Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

En zat er nog veel volk in Illusion, ik denk het niet, of wel ?
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Denk dat ieders mening wel anders zal ligge...

Ma als ik naar illi ga dan amuseer ik mij altijd ROT !!! Echt over de hele avond SUPER muziek in Level en dan vanaf Nico begint de ground in om derna sluit te doen me Jean !!! Echt GEWELDIG...

Denk gewoon da da afhangt van de generatie, ons vader zegt ook dat the ‘60 tbeste waren (moet ik dieje daarom geloven ??? :-o ) En ik ben er zeker van da ik binne 10 jaar ga zeggen da 2004 - 2010 ofzo het best was :-D

Da is nu eenmaal zo...

Alleen had elle tijd het voordeel da er meer drugs was en da iedere club meer een club gevoel gaf !!! (ale da denk ik toch)

Maar om daarom te zeggen dat de sfeer uit illi weg is :-) -->!!! NO WAY !!!
Kom tan nog ma es langs op ne schone zondag ochtend om 10uur !!! 8) 8) 8)

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Memories => beste party van 'tland :-D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Ultimate Focker schreef:Kom tan nog ma es langs op ne schone zondag ochtend om 10uur !!! 8) 8) 8)

Grtz
'k geef u gelijk da iedereen zijn generatie het beste vind, maar 'k denk da ge moet aanvaarden dat het vroeger toch gewoon veel specialer was als nu. Op gebied van muziek, clubs, volk, sfeer, vrijheid om te doen en laten wa ge wilt,...

't is hier al 1000 keer gezegd. Vroeger konde gewoon honderden km rijden van club naar club over een gans weekend zonder schrik te moeten hebben van de smurfen. Waar vinde nu nog discotheken als cherry moon, extreme, carat,... en diegene die nu nog bestaan zijn maar een schim van wat ze waren.

't is gewoon iets da ge moet aanvaarden zoals da ik aanvaard da ik tussen 89 en 93 nog betere momenten gemist heb als mijn periode van 93 tot 2003

'k ga nu nog regelmatig weg, maar 't kan de vergelijking op alle gebieden ni doorstaan.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2005, 17:06

illi

Bericht door dj_freak »

aan al die kwatsen die illusion liggen
af te breken dat nie mer goe is,

komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!

dan zulle we nog s klapke doen :P
en zie ma da ge het kunt uithouden,tot ze da kot sluiten hè :D
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: illi

Bericht door djaxxie »

dj_freak schreef:aan al die kwatsen die illusion liggen
af te breken dat nie mer goe is,

komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!

dan zulle we nog s klapke doen :P
en zie ma da ge het kunt uithouden,tot ze da kot sluiten hè :D
Huh, ge post zelf op zondagmorgen om 5.00 --> hebde het zelf ni kunnen uithouden dan mss? :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: illi

Bericht door Matthias »

djaxxie schreef:
dj_freak schreef:aan al die kwatsen die illusion liggen
af te breken dat nie mer goe is,

komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!

dan zulle we nog s klapke doen :P
en zie ma da ge het kunt uithouden,tot ze da kot sluiten hè :D
Huh, ge post zelf op zondagmorgen om 5.00 --> hebde het zelf ni kunnen uithouden dan mss? :lol:
Of hij ging net vertrekken... :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: illi

Bericht door poehaaaaa »

dj_freak schreef:
komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!
als ge al tot 6u moet wachten vooraleer het volgens de die hards echt loskomt...

waar is die spirit van vroeger toen ge om 6u al ettelijke bangelijke uren achter de rug had??
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: illi

Bericht door djaxxie »

poehaaaaa schreef:
dj_freak schreef:
komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!
als ge al tot 6u moet wachten vooraleer het volgens de die hards echt loskomt...

waar is die spirit van vroeger toen ge om 6u al ettelijke bangelijke uren achter de rug had??
A ge weet het ;)
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: illi

Bericht door Ultimate Focker »

poehaaaaa schreef:
dj_freak schreef:
komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!
als ge al tot 6u moet wachten vooraleer het volgens de die hards echt loskomt...

waar is die spirit van vroeger toen ge om 6u al ettelijke bangelijke uren achter de rug had??
NEEENEEE :D, voor 6uur sta de level op zijne kop (en daarna ook nog want dan is Christophe boven nog aant sluiten) :-o 8)

Natuurlijk da vroeger veel meer kon as nu, da maak et allemaal wel wa plezanter en wa zotter mja se, kan deze generatie da iet an doen ??? Welle make er het beste van, en erges vanachter int hoofd wete we wel dat vroeger "beter" was as nu, maja...

Iedere keer dak illusion gaan hebk mij bangelijk goe geamuseerd, wa wilde meer ??? :shock:

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: illi

Bericht door poehaaaaa »

Ultimate Focker schreef: Iedere keer dak illusion gaan hebk mij bangelijk goe geamuseerd, wa wilde meer ??? :shock:
voila, wij vonden da in den tijd ook en jullie nu ook, dus iedereen gelukkig :-D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: illi

Bericht door jeec426 »

dj_freak schreef: komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!

dan zulle we nog s klapke doen :P
en zie ma da ge het kunt uithouden,tot ze da kot sluiten hè :D
'k vrees da ik en de meesten hier er vroeger een extremer uitgaansgedrag op nahielden dan tot 10u 's morgens zenne. Dan was't gewoon nog is doorrijden naar Carat en 's avonds nog is naar't ander lierke plezierke La Rocca en daarna vaak thuis steken en afsluiten in Extreme 8) 8)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: illi

Bericht door Ultimate Focker »

jeec426 schreef:
dj_freak schreef: komt dan nog ma es ne keer tegen zondagmorgend 6uur!!!!

dan zulle we nog s klapke doen :P
en zie ma da ge het kunt uithouden,tot ze da kot sluiten hè :D
'k vrees da ik en de meesten hier er vroeger een extremer uitgaansgedrag op nahielden dan tot 10u 's morgens zenne. Dan was't gewoon nog is doorrijden naar Carat en 's avonds nog is naar't ander lierke plezierke La Rocca en daarna vaak thuis steken en afsluiten in Extreme 8) 8)
Das heel tof, ge zult er schoon uit gezien hebbe ook...
Eneu, 10uur ??? Pakt ma iet later :-) ;-)

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ik amuseer(de) mij ook elke keer rot in illusion maar de schrik voor de smurfen is er idd hard ingekropen, niet alleen bij mij maar bij gans de vriendenkring....

als je potverdorie 1 glaasje teveel op hebt wordt je al beboet als zware crimineel
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dj Devyd schreef:ik amuseer(de) mij ook elke keer rot in illusion maar de schrik voor de smurfen is er idd hard ingekropen, niet alleen bij mij maar bij gans de vriendenkring....

als je potverdorie 1 glaasje teveel op hebt wordt je al beboet als zware crimineel
Zelfde hier... Zonder BOB wil niemand hier nog uitgaan. We blijven dan altijd hangen in de locale cafés omdat we daar geraken zonder controle te passeren.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten