Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

arnold = held :D iron man gaat meer over zen leve en hoe hij traind mee vanalle tips heb al veel geleerd door die film over trainingsmethodes ..... voeding enz .... wat was die man groot vroeger
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:ja, maar ik ga het u niet uitleggen :P ben grote fan van David Lynch, I just LOVE the man :eek:
:thumbsdown:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Er bestaat een Twin Peaks forum (hierdoor zijn toch wel enkele details uit serie duidelijker geworden voor mij).

Of er nog forums zijn waar de inhoud van Lynch z'n films besproken worden ... Nog niet tegengekomen.

En verder:

Deze week was O Brother, Where Art Thou? nog eens op Canvas. Tegenwoordig ook in de winkel te vinden op dvd (prijs tussen 5€ en 10€). Ongetwijfeld één van m'n favoriete films. Een speciaal sfeertje en mooie locaties zijn voor mij toch 'n pluspunt in films.

Afbeelding

Heb nog een stapeltje nieuwe films liggen, maar is er nog niet van gekomen om ze te bekijken.
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:53
Locatie: hmmm....

Bericht door jeepee »

Pfff gisteren Simpsons The Movie gaan zien, had meer van verwacht, zijn voor mij gewoon 3 afleveringen aan elkaar geplakt :?
energy ... flow ... eternal
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

freggel schreef:e vraagje voor de filmkenners :D
ik ben ne fan van maffia films maar vind er zelden in de free record shop...
dus weten jullie mss een site waar ge er online kunt kopen of ne winkel ergens EN wat goede titels zou ook leuk zijn :)
deze zult ge missc niet kennen....pure italiaanse film: PALERMO-MILANO SOLO ANDATA uit 1995

of ook een italiaanse maffia film(waar gebeurt): FALCONE de rechter die midden jaren 80 een proces op gang trok tegen de siciliaanse maffia en die uiteindelijk vermoord werd op een autosnelweg...


meestal praten de mensen over de amerikaanse maffia films en wellicht wel de bekenste???
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Falcone heb ik ook gezien, was wel de moeite waard als je een mafia-filmliefhebber bent. 't is zeker niet het stereotype Amerikaanse mafia gedoe waardat er maar op los geschoten wordt...

Heb The Simpsons ook gezien afgelopen weekend. Ben altijd wel al een Simpsons-fan geweest. Wat ze die Homer soms toch laten uitspoken is gewoon niet te schatten :D De film zelf was niet slecht maar is gewoon overrated omdat 't nu "een Simpsons-movie" is...

Heb wel Maggie haar eerst woordje horen zeggen, na 14-15 jaar Simpsons? Of hoe lang bestaan ze nu?

Wat ook mijn aandacht trok in de previews was "I am legend". Een eerder ongewone titel als je ziet waar de film over gaat... Will Smith lijkt de enige overlevende na (wat ik uit de trailer heb kunnen opmaken) een aantal aanslagen of iets dergelijks in New York. Op 'n gegeven moment zie je hem wandelen op 't Times Square, of wat er nog van overblijft. Gebouwen volledig verwoest terwijl alles er bijstaat zoals 't werd achtergelaten (tja wie gaat die boel komen opkuisen als hij de enige overlevende is :-D ) en 't gras dat tot aan zijn knieën staat... Freaky :D

Coming soon...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Ok... Juist meer info gevonden over "I am legend", de verfilming van het gelijknamige boek van Richard Matheson uit 1954. In de film moet Robert Neville (Will Smith) het als laatste normale mens op aarde opnemen tegen de tot vampieren getransformeerde mensheid :?

Anyway, de trailer voor de geïnteresseerden vind je hier:

http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/large.html
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ziet er weer nice uit.... Zie Smith wel graag bezig ook.
"Pursuit Of Happyness" met hem en zijn zoon was wel pakkend.

Heb nog wat 80's en 90's liggen om te zien

Point Break
Weird Science
Carlito's Way

Lord Of The Rings Extended heb ik bijna gezien.... :)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

ThaMan schreef:Ziet er weer nice uit.... Zie Smith wel graag bezig ook.
"Pursuit Of Happyness" met hem en zijn zoon was wel pakkend.

Heb nog wat 80's en 90's liggen om te zien

Point Break
Weird Science
Carlito's Way

Lord Of The Rings Extended heb ik bijna gezien.... :)
Pursuit of Happyness heb ik nog niet gezien maar lijkt me wel de moeite.

Point Break vond ik echt af, vooral die sky-dive scene, free as a bird!!
Weird Science vond ik ook cool, die 2 nerds die de ultimate woman creëren maar dan de helft van de tijd nog niet weten wat ermee aan te vangen :lol:
Carlito's Way vond ik niet slecht maar niet om te zeggen Waaaawww. Maar ja, een Al Pacino movie moet je op z'n minst eens gezien hebben eh ;-)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Gisteren op TV onverwacht nog een goede film gezien uit 1985:

To Live and Die in L.A. http://www.imdb.com/title/tt0090180/


Vooral William Petersen (nu bekend van CSI) en William Dafoe waren goed op dreef. En het was gewoon een harde politiefilm, zonder geneuzel en liefdesverhaaltjes, gewoon de keiharde realiteit werd getoont. Zeker ook de rol van WIlliam die zijn collega wil wreken, maar zelf ook best wel een enorme klootzak is.

William Dafoe was weer goed op dreef als bad guy !

En ook de opliftende muziek van Wang Chung, was erg cool om te horen (Beetje Miami Vice aandoend) !

Aanrader voor wie een harde aktiefilm wil zien, met goed verhaal, en goede acteurs !
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

gisteren 2 goeie films gezien

Freedom Writers met Hilary Swank als lerares ,in de stijl van Dangerous Minds, fijne film

Scoop met Woody Allen en de übergeile Scarlett Johansson in de hoofdrollen...Beetje meilg verhaal maar ik hou wel van Allen's dialogen
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

To Live and Die In LA...is meesterlijk....
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

is dat die met Nicolas Cage als alcoholist?
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Neen.. dat is "Leaving Las Vegas" en vond ik nie geweldig...

Ik heb nog wat HD filmkes liggen in 1080i....
I Robot, The Departed, Face Off, 300, Shooter, The Untouchables, Xmen 3 en Kink Kong....
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Scarface schreef:is dat die met Nicolas Cage als alcoholist?
djginod schreef:Gisteren op TV onverwacht nog een goede film gezien uit 1985:

To Live and Die in L.A. http://www.imdb.com/title/tt0090180/


Vooral William Petersen (nu bekend van CSI) en William Dafoe waren goed op dreef. En het was gewoon een harde politiefilm, zonder geneuzel en liefdesverhaaltjes, gewoon de keiharde realiteit werd getoont. Zeker ook de rol van WIlliam die zijn collega wil wreken, maar zelf ook best wel een enorme klootzak is.

William Dafoe was weer goed op dreef als bad guy !

En ook de opliftende muziek van Wang Chung, was erg cool om te horen (Beetje Miami Vice aandoend) !

Aanrader voor wie een harde aktiefilm wil zien, met goed verhaal, en goede acteurs !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast