artikeltje over club nox. Maar ze willen momenteel alles geheimhouden. Toch is er wat informatie "gelekt". Het zou een capaciteit hebben van 3000 mesen. Heeft 2 zalen en een vip ruimte. Plus er zouden concerten en optredens kunnne doorgaan.
das just :D kzat me al den hele tijd aftevragen waardak da gelezen had. alle recente kranten nog is uitgepluisd ma twas inderdaad in de laatsten out soon :D
een pak frustratie valt nu van men schouders :P
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Flasheur schreef:
Dj Sven Larsson schreef:In de Out Soon stond een heel klein artikeltje over club nox. Maar ze willen momenteel alles geheimhouden. Toch is er wat informatie "gelekt". Het zou een capaciteit hebben van 3000 mesen. Heeft 2 zalen en een vip ruimte. Plus er zouden concerten en optredens kunnne doorgaan.
das just :D kzat me al den hele tijd aftevragen waardak da gelezen had. alle recente kranten nog is uitgepluisd ma twas inderdaad in de laatsten out soon :D
een pak frustratie valt nu van men schouders :P
Ben blij dat ik u daarmee hebt kunnen helpen :D
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jan 2007, 11:25

Bericht door Cekezz »

djginod schreef:de website noxx.be is zo te zien al wel vastgelegd bij Telenet in Mechelen...
http://www.nox.be/ is hun website ;)

Noxx: eerste artwork en website?
Zien we hieronder het allereerste stukje artwork van de nieuwe Antwerpse club Noxx? Is dit een link naar wat de Noxx-website moet worden? Het is verre van zeker, maar het is meer dan mogelijk. Informatie over de registratie van Nox.be en Noxxantwerp.be, de twee domeinen die naar deze page verwijzen, schept geen duidelijkheid, maar het is een reële mogelijkheid. De site biedt alvast de mogelijkheid tot registratie. Maar verder ... afwachten ... Een grotere versie van de afbeelding vind je onder 'read more'.


bron: glitterati.be
http://www.myspace.com/cekezz" onclick="window.open(this.href);return false;
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ook gek om zo een andere domeinnaam te nemen
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Op z'n bels zeker :roll: :P

In ieder geval, wel vreemd ja... of die noxx was al bezet ??? Maar er is geen werkende site op...

Domain: nox
Status: REGISTERED
Registered: Sun Oct 10 2004 Das al een tijdje :idea:
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2007, 23:04
Locatie: Gent

Bericht door netforce »

de flyers & posters zijn sinds vrijdag klaar van noxx ;-)

het ziet er groots uit !
NetForce - You think it - We Print it !
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

kan ook groots mislukken....

ik had hier (of elders) vernomen dat hun 'opening' de afterparty van LAUNDRY DAY zou zijn... dat is reeds volgende week zaterdag, op minder dan tien dagen vanuit het niets een club bekend maken... geloof ik niet in... opening ten vroegste begin oktober
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Daar zeg je wat: de afterparty van laundryday zal (denk ik) het eerste feestje worden in deze 'grootse' club. Als ik het een beetje goed begrepen heb, mikken ze op een redelijk 'exclusief' volk. Je zou dan toch denken dat de eerste kennismaking met de club toch een high-profile feestje wordt. Eerste indruk telt he...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ik snap het ook niet echt; ze willen 'high profile' zijn, maar toch willen starten met pulp....

soit, commercieel en marketingtechnisch gezien lijkt me het gewoon niet haalbaar een promocampagne voor een zogenaamd exclusieve giga-club op een week te organiseren...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Gaat er iemand deze zaterdag naar de afterparty van laundryday? Ik ben van plan om eens binnen te springen in de Noxx. Zal wat fototjes nemen :P
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

IK GA MET DE OPENING GAAN ALS MASSIMO MOET SPELEN GA IK MEE.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Afbeelding


Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

noxx invites ministry of sound.... moet wel vet zijn denk ik 8) ps alec en tofke zijn er weer binnen geraakt :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Der staat wel niets van laundryday op. Tja, we zullen zien volgende week he.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten