Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Den Backer, al ge de setjes vindt laat het mij weten hé :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

dj_neo schreef:En twas weer niet normaal :p

edit: ma echt ni normaal!
Ik heb geluisterd via livestream naar de ground level tot 2.00 uur.
Trok echt op geen klote en dit terwijl ik al elke keer genoten heb van de voorgaande edities.
Als Sylver- turn the tide enzo ook al tot de memories beginen te behoren dan gaat het wa ver vo mij ze.
Hopelijk volgende keer pakken beter!
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef: Als Sylver- turn the tide enzo ook al tot de memories beginen te behoren dan gaat het wa ver vo mij ze.
Hopelijk volgende keer pakken beter!
:D Alle ze zijn hun eigen platen aan het vereeuwigen in memories, t'zelfde als die memories cd's waar zelfs milc inc. opstaat!

Dat zijn nog niet eens tijdloze nummers ....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nostalgie90 schreef:Dat zijn nog niet eens tijdloze nummers ....
Tja, maar het zijn wel memories :P
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Dus die tijdloze platen zijn enkel platen uit 1 bepaalde periode? Muziek gaat vooruit manne.. en ok, die plaat moest er nu ook ni bepaald tussenzitten mja.. zijn genoeg platen van de afgelopen jaren die ondertss memories oproepen
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ok, iedere avond is er wel een mindere plaat hé. Om daarvoor de avond slecht te noemen :o

Was zot goe.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Nostalgie90 schreef:
djaxxie schreef: Als Sylver- turn the tide enzo ook al tot de memories beginen te behoren dan gaat het wa ver vo mij ze.
Hopelijk volgende keer pakken beter!
:D Alle ze zijn hun eigen platen aan het vereeuwigen in memories, t'zelfde als die memories cd's waar zelfs milc inc. opstaat!

Dat zijn nog niet eens tijdloze nummers ....

Op de kritiek op Memories cd's:
christophe schreef:Efkes meedelen dat deze reeks samen wordt gesteld door de platenfirma zelf. (Mostiko)

Wij (dj dj's en het huidige management) staan hier volledig buiten en zijn zeker geen vragende partij of voorstanders om deze cd's uit te brengen.
Komt een beetje over alsof men de koe nog is een beetje wil uitmelken.
Een cd van tranceclassix om het jaar of zo moet wel kunnen vind ik.

http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... &start=330
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Aarggh, kwil de setjes. Zeker die van wout. :-D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Nu zaterdag komt Jon O'Bir, een van de trance dj's van 't moment. Ga hoogstwaarschijnlijk gaan. :cool:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Ok, wegens genoeg goeie dingen over dit forum erover gelezen te hebben:

sunday morning @ illusion met de Jean...

good muziek (weet ik al zeker) nice people en happy sfeer naar het schijnt....

Aan de kenners:
Van om hoe laat kan ik daar best binen stuiken? (7u? 8u of 6u al??) Illusions snachts ben ik onlangs nog geweest en daar vind ik geen zak aan....)

Tot hoe laat duurt het daar meestal?

Gaat het er tijdens de zomermaanden (meestal toch overal wat minder dan in de clubs) ook nog te pruimen zijn? (is het maw alle weken vollen bak?)

Kvraag het maar omdat ik er binnenkort eens voor ga opstaan...de tijden dat ik om 6 uur sochtens nog fris genoeg zat zijn helaas al jaren voorbij dusja...ben niet meer Mr Bollemans. :eek:

Alvast nen grand merci voor de feedback!
@ctive since 1993
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

OkinMaestro schreef:omdat ik er binnenkort eens voor ga opstaan
tja :?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Super feestje gisteren.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k kan mijn eigen precies nimeer overtuigen voor naar Lierke plezierke af te zakken. Gewoon schrik da het nimeer aan de standaard van vroeger kan voldoen toen we daar iedere week hingen. :eek: :eek:

't zou weer een legende minder zijn voor mij.

die lazerkes, moeilijk te vinden wc's, tennispleinen, standbeeld,...

vrees da'k er nooit meer ga binnengaan :( :( :(
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

jeec426 schreef:'k kan mijn eigen precies nimeer overtuigen voor naar Lierke plezierke af te zakken. Gewoon schrik da het nimeer aan de standaard van vroeger kan voldoen toen we daar iedere week hingen. :eek: :eek:

't zou weer een legende minder zijn voor mij.

die lazerkes, moeilijk te vinden wc's, tennispleinen, standbeeld,...

vrees da'k er nooit meer ga binnengaan :( :( :(
Waarom niet? Ik trek mij van nix aan en ga gewoon op de muziek. Morgen komt Jonas Steur (als ge trance scene wa volgt, kent ge dienen zeker.) En derachter dimanche :-D kmoe wel rijden :shock:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Eergisteren weer geweest, niet veel volk in den ground maar wel zaaaalige muziek, zeker van Francky Kloeck. :eek: zwaar staan gaan.
Trance,zwevers tot 05.00 ofzo. Wout begon en twas over met de pret. Waarom wordt er electro gedraaid terwijl de Level nog open is. Djees...
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten