Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

welkom 8)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Kijk aan nieuw "oud" bloed :)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2007, 17:17
Locatie: roeselare

Heylaba

Bericht door cher »

Ik ben nieuw hier en wou mezelf even voorstellen :)
Gelukkig heb ik de goeie tijd mee gemaakt van de boccacio en de balmoral! Wat heb ik daar een plezier gemaakt :P
Nu ga ik soms nog wel eens uit maar natuurlijk niet meer zoals vroeger!
Ik was op zoek naar goeie muziek van vroeger en kwam dit forum hier tegen :D
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

Hoi cher en welkom op het beste forum van Belgie (en omstreken) :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom... :D
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Welkom.. 8)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2007, 17:33
Locatie: Tongeren, Belgium

Bericht door DJReality »

Ik ben Dominique (°1980, Tongeren). Kwam in het verleden al regelmatig een kijkje nemen op dit forum :)
EDM is voor mij begonnen eind jaren '80 met de newbeat, daarna de legendarische Turn Up the Bass, House Party & Serious Beats compilaties die ik als klein manneke verzamelde (op cassette!).
M'n eerste party's waren de Dance Opera trips in de Grenslandhallen Hasselt midden jaren '90. Zelf ben ik beginnen draaien op feestjes in de zomer van 1997. Ik heb verschillende residencies gehad in zowel Vlaanderen als Nederland waarvan de bekendste de Real in Tongeren was.
Favo dj's zijn op de eerste plaats Hernan Cattaneo, John Digweed, Locodice, Tania Vulcano,... Helaas komen deze te weinig naar de Benelux!
Zelf ben ik sinds een tijdje ook bezig met producen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Welgekomen ;)
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

Hoi Dominique welkom , altijd leuk om nog ne Tongenaar bij te hebben hier :D
Ge komt mij eigenlijk wel bekend voor maar ik weet niet (meer) van waar ergens :)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

DJReality schreef:Ik ben Dominique (°1980, Tongeren). Kwam in het verleden al regelmatig een kijkje nemen op dit forum :)
EDM is voor mij begonnen eind jaren '80 met de newbeat, daarna de legendarische Turn Up the Bass, House Party & Serious Beats compilaties die ik als klein manneke verzamelde (op cassette!).
M'n eerste party's waren de Dance Opera trips in de Grenslandhallen Hasselt midden jaren '90. Zelf ben ik beginnen draaien op feestjes in de zomer van 1997. Ik heb verschillende residencies gehad in zowel Vlaanderen als Nederland waarvan de bekendste de Real in Tongeren was.
Favo dj's zijn op de eerste plaats Hernan Cattaneo, John Digweed, Locodice, Tania Vulcano,... Helaas komen deze te weinig naar de Benelux!
Zelf ben ik sinds een tijdje ook bezig met producen.
Hey,

Welkom man!!!

Ik weet dat je een goede vriend bent van Dimitri Chantzis, ik ben reeds jaren een fan van hem maar kan nergens nog iets over hem vinden?
Heb jij meer info?
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom :P
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2007, 17:33
Locatie: Tongeren, Belgium

Bericht door DJReality »

djaxxie schreef:
DJReality schreef: Hey,

Welkom man!!!

Ik weet dat je een goede vriend bent van Dimitri Chantzis, ik ben reeds jaren een fan van hem maar kan nergens nog iets over hem vinden?
Heb jij meer info?
Ja hoor :) De laatste jaren heeft hij zich vooral op zijn gewone werk gestort, werkt 6/7, lange uren... Draaien doet hij niet meer zo vaak, laatste keer voor het grote publiek was een guest-set in La Rocca vorig jaar. In oktober 2005 heeft hij zijn eerste release gehad (Marko vs Dimitri - Dark Orgy op Enterprise records) Dit was eigenlijk vlug vlug gemaakt dus niet volledig zijn ding. Regelmatig komt hij bij mij thuis om te producen maar vanaf september heeft hij eindelijk zijn eigen studio. Dan gaan we proberen wekelijks samen te komen om plaatjes te fabriceren met de bedoeling deze over een jaartje te releasen...
Over enkele maanden zal Dimi een myspace openen met meer nieuws & muziek :)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Cool, mercie vo de info... Vond hem echt wel een goede sfeer dj ze !
Met enorm veel lef in zijn setjes!
Hij had ook steeds van die platen dat ge echt niet wist waar hij daar nu weer mee vandaan kwam :)

Kan je is vragen of hij tapes van hem bewaard heeft? Ik heb er nog redelijk veel van hem in Bizar maar zou er graag nog wat hebben natuurlijk :) Of als hij die misschien eens graag zou terug horen... ik hoor het wel.

Doe hem in elk geval de groetjes!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

welkom mister DJReality ;)
* raise your hands in the spirit of house music *
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2007, 17:33
Locatie: Tongeren, Belgium

Bericht door DJReality »

djaxxie schreef:Cool, mercie vo de info... Vond hem echt wel een goede sfeer dj ze !
Met enorm veel lef in zijn setjes!
Hij had ook steeds van die platen dat ge echt niet wist waar hij daar nu weer mee vandaan kwam :)

Kan je is vragen of hij tapes van hem bewaard heeft? Ik heb er nog redelijk veel van hem in Bizar maar zou er graag nog wat hebben natuurlijk :) Of als hij die misschien eens graag zou terug horen... ik hoor het wel.

Doe hem in elk geval de groetjes!
Idd, ik heb hem in de periode 2000 leren kennen. Hij was 1 van de weinig dj's die toen anders durfde draaien dan de rest van zijn collega's. Ik zal hem deze week eens vragen of hij nog tapes heeft uit die periode. Ikzelf zal eens zoeken naar tapes van de Faktory! Laat je nogwel iets weten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten